Saint Skrevet November 17, 2007 Rapporter Skrevet November 17, 2007 Hej Jeg vil gerne købe møbler i Sverige kender i nogle steder udover Ilva eller Ikea? Ikke så langt fra Malmø? Tak tak :O)
Guest Mogens Besvaret November 17, 2007 Rapporter Besvaret November 17, 2007 Jeg vil gerne købe møbler i Sverige kender i nogle steder udover Ilva eller Ikea? Ikke så langt fra Malmø? Miljøgården i Lund var nøjagtig det mekka, vi søgte - designerlækkerier i hobetal. www.miljogarden.se Seating Concept også en mulighed - www.seatingconcept.com
Martin_M Besvaret November 17, 2007 Rapporter Besvaret November 17, 2007 Boconcept.se - har en afdeling der ligger i Malmø Dog skal du være opmærksom på at priserne er en del højere end i DK.
hpn Besvaret November 17, 2007 Rapporter Besvaret November 17, 2007 Nilssons i Svedala, Mio, Svenska Hem
Toft Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 Living, Bergsgatan 25 - www.living.se :)
Kasper Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 EM har møbler i den bedre ende. http://www.em.com/
ARN Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Thysells i anderslöv Meget stort udvalg, men har MEGET dårlig erfaring med hensyn til overholdelse af aftaler og levering fra Thysells...
kloseand Besvaret June 30, 2010 Rapporter Besvaret June 30, 2010 Det samme kan siges om Hulténs Møbler, bestilte terrassevarmer den 9 april, ringer hver uge og får en ny forklaring hver gang, køber ALDRIG noget der igen. Mvh Kloseand
samson Besvaret June 30, 2010 Rapporter Besvaret June 30, 2010 Jeg kan anbefale http://www.blackroominterior.com/ som har lidt mere design, der skiller sig ud fra de typiske svenske "sommerhus" møbler man typisk finder hos EM, MIO, osv...
kloseand Besvaret July 14, 2010 Rapporter Besvaret July 14, 2010 Møbler i Sverige Hulténs møbler Hulténs Møbler kan IKKE anbefales.Købte markise og terrassevarmer, rabatten blev givet på terrassevarmeren som de nu efter 3 mdr. stadig ikke kan finde,har ringet et utal af gange, intet sker.Jeg føler mig virkeligt narret og snydt. Kloseand
Gio Besvaret July 14, 2010 Rapporter Besvaret July 14, 2010 Hulténs Møbler kan IKKE anbefales.Købte markise og terrassevarmer, rabatten blev givet på terrassevarmeren som de nu efter 3 mdr. stadig ikke kan finde,har ringet et utal af gange, intet sker.Jeg føler mig virkeligt narret og snydt. KloseandUndskyld...men efter tre måneder, så burde de have givet dig en tilsvarende eller pengene tilbage (for længe siden). Hvad får dig til at tillade dem at trække dig sådan rundt i manegen!?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu