Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så røg der lige en weekend i debattens tjeneste Jeg har opdateret software til 3.6.5. Det betød at der var nogle "styles" der ikke var kompatible, så jeg har installeret 2 nye: En mørk og en lys. For dem der foretrækker det gamle udseende, kan den stadig vælges. Den hedder "Classic". Man kan sætte det design man foretrækker, som standard på ens profilindstillinger. Portal-lignende forside Det er for at integrere forside i forumsoftwaren, så vi kommer ud over det problem at forsiden ikke virker. Ny markedsplads Der købe og sælges som aldrig før så hvad med at få en rigtig markedsplads ? Den hedder SR Classifieds og vælges i toppen. Håben alle kan lide de nye ting.

Besvaret

Iconerne Thumbs up og Thumbs down er byttet om Iconerne Thumbs up :thumbup: og Thumbs down :thumbdown er byttet om i titlerne. Så der hvor man tidligere har sat en Thumbs up, har man nu fået en Thumbs down. Bare så man er orienteret når man kigger på indlæg.

Besvaret
Iconerne Thumbs up :thumbup: og Thumbs down :thumbdown er byttet om i titlerne. Så der hvor man tidligere har sat en Thumbs up, har man nu fået en Thumbs down. Bare så man er orienteret når man kigger på indlæg.
Der bug-huntes lige p.t. - Steen sveder :laugh:
Besvaret
Iconerne Thumbs up :thumbup: og Thumbs down :thumbdown er byttet om i titlerne. Så der hvor man tidligere har sat en Thumbs up, har man nu fået en Thumbs down. Bare så man er orienteret når man kigger på indlæg.
:thumbdown
Besvaret

God ide, men.... Nu er opsætningen jo kun optimeret til MSIE, og det spiller ikke 100 :-) Derudover føler jeg at du trykker debatten lidt for meget med det nye design. Det udenom fylder simpelthen for meget for mig. Var det muligt at ændre bredden fra de nuværende 770px til 100%?

Besvaret

Hej Sune Du har vist fat i Firefox opsætningen, som er en af de styles der ikke klarede opdateringen til 3.6.5. Jeg troede jeg havde slettet den, men det har jeg nu.

Besvaret
OK' date=' lidt bedre og meget sort.... men det kan jeg da heldigvis selv ændre. Drømmer dog stadig om 100% frem for nu 960.[/quote'] Jeg kan bare selv bedst lide "fixed" styles. Jeg kan da godt prøve at finde en "fluid" hvis der er stemning for det.
Besvaret
Jeg kan desværre bestemt IKKE lide det nye desing' date=' og har stemt det gamle tilbage, syntes det her er MEGET forvirrende at se på :rolleye::cry::sick:[/quote']Husk nu at du selv kan vælge hvordan det hele skal se ud....

2yl6ycg.png

Besvaret
Husk nu at du selv kan vælge hvordan det hele skal se ud....
Ja, jeg var jo nok klar over at ikke alle ville bryde sig om det. Andre har efterspurgt en designændrig og det fik de så.
Besvaret
Ja' date=' jeg var jo nok klar over at ikke alle ville bryde sig om det. Andre har efterspurgt en designændrig og det fik de så.[/quote']Jeg har lagt mærke til at der altid default´es til Black/Blue - så hver gang jeg har været logget ud, så husker den ikke mit valg til næste gang (Classic). Dette har ikke været et issue før.
Guest Supermule
Besvaret

Handler nok om at Steen skal aktivere brug af cookies.....

Jeg har lagt mærke til at der altid default´es til Black/Blue - så hver gang jeg har været logget ud' date=' så husker den ikke mit valg til næste gang (Classic). Dette har ikke været et issue før.[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...