Jump to content

Jeg sidder lige og roder med embedded media player.....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

MEN.................. istedet for den embedded funktion på selve siden, så vil jeg gerne at selve materialet starter i en selvstændig player. Altså ikke på siden, men som en popup..... Desuden er der en popup der spørger om man vil gemme og det skal der ikke være..... Den skal bare afspille filmen! Uden noget....... Men jeg er bare strandet og kan ikke rigtig se hvilken retning jeg skal i..... Anyone????

Guest Supermule
Besvaret

Den funktion er den samme som jeg allerede har lavet...:) Men jeg vil gerne ha' den embedded funktion skal ligge i media player, men bare pop'e op som en selvstændig player..... Hvis du forstår hvad jeg mener....:)

Besvaret

Hej, Har du kigget på eksperten.dk - der står sikkert noget i forvejen - ellers er der helt sikkert nogen der kan hjælpe: Måske her: http://www.eksperten.dk/spm/230838 Ellers ville jeg smide det i en flashfil, så har du helt styr på hvordan det vises og er sikker på at der ikke opstår playerproblemer. Det er ret ligetil at konvertere til flash video format (.flv) og der findes et hav af fede playere man kan tage hvis man ikke vil bygge sig egen. Pelle

Guest Supermule
Besvaret

De mangler nok det object der skal til for at starte Media player embedded....

nogle der ved hvorfor det kun virker i ie ? og ikke i firefox og opere? Måske ikke samme subject vi taler om her ? -Claus-
Guest Supermule
Besvaret

Bruger du URL'en til den rigtige fil???

Eller også er det MS som checker om det er explorer :D Playeren kommer frem, men der sker ingen ting :( -cb-
Besvaret
MEN.................. istedet for den embedded funktion på selve siden, så vil jeg gerne at selve materialet starter i en selvstændig player. Altså ikke på siden, men som en popup..... Desuden er der en popup der spørger om man vil gemme og det skal der ikke være..... Den skal bare afspille filmen! Uden noget....... Men jeg er bare strandet og kan ikke rigtig se hvilken retning jeg skal i..... Anyone????
Er det rigtigt forstået: Det du er ude efter er at når der requestes en video fil fra din server feks igennem direkte klik på et link til filen:
Afspil film[/CODE]

Så skal windows media player åbne på brugerens PC istedet for at der kommer den der "hvor vil du gemme filen" prompt? Hvis dette er tilfældet så kræver det en ændring i opsætningen af din webserver. Bruger du unix?

Guest Supermule
Besvaret

Ja det er noget i den stil....og nej. Den bliver hostet hos Surftown pt, men planen er at flytte den hjem, når jeg får min 100/100 forbindelse..... Software'n bliver windows 2003 sbs til at starte med! ¨

Er det rigtigt forstået: Det du er ude efter er at når der requestes en video fil fra din server feks igennem direkte klik på et link til filen:
Afspil film[/CODE]

Så skal windows media player åbne på brugerens PC istedet for at der kommer den der "hvor vil du gemme filen" prompt? Hvis dette er tilfældet så kræver det en ændring i opsætningen af din webserver. Bruger du unix?

Besvaret

100/100 forbindelse ? Er det ikke "tænkt" 100mbit ? Hvis det er i lejligheder, så er der vist kun 100 til alle i en opgang, det er også fint hvis man er omgivet af pensionister :) Så har man 100 selv. Mener også 100 upload falder til 10 efter X antal gb upload pr.mnd. Selv om jeg havde båndbrede nok ville jeg nok altid få hosted ude i byen hvad skulle fordelen være ved at hoste selv ? -cb-

Guest Supermule
Besvaret

Det skulle være en 100/100 på fiber og det er til hver lejlighed..... Vi får et net herude helt for os selv.... Da vi har egen central. Der er masser af fordele ved at hoste selv.... Der er så også lidt ulemper...:)

100/100 forbindelse ? Er det ikke "tænkt" 100mbit ? Hvis det er i lejligheder, så er der vist kun 100 til alle i en opgang, det er også fint hvis man er omgivet af pensionister :) Så har man 100 selv. Mener også 100 upload falder til 10 efter X antal gb upload pr.mnd. Selv om jeg havde båndbrede nok ville jeg nok altid få hosted ude i byen hvad skulle fordelen være ved at hoste selv ? -cb-
Besvaret
Jeg har telia 100/100 og den giver ca 100 så det er da fuldt muligt at få det. Og det er vist mest i DK man bruger begrænsning på overført trafik. Jeg overfører da ca 1-2 TB om måneden uden at telia har brokket sig. Men det var lidt OT...
Besvaret

1-2TB :D Går ud fra det er chat og email :) Meget OT :) men skulle lige med. Nej jeg mener det er BBB som har den begrændsning, har i hvertfald hørt det før i tiden på div "servere" Hvilke servere var det nu? Det var ikke mail, ej hellere spil servere, hvad pokker hed de nu ? -CB

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...