Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Det der kunne gøre den rigtig sjov, var external SATA, således der kunne bootes fra den.....

Besvaret
Det der kunne gøre den rigtig sjov' date=' var external SATA, således der kunne bootes fra den.....[/quote']Helt enig! Men mon ikke de ser lyset senere? :th2:...men hvad er der galt i at boote fra en USB-device?
Guest Supermule
Besvaret

Det går væsentligt stærkere når du boot'er fra en ext. SATA end fra USB.... Eksempelvis Linux har probs med USB 2.0 og det at boote fra en USBkey.... Det tager en krig!

Helt enig! Men mon ikke de ser lyset senere? :th2:...men hvad er der galt i at boote fra en USB-device?
Besvaret
Det går væsentligt stærkere når du boot'er fra en ext. SATA end fra USB....
Det går vist generelt bare hurtigere via eSATA end USB :) Og apropos, så skulle der vel ikke være nogen, der kan anbefale et ExpressCard/34 eSATA kort?
Besvaret
Helt enig! Men mon ikke de ser lyset senere? :th2:...men hvad er der galt i at boote fra en USB-device?
Hvad snakker I om ?? Det er da SATA :rolleye: Overskriften på den side du har linket til: 2.5" and 3.5" SATA HDD Stage Rack
Besvaret
Hvad snakker I om ?? Det er da SATA :rolleye: Overskriften på den side du har linket til: 2.5" and 3.5" SATA HDD Stage Rack
Det er rigtigt, at boksen tager SATA-diske. Det den efterfølgende snak gik om, var kommunikationen mellem boksen og computeren, der - for den viste boks - er USB, hvor nogle ville foretække eSATA.
Besvaret
Man må håbe på en importør snarest' date=' så man slipper for dyr transport, told og moms.[/quote']Se...dén hurdle er jeg ved at fikse. Når jeg ved mere, så skal jeg nok poste noget info.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...