Rene Larsen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Skrevet November 19, 2007 Ja, så har jeg lige fået en rykker fra den 22. okt. 2007 på SEK 90, hvor VV mener at jeg har været en tur i Stockholm, uden at betale for at kører der Jeg tror godt I ved hvad jeg skal bruge min formiddag på i morgen - nemlig VV, og deres elendige betalingssystem - man skulle næsten tro at de har samme system som på Öresundsbroen.
Nils Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Nu skal der jo ikke gå inflation i at bruge Sverige som skræmmebilede, men det system, de har valgt i Stockholm - rent bortset fra al pseudodemokratiet omkring beslutningen - det er jo så totalt overadministreret og overkontrolleret og overfuckedup, så man tager sig til hovedet. Og ikke noget at efterligne her i de mere civiliserede egne af dobbeltmonarkiet. De bruger hundredevis af millioner på at indhente fuldstændig nøjagtige unøjagtige informationer om hvert eneste køretøj som kører ind i byen og forlader den igen ved tvangsneurotisk at fotografere hvert eneste køretøjs nummerplade, og alle, der kører der, skal fedte med afregninger, der går ned på den enkelte tur, og hvis der er fejl har bilisten bevisbyrden og skal bruge tidtidtid sin og andres på at få sine 20 kroner igen. Assåförfan...
credde Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Ja, så har jeg lige fået en rykker fra den 22. okt. 2007 på SEK 90, hvor VV mener at jeg har været en tur i Stockholm, uden at betale for at kører der Jeg gætter så på, at du ikke har været i Stockholm...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu