Gio Skrevet October 24, 2007 Rapporter Skrevet October 24, 2007 Det er da for smart! Den skal jeg da bestemt lige have støvet op hjem til http://www.geekstuff4u.com/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=630
Guest Supermule Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det der kunne gøre den rigtig sjov, var external SATA, således der kunne bootes fra den.....
Gio Besvaret October 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det der kunne gøre den rigtig sjov' date=' var external SATA, således der kunne bootes fra den.....[/quote']Helt enig! Men mon ikke de ser lyset senere? :th2:...men hvad er der galt i at boote fra en USB-device?
credde Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det er da satme smart det der :th2:
Guest Supermule Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det går væsentligt stærkere når du boot'er fra en ext. SATA end fra USB.... Eksempelvis Linux har probs med USB 2.0 og det at boote fra en USBkey.... Det tager en krig! Helt enig! Men mon ikke de ser lyset senere? :th2:...men hvad er der galt i at boote fra en USB-device?
spinner Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det går væsentligt stærkere når du boot'er fra en ext. SATA end fra USB.... Det går vist generelt bare hurtigere via eSATA end USB :) Og apropos, så skulle der vel ikke være nogen, der kan anbefale et ExpressCard/34 eSATA kort?
mrode Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det går vist generelt bare hurtigere via eSATA end USB :) Og apropos, så skulle der vel ikke være nogen, der kan anbefale et ExpressCard/34 eSATA kort? http://www.acryan.com/index.shtml
MC Manden Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Helt enig! Men mon ikke de ser lyset senere? :th2:...men hvad er der galt i at boote fra en USB-device? Hvad snakker I om ?? Det er da SATA Overskriften på den side du har linket til: 2.5" and 3.5" SATA HDD Stage Rack
spinner Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Hvad snakker I om ?? Det er da SATA Overskriften på den side du har linket til: 2.5" and 3.5" SATA HDD Stage Rack Det er rigtigt, at boksen tager SATA-diske. Det den efterfølgende snak gik om, var kommunikationen mellem boksen og computeren, der - for den viste boks - er USB, hvor nogle ville foretække eSATA.
Johan Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det er da for smart! Den skal jeg da bestemt lige have støvet op hjem til http://www.geekstuff4u.com/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=630 Sweeeeeeeeeeeeeeeeeet...........Lidt lettere end alt det som jeg skal støve ud af skabet der hjemme hver gang jeg skal finde noget på en HD jeg har liggende løst. :th2:
credde Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Man må håbe på en importør snarest, så man slipper for dyr transport, told og moms.
Gio Besvaret October 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2007 Man må håbe på en importør snarest' date=' så man slipper for dyr transport, told og moms.[/quote']Se...dén hurdle er jeg ved at fikse. Når jeg ved mere, så skal jeg nok poste noget info.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu