abejoh Skrevet October 18, 2007 Rapporter Skrevet October 18, 2007 Nogen der ved, hvornår de er færdige med at arbejde ved svågertorp og fjerner gitteret, så man igen kan komme den vej?
ulmus Besvaret October 19, 2007 Rapporter Besvaret October 19, 2007 Nogen der ved' date=' hvornår de er færdige med at arbejde ved svågertorp og fjerner gitteret, så man igen kan komme den vej?[/quote'] Hvorfor spørger du ikke de arbejdere, der går der hver dag? De må vel vide det.
abejoh Besvaret October 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 21, 2007 Ja, det ville være en god idé, hvis jeg var på svågertorp til daglig, men det er jeg kun når jeg tager cyklen og det gør jeg jo vel og mærke ikke nu, hvor der bygges. You see my point!? Hvorfor spørger du ikke de arbejdere' date=' der går der hver dag? De må vel vide det.[/quote']
Markowitch Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Hvad er det egentlig de bygger?
Paul Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Hvad er det egentlig de bygger? De anlægger nye parkeringspladser samt tilkørselsveje. På skiltet står der at de er færdige til våren ~ dvs. engang til foråret.
abejoh Besvaret October 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2007 :th2: Tak, det var lige den information jeg behøvede og så vil jeg prøve at finde en anden motionsform så længe. De anlægger nye parkeringspladser samt tilkørselsveje. På skiltet står der at de er færdige til våren ~ dvs. engang til foråret.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu