MC Manden Besvaret November 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2007 Men måske jeg er den eneste der har problemer med "Fatal error" og "Not found" hvide sider. Nope, dem fik/får jeg også periodisk
Admin Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Er det ikke meget godt nu ? Nu har jeg prøvet at tilgodese begge synspunkter.
Guest Supermule Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Nu bliver man så smidt ind på en "invalid page" når man klikker på "markér forumer som læste....." Der iøvrigt burde hedde FORA......;) Er det ikke meget godt nu ? Nu har jeg prøvet at tilgodese begge synspunkter.
Gio Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 "markér forumer som læste....." Der iøvrigt burde hedde FORA......;)Jeg ville foretrække "Markér tråde som læste", da vi kun er ét forum herinde. :p
Guest Supermule Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Hvad kalder du så alle under fora???? Underemner??? Undertråde????
Gio Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Hvad kalder du så alle under fora???? Underemner??? Undertråde????Sunddebatten er ét forum - med en masse under-kategorier, som igen har en masse tråde. At kalde hver hoved-kategori for et fora er...well - hvad man kunne forvente fra din side
Guest Supermule Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Det står jo selv på siden.... LOKALFORA...................... Sunddebatten er ét forum - med en masse under-kategorier, som igen har en masse tråde. At kalde hver hoved-kategori for et fora er...well - hvad man kunne forvente fra din side
Gio Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Det står jo selv på siden.... LOKALFORA.........................kan se Steen har rettet det til - så nu kan jeg ikke drille dig længere ;) Jeg må indrømme jeg yderst sjældent har brugt dén drop-down boks - så det er ikke lige sprunget mig i øjnene.
larscph Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Der er altså noget.. Hvis jeg logger på www.sunddebat.com går det fint, men hvis jeg klikker på Forum får jeg det her billede vist. Derimod kan jeg sagtens komme ind i tråde direkte, ved f.ex. at klikke på dem der står på forsiden "nye siden sidst".
Guest Supermule Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Ja men man kan ikke se den samlede oversigt over diverse fora.......
larscph Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Ja men man kan ikke se den samlede oversigt over diverse fora....... Netop - det var i virkeligheden det jeg prøvede at skrive...
credde Besvaret November 7, 2007 Rapporter Besvaret November 7, 2007 Ja og nu viser den heller ikke halvdelen af ikonerne her!
Anina Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Palle: Oversigten får du ved et klikke på "Forum" oppe i menuen til venstre på forsiden . Når jeg klikker på "Forum" oppe i menuen til venstre på forsiden - får jeg følgende melding: vBulletin Meddelelse Invalid Page Specified Når jeg så samme sted klikker på "Øresundsdebatten" øverst til venstre (samme skærmbillede) svarer "den" igen med: vBulletin Meddelelse Invalid Page Specified Jeg kan kun komme væk derfra ved at klikke på et tilfældigt forum nede i rullegardinen: "Gå til et nyt forum". Eller ved at gå op i adresselinien og fjerne alt der kommer efter ".com" - for overhovedet at kunne komme tilbage til forsiden igen. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde stien til den samlede forumoversigt... Jeg vil gerne foreslå, at der anbringes link til "Forumoversigt" i den bjælke, der går igen, uanset hvor på forummet man befinder sig - f.eks. yderst til venstre, FØR linket til "Brugerprofil" Man vil således altid kunne komme tilbage til "Forumoversigten" og uden at skulle via forsiden først, om og om igen (hvis "Forum"linket på forsiden virkede altså ;) ).
MC Manden Besvaret November 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 8, 2007 Når jeg klikker på "Forum" oppe i menuen til venstre på forsiden - får jeg følgende melding: vBulletin Meddelelse Invalid Page Specified Når jeg så samme sted klikker på "Øresundsdebatten" øverst til venstre (samme skærmbillede) svarer "den" igen med: vBulletin Meddelelse Invalid Page Specified Jeg kan kun komme væk derfra ved at klikke på et tilfældigt forum nede i rullegardinen: "Gå til et nyt forum". Eller ved at gå op i adresselinien og fjerne alt der kommer efter ".com" - for overhovedet at kunne komme tilbage til forsiden igen. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde stien til den samlede forumoversigt... Jeg vil gerne foreslå, at der anbringes link til "Forumoversigt" i den bjælke, der går igen, uanset hvor på forummet man befinder sig - f.eks. yderst til venstre, FØR linket til "Brugerprofil" Er der ikke også usandsynlig lidt traffik på siden i øjeblikket ? jeg tror mange oplever en del problemer og så bare forlader siden igen
Anina Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Er der ikke også usandsynlig lidt traffik på siden i øjeblikket ? jeg tror mange oplever en del problemer og så bare forlader siden igen Jo. Jeg er bange for, at der er så meget koks i linkene (navigation), at det bliver svært komme udenom at hente det sidste backup og starte forfra igen med både opdatere og ommodde.... Der går tit koks i det, når man gør begge ting samtidigt.... "Skaden" bliver mindre (evt. tab af indlæg skrevet efter fornyelsen) end hvis folk bare glider væk p.g.a. navigationsproblemer....
Mulde Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Jeg har samme problem med beskeden "vBulletin Meddelelse Invalid Page Specified" - er det dét der er den nye forside? For jeg kan godt nok navigere til de forskellige emner/fora/undertråde vha. drop-down menuen, men det er godt nok en lidt træls måde synes jeg. Derudover kan man ikke se, hvor der er nye meddelelser, og det savner jeg meget. Jeg ved godt, at man så kan gå ind under nye meddelelser og se det der, og det er måske kun et spørgsmål om tilvænning, men jeg synes det virker lidt mærkeligt at forsiden ser ud som en fejlmeddelelse?
Guest Supermule Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Det virker som om linket "øresundsdebatten" er defekt..... Du kan ikke få oversigten over de sidste emner frem.....Så det er irreterende at navigere rundt på siden....
Admin Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Er der ikke også usandsynlig lidt traffik på siden i øjeblikket ? jeg tror mange oplever en del problemer og så bare forlader siden igen Pladder med dig. Der er heldigvis nogen der forstår at nye ting kan have nogle bug der skal rettes. Ellers havde Windows vist aldrig fået succes.Fredag satte vi rekord for indlæg. Grunden til at det ser ud som om at der er færre online er fordi jeg har sat tiden man er online efter manglende aktivitet ned til1/5 for at få et mere reelt billede. Tro mig. Der er mere trafik end nogensinde, på trods af utålmodige.
Admin Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Jo. Jeg er bange for, at der er så meget koks i linkene (navigation), at det bliver svært komme udenom at hente det sidste backup og starte forfra igen med både opdatere og ommodde.... Der går tit koks i det, når man gør begge ting samtidigt.... "Skaden" bliver mindre (evt. tab af indlæg skrevet efter fornyelsen) end hvis folk bare glider væk p.g.a. navigationsproblemer.... Tag det nu roligt. Jeg bruger ligenu al ledig tid på at rette fejl, men jeg har også et arbejde der skal passes. Hvis min chef vidste hvor meget tid jeg har brugt på debatten de sidste par dage ville jeg blive ret upopulær. DET SKAL NOK BLIVE GODT !!
Admin Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Når jeg klikker på "Forum" oppe i menuen til venstre på forsiden - får jeg følgende melding: vBulletin Meddelelse Invalid Page Specified Præcis HVOR trykker du og i hvilket design, for jeg får ikke nogen fejl ?
larscph Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 DET SKAL NOK BLIVE GODT !! Er ikke et sekund i tvivl.. Hæng i - og selvfølgelig skal du også passe et liv udenom debatten! ;)
Anina Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Præcis HVOR trykker du og i hvilket design' date=' for jeg får ikke nogen fejl ?[/quote'] Det bliver nemt nok at forklare.... jeg har to skærme, at lege med ;) Jeg har lige logget ind på forsiden (CA Evo Dark Blue (fixed) og klikker på "Forum" NU og..... det virker!! Nu klikker jeg mig tilbage til forsiden... og... siden reloader tilbage til.... "Forum". Hmm... hvordan kommer jeg til forsiden igen... Jo, jeg skal helt ned under Forumindeks og klikke dernede på "Øresundsdebatten"... og SÅ er jeg tilbage på portalen igen. Nu vil jeg logge ud og se om de andre designs opfører sig med lignende resultat. Hmm... når jeg ville logge ud ved at klikke på "log ud" - fik jeg følende besked fra Servage: Not Found The requested URL was not found on this server Nu klikker jeg så på tilbagepilen og... forsøger at logge ud via Log-ud-linket i boksen "Brugerprofil" øverst i midten af portalen... NU ... Hmmm.... "vBulletin Meddelelse er som om jeg er logget ud, men øverst til højre står der fortsat: Velkommen, Anina. osv. Er jeg logget ud eller ikke? Jeg prøver lige igen at logge ud ved (denne gang) at klikke på Log-ud-linket lige under "Velkommen Anina"... og først nu er jeg HELT logget ud.... Jeg vil lige "teste" de andre designs for at se om der er forskel eller om det vil gå mindre kompliceret. Jeg logger ind som Anina igen (den anden skærm). O.K. nu er jeg logget ind direkte på Forum. Nu klikker jeg på "Øresundsdebatten" til venstre over Forum Indeks... og hmmm... er fortsat delvis på Forum Indeks, men denne gang kombineret med nogle af "bokse" fra portalen: "Indhold", "Markedsplads", "Afstemning" og "Søg i Google". Alle sammen placeret til højre for Forum Indeks (Oversigt) og er dobbelt så brede som de var på portalen. Det er altså spændende.... og fortsat i det første design idet jeg nåede ikke komme videre, da jeg landede direkte i Forum efter den ny log in... Hvordan kommer jeg til forsiden herfra? Jeg prøver at klikke på "Øresundsdebatten" nederst på skærmen og... det virkede! Nu skifter jeg til et andet design og ser hvad der sker.... Evt. fortsættelse følger.... HVIS der sker noget mystisk igen
Anina Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Nu er jeg på portalen efter at have skiftet til "Classic". Må hellere se hvor nemt er det at klikke sig ind på "Forum"... Veeee.... det virkede, men igen med de (i forrige indlæg nævnte) kasser med "Indhold", "Markedsplads", "Afstemning" og "Søg i Google" til højre for Forum... Oki. Tilbage til forsiden via linket i kassen: "Indhold" . Jeps. Nu er jeg på forsiden igen og det funker bedre end for nogle timer siden. Jeg har lige klikket på "Fri debat" og ville tilbage til forsiden ved at klikke på "Øresundsdebatten" øverst til venstre... men siden reloadede bare og jeg er fortsat på "Fri debat". Først ved at klikke på "Øresundsdebatten" helt i bunden (til højre for "Kontakt os") - kunne jeg komme tilbage til forsiden. Eller ved at klikke på "broen" deroppe... og så er man på forsiden igen. Nu er jeg træt og logger ud (hvis det lykkes :D ) og ønsker "Teamet" held med nattens bug-jagt.
Admin Besvaret November 8, 2007 Rapporter Besvaret November 8, 2007 Det bliver nemt nok at forklare.... jeg har to skærme, at lege med ;) Jeg har lige logget ind på forsiden (CA Evo Dark Blue (fixed) og klikker på "Forum" NU og..... det virker!! Nu klikker jeg mig tilbage til forsiden... og... siden reloader tilbage til.... "Forum". Hmm... hvordan kommer jeg til forsiden igen... Jo, jeg skal helt ned under Forumindeks og klikke dernede på "Øresundsdebatten"... og SÅ er jeg tilbage på portalen igen. Nu vil jeg logge ud og se om de andre designs opfører sig med lignende resultat. Hmm... når jeg ville logge ud ved at klikke på "log ud" - fik jeg følende besked fra Servage: Not Found The requested URL was not found on this server Nu klikker jeg så på tilbagepilen og... forsøger at logge ud via Log-ud-linket i boksen "Brugerprofil" øverst i midten af portalen... NU ... Hmmm.... "vBulletin Meddelelse er som om jeg er logget ud, men øverst til højre står der fortsat: Velkommen, Anina. osv. Er jeg logget ud eller ikke? Jeg prøver lige igen at logge ud ved (denne gang) at klikke på Log-ud-linket lige under "Velkommen Anina"... og først nu er jeg HELT logget ud.... Jeg vil lige "teste" de andre designs for at se om der er forskel eller om det vil gå mindre kompliceret. Jeg logger ind som Anina igen (den anden skærm). O.K. nu er jeg logget ind direkte på Forum. Nu klikker jeg på "Øresundsdebatten" til venstre over Forum Indeks... og hmmm... er fortsat delvis på Forum Indeks, men denne gang kombineret med nogle af "bokse" fra portalen: "Indhold", "Markedsplads", "Afstemning" og "Søg i Google". Alle sammen placeret til højre for Forum Indeks (Oversigt) og er dobbelt så brede som de var på portalen. Det er altså spændende.... og fortsat i det første design idet jeg nåede ikke komme videre, da jeg landede direkte i Forum efter den ny log in... Hvordan kommer jeg til forsiden herfra? Jeg prøver at klikke på "Øresundsdebatten" nederst på skærmen og... det virkede! Nu skifter jeg til et andet design og ser hvad der sker.... Evt. fortsættelse følger.... HVIS der sker noget mystisk igen Tak for info. Jeg skal måske lige sige at jeg altså sidder retter fejl lige nu, så meget af det du rapporterer er derfor. Den der med at den linker til variabler har været der længe, så det har intet med det nye design at gøre, men jeg skal nok fixe det nu jeg er igang. Iøvrigt behøver du ikke at logge ind/ud for at skifte design.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu