MC Manden Skrevet December 29, 2007 Rapporter Skrevet December 29, 2007 Jeg får nogle gange denne fejl når jeg forsøger at åbne et program (denne gang var det explore)..... Hvis jeg bliver ved med at prøve, så åbner programmet, så det er altså tilfældigt om jeg har "rettigheder"..... Hvad pokker er der galt ?
cbpwr Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 WINDOWS er den største fejl :) Spøg til side, aner det ikke men man får nogle gange nogle mystiske fejl fra windows. som bare lige pludslig er der. men irrterende er det ihvertfald -cb-
Paul Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hvad pokker er der galt ? Om du forventer et fyldestgørende svar, så burde du i det mindste forberede et fyldestgørende spørgsmål. Hvilket styresystem taler vi om og hvilken udgave af IE?
Bigmike Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Det ligner et tilføjelsesprogram du har liggende på en ekstern disk....
MC Manden Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 Om du forventer et fyldestgørende svar, så burde du i det mindste forberede et fyldestgørende spørgsmål. Hvilket styresystem taler vi om og hvilken udgave af IE? Vi snakker XP og det er ligegyldigt hvilke program jeg prøver at åbne... I dette tilfælde var det bare explorer, men det kan også ske hvis jeg skulle finde på at åbne Paint eller MSN.... No difference
Paul Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Vi snakker XP... Jeg går ud fra du mener XP patch 2. Hvor længe har det stået på? Har du installeret software lige inden det begyndte? Har du været inde og se om der kører noget stort i din jobliste (ctrl+alt+del)? Hvor længe siden er det du har formateret din harddisk? Hvornår kørte du sidst anti-virus og advarer den dig efter hensigten?
MC Manden Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 Jeg går ud fra du mener XP patch 2. Hvor længe har det stået på? Har du installeret software lige inden det begyndte? Har du været inde og se om der kører noget stort i din jobliste (ctrl+alt+del)? Hvor længe siden er det du har formateret din harddisk? Hvornår kørte du sidst anti-virus og advarer den dig efter hensigten? Paul, dette er jo nærmest at gøre grin med min mig :D Der er intet unormalt at se .... Joblisten, AV'en, spamguides osv osv osv ser normale ud ... (jeg har været ansat hos Symantec, så jeg har en ide om hvorledes sådan noget skal se ud) Det "sjove" er jo at det er periodisk... Altså, jeg kan leve med det, og min pc er ikke langsommere af den grund.... Min firewall kører også som den skal, og jeg får de warnings jeg bør få.
Paul Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 (jeg har været ansat hos Symantec' date=' så jeg har en ide om hvorledes sådan noget skal se ud)[/quote'] Jamen, det er jo ikke lige til at vide... :o På min XP'er har jeg problemer med styresystemet når jeg fyrer op for Skype og vil bruge webcam - så brokker alle andre programmer sig. Den fejlmeddelelse du viser har jeg ikke set.
MC Manden Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 Jamen' date=' [u']det er jo ikke lige til at vide... :o På min XP'er har jeg problemer med styresystemet når jeg fyrer op for Skype og vil bruge webcam - så brokker alle andre programmer sig. Den fejlmeddelelse du viser har jeg ikke set. Jeg kan ikke give noget mønster for hvornår "fejlen" opstår... den er virkelig tricky. Jeg kan starte pc'en op, og "fejlen" er det første jeg ser... Eller, den kan ha' været igang i 48 timer før der sker noget ... Jeg har googlet og søgt alle andre steder... Der er vist ikke rigtig nogle der har set dette før....eller, de har ihvertfald ikke postet noget om det.
Gio Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hvad siger dine logs? (Højreklik Denne Computer vælg Administrér og nap Logbog) Så får du lidt lækkert at vide om hvad der foregår under hjelmen på systemet - á la dette:
MC Manden Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hvad siger dine logs? (Højreklik Denne Computer vælg Administrér og nap Logbog) Så får du lidt lækkert at vide om hvad der foregår under hjelmen på systemet - á la dette: Hehe ... første gang jeg gik derind, så fik jeg den berømte fejl (se første indlæg)... efter en 3-4 forsøg, så kom jeg ind i loggen Der en er del fejl på automatic updater, men de har intet med det at gøre.... Desuden er der ingen fejl siden 6. januar, og ... jeg får denne fejl dagligt
MC Manden Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 Ved nærmere gennemsyn af loggen, så ser det ud til at fejlen kommer fordi den forsøger at kalde et program som er fjernet fra harddisken... Såh, der har nok ligget noget skidt af en art, og så er der noget tilbage som åbenbart ikke er fjernet.... Nå, fuck det... den får lov at køre til den dør... for alvor, altså... Jeg gider ikke re-installere igen
Bigmike Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Kør lige den her... http://www.ccleaner.com/ og se om det virker.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu