Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey er der nogle der kender til en "dims" der kan overføre lyden trådløst til ens forstærker i stuen uden en ledning. jeg kender Apple Airport express som har airtunes, men jeg vil gerne ha alt lyd over og ikke kun lyden fra itunes, kan det lade sig gøre? Mvh Apgraph

Besvaret

Jeg har en Squeezebox: http://www.slimdevices.com/ Den fungerer simpelthen perfekt og naturligvis trådløst. Når min pc er tændt, så kan jeg komme i kontakt med min musik på min pc (det kan sættes op). Derudover kan man høre netradio på den også når pc-en er slukket :th2: Den er dyrere end andre modeller, men i mine øjne så var det bare den fedeste og er super tilfreds med den.

• 2 weeks later...
Besvaret

Squeezebox holder! Credde, Efter dine varme anbefalinger fik jeg så i går et stk. Squeezebox ind ad døren, og 15 min efter den var pakket ud, sad jeg og lyttede til DR P3 :D og alle mine mp3 filer var også tilgænglige :D - Den er bare Top Nice :th2: Man kan så bare undres at man ikke har skiftet for længe siden ;) Det bliver en dejlig jul! God Jul! /Brian

Besvaret
Credde, Efter dine varme anbefalinger fik jeg så i går et stk. Squeezebox ind ad døren, og 15 min efter den var pakket ud, sad jeg og lyttede til DR P3 :D og alle mine mp3 filer var også tilgænglige :D - Den er bare Top Nice :th2: Man kan så bare undres at man ikke har skiftet for længe siden ;) Det bliver en dejlig jul! God Jul! /Brian
Det er jeg glad for at høre, top dollar!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...