Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe med lidt indsigt i hvilket mobil abn. der er billigst når jeg ringer her fra malmø til danmark. Jeg har cbb i danmark, men det er simpelthen for dyrt, det koster en formue... Alle tips modtages med kyshånd !!

Besvaret
Hej. Jeg ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe med lidt indsigt i hvilket mobil abn. der er billigst når jeg ringer her fra malmø til danmark. Jeg har cbb i danmark' date=' men det er simpelthen for dyrt, det koster en formue... Alle tips modtages med kyshånd !![/quote'] Få 3.dk ...
Besvaret
Nu er penge jo ikke alt. 3 har en elendig kundeservice og tonsvis af utilfredse kunder. Men de er billigst' date=' og så kan man jo vælge selv, hvad man vægter højest... :rolleyes:[/quote'] Og 3 har overordentlige tilfredse kunder. Jeg kunne ikke forestille mig noget andet. Deres kundeservice lever fint op til mine krav. Men det er kommet så frygtelig på mode at svine 3. Og mange gør det uden nogensinde at have været kunde der. Hvad med at give 3 bare LIDT credit for at have lavet et abb. der sparer os for tusindvis af kr. hvert år? Mine 6-700 sms´er hver måned ville have kostet mindst 1500 hos et andet selskab. Nu giver jeg 99.-
Besvaret
Og 3 har overordentlige tilfredse kunder. Jeg kunne ikke forestille mig noget andet. Deres kundeservice lever fint op til mine krav. Men det er kommet så frygtelig på mode at svine 3. Og mange gør det uden nogensinde at have været kunde der. Hvad med at give 3 bare LIDT credit for at have lavet et abb. der sparer os for tusindvis af kr. hvert år? Mine 6-700 sms´er hver måned ville have kostet mindst 1500 hos et andet selskab. Nu giver jeg 99.-
Jeg ved godt, at 3 også har tilfredse kunder. Jeg mener nu ikke at jeg sviner dem til, og som du sikkert har læst andetsteds herinde, så er vi en del, der har været meget utilfredse med dem. Det er jo ligesom med alt andet, der er positive og negative meninger og holdninger. Jeg hører så desværre til dem, der virkelig har oplevet en elendig kundeservice hos 3. Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg gerne ville ha' beholdt 3, alene af hensyn til prisen. Men jeg orkede bare ikke mere, da jeg havde rendt panden mod en mur sådan cirka en milliard gange... :cool: Det glæder mig dog at høre, at andre oplever det udelukkende positivt. Det gør da, at jeg overvejer om jeg skal flytte retur til 3... :rolleyes:
Besvaret

Er der nogen problemer med at oprette et dansk 3 abn. når man bor i sverige ? Det kan ikke gøres fra deres webshop, og har ikke lyst til at ta ind i en butik og komme tomhændet ud......

Besvaret
Er der nogen problemer med at oprette et dansk 3 abn. når man bor i sverige ? Det kan ikke gøres fra deres webshop' date=' og har ikke lyst til at ta ind i en butik og komme tomhændet ud......[/quote'] De har ændret reglerne, så du godt kan bo i SE og købe en dansk telefon/abonnement... Så se du bare komme til Fields, hvor der ligger en 3-biks... ;)
Besvaret
Er der nogen problemer med at oprette et dansk 3 abn. når man bor i sverige ? Det kan ikke gøres fra deres webshop' date=' og har ikke lyst til at ta ind i en butik og komme tomhændet ud......[/quote'] Du tager ind til 3 butikken i fields før 16:00 og husk at tage dit svenske person nr med (du behøver ikke ID) de ringer ind til deres kundeservice og laver et kredittjek på dig i sverige. Hvis alt er ok er du den glade ejer af en ny tlf. :th2:
Besvaret

Der er ingen problemer i en butik (længere, det var der før i tiden) Du skal bare komme før 17:00 da deres finansafdeling lukker tidligere end butikkerne normalt gør. Og med svensk adresse skal du kreditgodkendes. købte selv 2x SE K800i uden problemer i sidste uge :-) Der er 2 butikker på strøget. Den på Østergade er træg og kører meget efter reglerne. Hvor imod de er meget mere hjælpsomme på frederiksberggade :-)

Besvaret
Du tager ind til 3 butikken i fields før 16:00 og husk at tage dit svenske person nr med (du behøver ikke ID) de ringer ind til deres kundeservice og laver et kredittjek på dig i sverige. Hvis alt er ok er du den glade ejer af en ny tlf. :th2:
Du behøver måske ikke svensk ID. Men sørg lige for at medbring dansk ID i form af pas eller kørekort. Det bliver de så glade for :-)
Besvaret

Jeg er også yderst tilfreds med 3 Det har altid fungeret og har ikke haft problemer med deres kundeservice. Da jeg så for et par måneder siden blev bonget for 46 MMS på 45 min (af 2-3 kr. stk) og 17020 Kb data trafik , tilsyneladne brugt i Telias net, til ca 50 kr. pr Mb, (samme tidsrum) Det var ikke et forbrug jeg havde haft (bruger aldrig MMS eller data over mobilen) og det var væsent mere end mit normal forbrug. Så tog det 2 samtaler og ialt ca 10 min. så var det slettet og alt ok :love:

Besvaret
Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg gerne ville ha' beholdt 3, alene af hensyn til prisen. Men jeg orkede bare ikke mere, da jeg havde rendt panden mod en mur sådan cirka en milliard gange... :cool:
Hvad har du så nu?? Findes der noget som er til at betale?? (max 3 gange så dyrt)
Besvaret
Hvad har du så nu?? Findes der noget som er til at betale?? (max 3 gange så dyrt)
Nu har jeg Sonofon, som jeg også havde engang i tidernes morgen. Dengang som nu er jeg yderst tilfreds med deres kundeservice. Men det koster jo mere. Jeg betaler mellem 1.200 og 1.500 om måneden, og det er mest for samtaler, jeg modtager i Sverige, da jeg ikke er så ofte i DK som tidligere. SMS koster en bloody formue, når de afsendes fra udlandet, og desuden betaler jeg en eller anden tåbelig takst for leveringsrapporterne på sms'erne, så det hele er helt klart dyrere, men som sagt et valg, jeg har truffet. Lige nu anser jeg dog ikke prisen som et problem, da det er firmaet, der betaler telefonen. :D Men på længere sigt er det jo dumme penge at give ud, så hvem ved? Måske bliver jeg kunde hos 3 igen, med mindre der er et andet selskab, der vil udbyde samme slags telefoni...
Besvaret
desuden betaler jeg en eller anden tåbelig takst for leveringsrapporterne på sms'erne
Kontrol-freak? Dem vælger du jo selv om du vil modtage eller ej - og når du bestiller en rapport, så koster den jo også at levere til dig i udlandet ;) Eller kan du jo sende SMS´erne fra en web-tjeneste til alm. takst. Evt. svar modtages selv. på din mobil som sædvanligt.
Besvaret
Kontrol-freak? Dem vælger du jo selv om du vil modtage eller ej - og når du bestiller en rapport, så koster den jo også at levere til dig i udlandet ;) Eller kan du jo sende SMS´erne fra en web-tjeneste til alm. takst. Evt. svar modtages selv. på din mobil som sædvanligt.
Ja, jeg er måske lidt kontrolfreak - men jeg kan altså godt lide at vide, om de når frem til modtageren, og somme tider er det en nødvendighed... Jeg synes bare, det er optrækkeri, for det koster ikke noget, når man er i DK. Selvom du siger 1000 gange, at det koster noget at levere en sms, så vil jeg til hver en tid sige dig imod - det er da vist en gammel skrøne, at sms koster noget for teleselskaberne - det er ren indtjening. Men det er jo så en anden historie; jeg kan jo bare æde hvad det koster eller fjerne leveringsbeskederne på min telefon. Hit med et link til den web-tjeneste - du må da vide hvilken en er bedst?
Besvaret
Hit med et link til den web-tjeneste - du må da vide hvilken en er bedst?
Jeg bruger coolsms. De har fri sms til 20 kr. om måneden - jeg er godt tilfreds, også netop fordi du så får kvittering for leveringstidspunkt. Og alle de afsendte sms'er kan efterfølgende downloades som en fil.
Besvaret
Jeg synes bare' date=' det er optrækkeri, for det koster ikke noget, når man er i DK.[/quote'] Det tager Sonofon faktisk også 10 øre for når man er i DK. Som det eneste selskab

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...