Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

hvis i får SMS fra Broens "servicekontor" så er det vel timer siden at broen er åbnet igen? - sådan var det vist sidste gang. Nogen der ved hvad der har været sket?

Guest Supermule
Besvaret

Tror jeg er falsk alarm.....:( Kan ikke finde noget på nettet...........

Besvaret

Her er Sydsvenskans meddelelse: Öresund Öresundsbron avstängd Av Karl Grauers Först publicerad: 19 oktober 2007 11:46 Senast uppdaterad: 19 oktober 2007 11:50 En trafikolycka inträffade i Öresundsbrons tunnel strax efter kvart över elva på fredagen. Flera bilar är inblandade och bron är helt avstängd i båda riktningarna. Orsaken till olyckan är ännu okänd men räddningstjänst från både Sverige och Danmark har kallats till platsen. Om någon skadats är ännu okänt.

Besvaret

Løstgående trailer, Væltet campingvogn eller et sygdomstilfælde. Hvert medie har åbenbart hver sin teori. Lad os lige vente med at kommentere til der er kommet lidt mere klarhed over sagen. Det virker noget tåget p.t. Det er der kan siges med sikkerhed er, at jeg i hvert fald endnu ikke har fået nogen sms fra broens sms-service:rolleye:

Besvaret
På trafikken.dk står der' date=' at trafikken er åben mod Sverige, men på Øresundsbroens hjemmeside står der, at den er lukket i begge retninger. Forvirringen er total :rolleye:[/quote'] Man skal stole på Øresundsbroen, det er trods alt deres produkt :D Hvorfor har vi ikke en stafet til sådan nogle opgaver her hos øresundsdebatten... Der må da være lidt kroner i kassen til sådan noget :-P
Besvaret
Løstgående trailer, Væltet campingvogn eller et sygdomstilfælde. Hvert medie har åbenbart hver sin teori. Lad os lige vente med at kommentere til der er kommet lidt mere klarhed over sagen. Det virker noget tåget p.t. Det er der kan siges med sikkerhed er, at jeg i hvert fald endnu ikke har fået nogen sms fra broens sms-service:rolleye:
Jeg har fået sms´en for noget tid siden - og informationerne jeg videregav, kom direkte fra Tårnby Politi. Nu ser vi, når der falder lidt mere ro over sagen, hvad der egentlig er sket. :th2:
Guest Supermule
Besvaret

Jo den var fin! :) Men var jo igang med at skrive indlægget da du postede....:D

Var den ikke god nok' date=' da jeg sendte den?:confused:[/quote']
Besvaret

Har netop fået sms om at broen er åben for AL trafik. EDIT: 2 min senere kom en besked om der var lukket mod Danmark EDIT 2: og igen 2 min senere er ALT åben for AL trafik...

Besvaret

Jeg prøver lige at opsummere so far: En camping-vogn væltet og påkørt på broen mod Danmark. Samtidig er der nogen der har fået et ildebefindende. Som om det ikke er nok bliver en trailer tabt i tunnellen mod Danmark og denne bliver også påkørt. Trafikken er standset i begge retninger. Dog er den åbnet igen for trafik mod Sverige - eller også er den ikke. Bliver spændende at se hvad der egentlig foregår derude når man har fri kl 15:00. Pede

Guest Supermule
Besvaret

Man må håbe de selv ved det...:sick: Ellers kan de jo bare køre og lede efter det.......:D

Jeg prøver lige at opsummere so far: En camping-vogn væltet og påkørt på broen mod Danmark. Samtidig er der nogen der har fået et ildebefindende. Som om det ikke er nok bliver en trailer tabt i tunnellen mod Danmark og denne bliver også påkørt. Trafikken er standset i begge retninger. Dog er den åbnet igen for trafik mod Sverige - eller også er den ikke. Bliver spændende at se hvad der egentlig foregår derude når man har fri kl 15:00. Pede

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...