Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
larscph: Dette er bestemt ikke for at træde i det men bare for at fortælle at andre modeller er mere positive :-) bestilte 28 august min Aygo og fik forventet levering først i december. Siden blev det rykket frem til midt november og nu er det lige blevet rykket frem igen til på fredag :-) Dejligt
Ja se.. Det kunne de lære noget hos Peugeot - overgå din kundens forventninger, så bliver han en glad kunde. Til gengæld vågnede Peugeot sørme op da jeg havde sendt dem en kort fax om at jeg ønskede at hæve købet. Der gik vel - 20 minutter - så ringede deres danske sælger (jeg kan ikke huske hvad han hedder, men talte faktisk med ham den gang vi købte Peugeot 406'eren dernede). Han var jo på firmaets vegne meget ked af at jeg ønskede at annullere handlen, for bilen var faktisk bygget - de manglede blot det hvide læder til sæderne, som åbenbart var i restordre. Han havde 3 andre biler med samme problem. Sagde til ham at det kunne jeg jo ikke rigtig brug til noget, vi havde jo en aftale om at jeg fik bilen leveret senest 15. november. Han tilbød så uden videre at de kvit og frit stillede en anden 207CC på vinterhjul til rådighed for os fra 15. november til begyndelsen af januar (vi skal selv betale benzin, forstås - men ellers gratis) så vi under alle omstændigheder får vores egen nye i 2008. Se det var jo en lidt anden form for service end sidste onsdag hvor "det bare var ærgeligt". Så enden på det hele blev jo så, at vi holder fast i vores 207CC.
Besvaret

Lækkert...

Se det var jo en lidt anden form for service end sidste onsdag hvor "det bare var ærgeligt". Så enden på det hele blev jo så, at vi holder fast i vores 207CC.
Det var ik så ringe endda :th2:
  • 3 weeks later...
Besvaret

Ah.. Så er det jo i morgen jeg skal hente den midlertidige. Sjovt.. Peugeot er flyttet i mellemtiden - men de har bare glemt at fortælle mig det. Så var det da heldigt at jeg lige studsede over den nye adresse på deres website da jeg var inde for at finde et telefonnummer for lige at ringe og aftale tidspunkt. Liiiidt surt at møde op til en lukket adresse jo!

Besvaret
Fandme skidt at flytte adresse uden at informere sine kunder om det...
Ja, men jeg ville fanme heller ikke skilte for meget med at min nye adresse lå ude ved TOTAL-TALENTLØSE-Förenade-Bil-AAAARRRGGH-mongol-Tommy-og-lige-i-hovedet! b138.gif
Besvaret

Så fik vi den midlertidige - fin rød 207cc fra april 2007 og 4000 km gammel. Lidt sjov fornemmelse, vi kom bare ind - sælgerfyren genkendte os - fik nøgle til lånebilen og så bare "hej-hej, jeg ringer når jeres nye er her". Intet kørekort, ingen kvittering, og vi kunne bare beholde bytte Pug406 Coupe'en til vi skulle have den rigtige, så kunne vi jo lige give den en chance til med at blive solgt. Nå-men gratis-bil i 1½ måned er vel ikke det værste.

Besvaret
Så fik vi den midlertidige - fin rød 207cc fra april 2007 og 4000 km gammel. Lidt sjov fornemmelse, vi kom bare ind - sælgerfyren genkendte os - fik nøgle til lånebilen og så bare "hej-hej, jeg ringer når jeres nye er her". Intet kørekort, ingen kvittering, og vi kunne bare beholde bytte Pug406 Coupe'en til vi skulle have den rigtige, så kunne vi jo lige give den en chance til med at blive solgt. Nå-men gratis-bil i 1½ måned er vel ikke det værste.
Det er sådan en oplevelse man bliver pisse sur over. For nu har du været træt af dem og sure på dem og så får du sådan en super behandling så du ikke kan tillade dig at være lige så sur på dem mere :D
Besvaret
Det er sådan en oplevelse man bliver pisse sur over. For nu har du været træt af dem og sure på dem og så får du sådan en super behandling så du ikke kan tillade dig at være lige så sur på dem mere :D
Haha... Nej du har til dels ret. Syntes dog stadig ham junor-sælgeren der i første omgang solgte os bilen er et fjols. Så er det bare fedt nok at man trods alt syntes at man har fået "noget" ud af at brokke sig.
  • 1 month later...
Besvaret

Så fik vi endelig den "rigtige"! Selv om det tog lang tid er det lige ved at jeg vil påstå at det var ventetiden værd. Cabrioletvejr er det jo ikke ligefrem og de lækre 17" sommerhjul er gemt væk til bedre tider og erstattet af nogen mere ydmyge 15" vinterdæk uden dubber. Der går jo lige et par km før før man kan lade den strække helt ud, men der er ingen tvivl om at turbo og de +30hk giver lige dét ekstra puf som jeg nok syntes den almindelige 1,6'er manglede. Lækre lys-grå lædersæder med god støtte gør den til en fornøjelse at sætte sig til rette i. :cool: Jo dén skal nok bringe glæde og fornøjelse og håber på en god, lang og ikke mindst varm sommer der indbyder til megen friluftskørsel! I øvrigt fulgte der ganske fint både velourmåtter med lædertrim i samme farve som sæderne til sommerbrug OG et sæt gummimåtter til vinterbrug med. Til gengæld ikke noget baggagenet, noget upraktisk - men de kan nok købes. Leveringen gik i øvrigt rigtig fint, serviceminded og god gennemgang af bilen, han havde styr på diverse tekniske detaljer inkl. hvordan man parrede mobilen med bluetooth'en til det håndfri. Klart bedre oplevelse en da vi fik Skodaen leveret hvor manden ikke engang magtede at forklare hvordan fartholderen fungerede.

• 3 weeks later...
Besvaret

Billede Så var det lige vejr til at man kunne få taget bare et enkelt billede med anstændigt lys og ikke alt for snavset bil. Forbløffende komfortabel og rigtig god plads hvis man er to (men bestemt ikke flere) i den. Glæder os til sommer! ;) Og til at den kan få sommerhjulene på 17" fælge på... I stedet for ballondæk... hehe...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...