skåning Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Hvor skifter strømsystemet egentlig henne? er det midt på broen? for så er DSB jo nødt til at skifte IR4 togene som kører kastrup-nivå ud med øresundstog for at kunne lave tricket systemet skifter på peberholm
ulmus Besvaret October 26, 2007 Rapporter Besvaret October 26, 2007 Jeg sendte "et læs" ansøgninger om rejsegarantierstatning ind i mandags. På hvert skema vedhæftede jeg en kopi at mit øresundskort. I går fik jeg "et læs" billetter retur, MEN et havde de ikke godkendt, fordi de påstår, at toget ikke var så forsinket, som jeg havde skrevet. Det får de så i hovedet igen. Jeg tager tiden på dispayet i toget, når jeg står på, og når jeg står af - det må sq da være det rigtigste, eller hva???? Der var 3-4 stykker, hvor de afviste erstatning, fordi jeg ikke havde medsendt kopi af mit øresundskort. Halloooo, jeg havde hæftet en kopi på hvert eneste ansøsningsskema. Hvad f..... er det lige, der sker hos DSB??
thn Besvaret October 26, 2007 Rapporter Besvaret October 26, 2007 Jeg har også prøvet det med en afvisning fordi toget ikke var nok forsinket. Det er noget SVINERI. Den var 26 min forsinket både på displayet i toget og på mit ur
spinner Besvaret October 26, 2007 Rapporter Besvaret October 26, 2007 Spørgsmålet er hvad de måler efter. Hvis det er de samme oplysninger som de viser i display'ne på stationerne, trækker DSB 3-5 minutters rabat på samtlige forsinkelser. Det er almindelig kendt, at 3 min. forsinket, betyder 4-6 min., 6 -> 7-9 osv. og ikke 2-4 hhv. 5-7 som man kunne tro. Yderligere, er de flinke til at fjerne eller nedskrive forsinkelserne, når toget triller ind på perron. Står der f.eks. at toget er 6 minutter forsinket, og det triller ind 6 minutter efter afgangstiden, så er det pludselig kun 3 minutter forsinket ifølge displayet ... Selvom det endnu ikke er stoppet, har samlet passagerer op, og sat i gang igen... Nå, det jeg egentlig ville frem til; er der nogen der ved om det er de samme oplysninger der bliver brugt til deres statistikker?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu