Thomas Skrevet December 15, 2007 Rapporter Skrevet December 15, 2007 Nogen der har et godt link, som de selv har fået billeder fra? Helst i sverige, da jeg ikke gider køre til kbh. for at hente dem!
larscph Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Hvis det er digitalbilleder - har jeg de sidste par gange brugt Bilka's FotoService. Det er godt, billigt og nemt syntes jeg. Desuden har de sådan nogen "billedbøger" man kan designe så man får en fiks og færdig bog med sine fotos i som alternativt til klassiske fotos man selv skal sætte i lommer - det har vi brugt nogen gange og resultatet er ret godt.
Thomas Besvaret December 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 16, 2007 Hvis det er digitalbilleder - har jeg de sidste par gange brugt Bilka's FotoService. Det er godt, billigt og nemt syntes jeg. Desuden har de sådan nogen "billedbøger" man kan designe så man får en fiks og færdig bog med sine fotos i som alternativt til klassiske fotos man selv skal sætte i lommer - det har vi brugt nogen gange og resultatet er ret godt. Tak, kender godt til bilka, men i dk er de lige 25% dyrere end i sverige. Og vil helst ikke til dk for at skulle hente billederne.
Lizzer Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 Hej Thomas De her er meget gode: http://se.photobox.com/ Det er ihvertfald hurtigt og enkelt.. Og så er det skønt at de bare dumper ind ad brevsprækken! Mvh. Lisbeth
hpn Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 vi bruger Elgiganten. Og så kan du selv välge, om du vil spare portoen og hente dem i butikken.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu