M&M's Skrevet December 6, 2007 Rapporter Skrevet December 6, 2007 Så er broen sørme lukket.... igen http://sydsvenskan.se/malmo/article285049.ece
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Jeg nåede lige over....*pyh* Men jeg skal love for at 2007 kommer til at trække ulykkes-statistikken i en mindre heldig retning
skallstorp Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Hvad var der nu sket ? Hvad er der nu sket ? Min mand fortalte at der var RIGTIG mange blå blink da han körte hjem mod Sverige ved 7 tiden.
Juff Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 ifølge EB var 2 kørt sammen meget mystisk ... http://ekstrabladet.dk/112/article366690.ece
Toft Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Men jeg skal love for at 2007 kommer til at trække ulykkes-statistikken i en mindre heldig retning Ja det er vel efterhånden kun et spørgsmål om tid, før hastigheden skal begrænses til 90 km/t på broen, og 70 km/t i tunnelen - for så slipper vi jo for alle de ulykker i fremtiden Eller også må de sætte strafgebyret for at benytte broen endnu mere op end de kommende 5%, så trafikken kan begrænses af økonomisk vej! Hvis færre folk har råd til at køre over broen, så bør der statistisk set være mindre risiko for diverse uheld Der kommer nok snart et genialt tiltag
Kvist Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Ja det er vel efterhånden kun et spørgsmål om tid' date=' før hastigheden skal begrænses til 90 km/t på broen, og 70 km/t i tunnelen - for så slipper vi jo for alle de ulykker i fremtiden [img']http://www.langkawi.dk/smileys/v98.gif De, der ikke kan finde ud af at overholde de nuværende fartgrænser, kan nok heller ikke finde ud af at overholde nye lavere
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Jeg vil vædde på det var ved indsnævringen omkring cement-arbejdet mod DK. De skilter først ned fra 100 -> 70 -> 50 km/t 200 meter før der er baneskift. De er jo ved at reparere skaden fra den brændende bil nogle måneder tilbage. Der var også lidt tumult da jeg kørte forbi omkring 09:20, da der var overhalende trafik op til 50 meter fra indsnævringen
ulmus Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 ifølge EB var 2 kørt sammen meget mystisk ... http://ekstrabladet.dk/112/article366690.ece Ja, det er utrolig, at en singleulykke på en timestid kan blive til en ulykke, hvor 2 biler er stødt sammen. Verden er af lave og tilliden til aviserne bliver mindre og mindre.
ARN Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Forstår det ikke helt... Kørte selv over ved 0915 tiden, hvor jeg blev overhalet lige før vejarbejdet af en af de helt dygtige billister, der fuldt forsvarligt og sikkert kunne køre forbi med 110 (det er jo nemmeste at overhale, når andre har sat farten ned til de angivne 70), ikke langt tid før der blev et spor. Det er da herligt, at nye Volvoer har alt i sikkerhedsudstyr, der gør det muligt både at lave en kraftig nedbremsning på våd vej, samtidig med at bilen kastes til højre ind imellem andre kørende:th2: Nå, måske havde han bare travlt med at at sende en SMS om at han var lidt forsinket, men på vej...
Toft Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Det er da herligt, at nye Volvoer har alt i sikkerhedsudstyr, der gør det muligt både at lave en kraftig nedbremsning på våd vej, samtidig med at bilen kastes til højre ind imellem andre kørende:th2: Nå, måske havde han bare travlt med at at sende en SMS om at han var lidt forsinket, men på vej... Var det så ABW 822 der kom kørende der
skallstorp Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Fatter ikke Denne ullykke var jo i morges. Hvad var det så ved 7 tiden ?
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Denne ullykke var jo i morges. Hvad var det så ved 7 tiden ?I min verden er "7 tiden" at betegne som morgen - og efter 9 er formiddag. Forvirringen er total ;)
Martin_M Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Der var ingenting da jeg kørte over... Men det var vist også lidt før 7 tiden - nemlig 6:25 Men ja, der er sku mange, der giver den gas over broen.. Lidt mærkeligt når man tænker på sigtbarheden i øjeblikket med al den regn og dis der er om morgenen.
milla Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 vi kørte over LIGE efter det var sket, på højbroen holdt en 206CC som var temlig smasket men der var en hvide varevogn samt en audi a6 også dog kunne jeg ik se der var sket dem noget, alle folk stod ude for bilen og ingen så ud til at være kommet til skade, så kommer man ned lige 100m før tunnel så går de lorte bomme sku ned, og bliver nede i 1time :fight: og så kom der lige 3-4 brandbiler, 4 ambulancer, 2 pilotbiler, 1 salatfad, og en motorcykel syntes det var LIGE overkill nok at luk hele lortet og især EFTER uheldet hvorfor ku vi ik få lov og fortsætte i tunnellen ?
TDC Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 De udrykningskøretøjer der kom kl. 7 var vist bare ved broen for at vende og komme ned til afkørselen Limhamn/Bunkeflostrand. Synes at autoværnet så ud til at der havde været lidt fart på rundt i svinget. For de nysgerige der ikke kan vente på avisen Udsnit af Polis rapporten
sup3rior Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 vi kørte over LIGE efter det var sket' date=' på højbroen holdt en 206CC som var temlig smasket men der var en hvide varevogn samt en audi a6 også dog kunne jeg ik se der var sket dem noget, alle folk stod ude for bilen og ingen så ud til at være kommet til skade, så kommer man ned lige 100m før tunnel så går de lorte bomme sku ned, og bliver nede i 1time :fight: og så kom der lige 3-4 brandbiler, 4 ambulancer, 2 pilotbiler, 1 salatfad, og en motorcykel syntes det var LIGE overkill nok at luk hele lortet og især EFTER uheldet hvorfor ku vi ik få lov og fortsætte i tunnellen ?[/quote'] Jeg holdt i den førnænvte A6, men hverken kassevognen eller jeg var indblandet - vi kørte blot bag hende som kørte galt. Vinden fik fat i hendes bil og smadrede den ind i auto-værnet, så tog den en lille snurre-tur over i auto-værnet i modsatte side. Føj, den lille 206 var kvast, fandme et held at hun ikke kom mere til skade :)
bananas Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 De udrykningskøretøjer der kom kl. 7 var vist bare ved broen for at vende og komme ned til afkørselen Limhamn/Bunkeflostrand. Synes at autoværnet så ud til at der havde været lidt fart på rundt i svinget. For de nysgerige der ikke kan vente på avisen Udsnit af Polis rapporten Takker - af hensyn til de dovne bringes det relevante udsnit her: 09:31 Malmö. Två personbilar kolliderar på Öresundsbron i riktning mot Danmark. Det visar sig senare vara endast en personbil inblandad i olyckan och en kvinna förs till sjukhus. Bron är avstängd till cirka 10:30. Det är i nuläget oklart vad som orsakat olyckan men bilen uppges ha körts in i vägbanans sidoräcke.
skallstorp Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Jeg er selv forvirret Jeg er også forvirret, jeg måtte lige läse det 2 gange Jeg mener jo formiddag Og i min verden er formiddag ellers normalt EFTER 10 I min verden er "7 tiden" at betegne som morgen - og efter 9 er formiddag. Forvirringen er total ;)
CoolAIR Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 De udrykningskøretøjer der kom kl. 7 var vist bare ved broen for at vende og komme ned til afkørselen Limhamn/Bunkeflostrand. Synes at autoværnet så ud til at der havde været lidt fart på rundt i svinget. For de nysgerige der ikke kan vente på avisen Udsnit af Polis rapporten "06:49 Malmö. En personbil körs av vägen och voltar på Lorensborgsvägen." Lidt fart på?! Autoværnet var fuldstændigt most
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu