Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Vil lige advare alle, som ikke vidste det, fx har min kone lige født, og vi blev helt automatisk overført til Patienthotellet (det er i Lund det her forgår). Efter en dag, finder vi ud af vores søn har fået en infektion pga. fostervand i lungerne, han bliver indlangt, på en anden afdeling. Når men det er jo så fint nok, de har ikke plads til os så vi snupper en nat mere uden vores søn på Patienthotellet. Vi får så at vide at vi ikke må være der længere da vores søn jo er overflyttet til en anden afdeling. Vi får så et værelse så vi kan være sammen med vores søn, personalet er skide flinke så det er godt nok. Efter en lille kamp får jeg maden fra Patienthotellet til min kone, de er ikke meget for det, men det lykkeds. Når men vi checker så ud fra Patienthotellet. Og jeg får så en faktura på ca. 600sek, for de 2 dage jeg har sovet der. Det fik man ikke noget som helst at vide om. Muligt man selv bør vide eller kan tænkte sig til det, men fik nada at vide. De siger så at min kone skal betale 40kr pr døgn, som kommer på en særskilt faktura. Har ikke den store erfaring med sygehuse hverken i sverige eller i dk, det er sikkert meget normalt. Gad vide om vi nu får en regning på de sidste besøg :o -Claus.

Besvaret

I Sverige har man bruger betaling op til en vis grænse, derfor skal din kone betale 40,- / døgn, hvilket der komemr et girokort på. Da du ikke direkte er "indlagt" så er der fuld bruger betaling på dig. :D

Besvaret

Patienthotel for 300 SEK pr. nat for en gæst, er egentlig ret billigt. Den pris ville du ikke kunne få på et almindeligt hotel, måske kun på et vandrehjem? Din kones pris på 40 sek er helt vildt billigt - man kan næsten ikke forstå hvorfor de ikke blot giver opholdet gratis, men det må vel bero på principper...

Besvaret

Ja prisen på de 40kr er fin, incl fuld-pension. den pris jeg gav, var kun med morgenmad. Men ok priser, dog skal man lige venne sig til at der er bruger betaling på. -cb-

Besvaret
Patienthotel for 300 SEK pr. nat for en gæst' date=' er egentlig ret billigt.[/quote'] I forhold til Danmark det rene tilbud, dvs. hvis man overhovedet får lov til at overnatte i Danmark.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...