Gio Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 Som allerede skrevet så sætter man hvilket "design" man ønsker som standard under indstillinger i brugerprofil.Den havde jeg overset. Min stod til, selvfølgelig, "Forumstandard". Dette er nu ændret til "Classic" - og så ser vi om det spiller :)
CoolAIR Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 Det nye design, specielt forsiden, synes er jeg helt OKAY :th2: Det ser særdeles godt ud i Firefox på mac... Synes dog det er lidt irriterende ikke at blive stillet tilbage til den nye forside, når man navigerer til "toppen" af debatten... Men det er måske også det Gio hentyder til? Edit: Og det gør den så nu - nice! :th2:
Jette Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 Hold da op for en forside - den er cool, selv om jeg har valgt classic design er alle de nye features da for vilde i den portal. Tak for din indsats.
Nulla Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 Hvad GIO kan jeg selv vælge at det skal se ud som det gamle ???? eller hvad mente du, for med det her design må jeg desværre indrømme at så er jeg bestemt ikke så meget på mere, alt for forvirrende og ikke så læse venligt
Nulla Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 AAhhh så i bunden man kunne vælge classic :th2:
Gio Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 AAhhh så i bunden man kunne vælge classic :th2:Ja...men når du logger ud og ind, så er den tilbage til den anden igen. Men du kan vælge Classic som default tema inde i din profil under "Indstillinger".
Admin Besvaret November 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2007 Er der andre end mig der synes at CA EVO designet er fint, men den sennepsgule farve er grim?
Gio Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Er der andre end mig der synes at CA EVO designet er fint' date=' men den sennepsgule farve er grim?[/quote']Sennepsgule farve...hvor? Men ja - det er et af de bedre themes.
Admin Besvaret November 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2007 Sennepsgule farve...hvor? Men ja - det er et af de bedre themes. Alle links'ne på "Nye meddelser" er da sennepsgule, hvis de er ubesøgte.
mrode Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Alle links'ne på "Nye meddelser" er da sennepsgule' date=' hvis de er ubesøgte.[/quote'] Gio har ikke nogen ubesøgte links :D Man lægger i hvert fald meget tydeligt mærke til de ulæste tråde.. måske den bare burde være fed, så ville det theme faktisk være ok læsevenligt. Umiddelbart er det eneste jeg ikke kan lide det lidt for lille runde ikon til at gå ned til første ulæste indlæg. Hvis jeg sidder på min MBP 17" er opløsningen så høj at det er et meget lille bitte ikon jeg skal ramme med mine fumlefingre (trackpad).
CoolAIR Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Det nye design, specielt forsiden, synes er jeg helt OKAY :th2: Det ser særdeles godt ud i Firefox på mac... Synes dog det er lidt irriterende ikke at blive stillet tilbage til den nye forside, når man navigerer til "toppen" af debatten... Men det er måske også det Gio hentyder til? Edit: Og det gør den så nu - nice! :th2: Og nu gør det ikke længere Er jeg blevet totalt skizofren?
Admin Besvaret November 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2007 Og nu gør det ikke længere Er jeg blevet totalt skizofren? Roder stadig med det.
plup Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Hmm... Var inde i min brugerprofil for at ændre til classic, men så ser siden vildt mærkelig ud. Der er kryds der hvor der ellers skal være et billede eller tegning (ja, jeg ved altså ikke lige hvad den slags hedder), men f.eks i skrivende stund er mine smilies til højre erstattet af krydser?! Under trådene, hvor trådstarters navn skal stå, står der 'X flersiders emne' Meget mystisk....
Admin Besvaret November 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 7, 2007 Var inde i min brugerprofil for at ændre til classic, men så ser siden vildt mærkelig ud. Der er kryds der hvor der ellers skal være et billede eller tegning (ja, jeg ved altså ikke lige hvad den slags hedder), men f.eks i skrivende stund er mine smilies til højre erstattet af krydser?! Under trådene, hvor trådstarters navn skal stå, står der 'X flersiders emne' Meget mystisk.... Det er fordi at jeg har flyttet siden fra debat.sunddebat.com til www.sunddebat.com. Jeg var bare ikke klar over at jeg skulle ind og ændre stien til hver enkelt icon, men det er fixet nu. Hvis nogen undrer sig så har jeg ændret default til CA Evo, for efter nogle dage med dem alle har jeg vurderet at det er det der ser mest "seriøst" ud.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu