Guest Supermule Skrevet October 21, 2007 Rapporter Skrevet October 21, 2007 Jeg har 70 filer pakket i .rar filer. Der ligger ISO filer i alle og ISO filerne hedder det samme. Når jeg pakker ud, så spørger den om jeg vil overskrive den første fil, da ISO hedder det samme i alle filer..... Hvordan gør man lige det nemmest?????
Gjol Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Marker alle .rar filerne -> höjreklik -> pak op i seperate mapper
Guest Supermule Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Ja, men problemet er at alle mapperne så hedder det samme og derfor gerne vil overskrive sig selv.... acs3mcd1.r01 ----"-----.r02 osv..... Og de indeholder alle en ISO fil med det samme navn, men med forskelligt indhold..... Marker alle .rar filerne -> höjreklik -> pak op i seperate mapper
Gjol Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 ok, så har jeg ikke nogen gode idéer...
Guest Supermule Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Det ser ud til at problemet er løst..... Der er en fil der hedder .rar til sidst og det virker som en master rar fil.... Så det ser ud som om det er en stor fil pakket i mange mindre iso filer....
koustrup Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Det ser ud til at problemet er løst..... Der er en fil der hedder .rar til sidst og det virker som en master rar fil.... Så det ser ud som om det er en stor fil pakket i mange mindre iso filer.... Det er nemlig hel korrekt :-)
credde Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Det er nemlig det smarte med .rar filer, at man kan dele en meget stor fil op i mindre filer. På den måde er det nemmere at hente en enkelt delfil, hvis den er gået i stykker, fremfor at skulle hente det hele igen! Man kan også bruge Quick Par til at lave reparationer på rar filer, hvis de er gået i stykker: http://www.quickpar.org.uk/ (det kræver selvfølgelig, at der er lavet par filer)
Rene Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Hmm det lyder ikke som helt lovlige filer det der.... Men ting til Adobe er jo også populært.
mrode Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Hmm det lyder ikke som helt lovlige filer det der.... Men ting til Adobe er jo også populært. Ja, det er de færreste lovlige filer der er pakket med rar :) Dog er jeg ved at få indført RAR på mit arbejde, da det bare er mere behageligt og bedre at arbejde med end ZIP.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu