credde Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Så husk ikke at opdatere telefonen med det nyeste software. Ifølge rygterne (og en del steder på internettet), så vil en opdatering af telefonen simlåser, hvis softwaren har været hacket http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/article424892.ece
mrode Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Så husk ikke at opdatere telefonen med det nyeste software. Ifølge rygterne (og en del steder på internettet), så vil en opdatering af telefonen simlåser, hvis softwaren har været hacket http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/article424892.ece Hvis man hacker en iPhone og blindt opdatere den bagefter er man selv ude om det..
mrode Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 SMS-delen lader en del tilbage at ønske, ja. 3 ting der hurtigt sprang mig i øjnene jeg manglede, var: 1) Videresendelse af SMS'er. 2) Sende SMS'er tll flere modtagere. 3) Leverings-rapporter. Pkt. 1+2 skulle også løses i firmware 1.1.3. Og ja, den er besværlig at sms'e fra.. Det gælder dog alle telefoner som ikke har et rigtigt tastatur. Specielt kan man ikke sidde og sms'e i "blinde", men skal sidde og stirre på den når man skriver. Dette er nok den største ulempe ved iPhonen som helhed.
spinner Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Så husk ikke at opdatere telefonen med det nyeste software. Ifølge rygterne (og en del steder på internettet), så vil en opdatering af telefonen simlåser, hvis softwaren har været hacket http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/article424892.ece Ja, opdateringerne holder man sig fra, indtil de er testet af andre... :) Jeg har dog købt et TurboSim-kort til min, så umiddelbart er det ikke sim-låsen jeg skal være nervøs for, da kortet simulerer et AT&T-kort ... Derfor skal man dog stadig være på vagt og ikke bare opdatere blindt, da nogle påstår at Apple til hver en tid kan lukke for dette.
spinner Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Pkt. 1+2 skulle også løses i firmware 1.1.3. Ja, men måden de tilsyneladende har løst det på er ikke kønt - kan håbe de har vist det forkert ... At man efter at have valgt en modtager, ryger tilbage til SMS'en og skal klikke + for at vælge den næste virker alt for omstændigt ... De laver forhåbentlig noget Nokia-agtigt, hvor man kan flueben'e dem af efterhånden som man går gennem listen. EDIT: Nåår ja, og så kunne de fint implementere leverings-rapporter sådan, at ens egen talebobbel først blev grøn når der var kvitteret for modtagelse ... Dét ville være lækkert ;)
TDC Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Hvad TDC fortæller er også hvad jeg har hørt ... At det skyldes USIM-kortene ... Ligeledes virkede min 3-SIM-kort heller ikke med HTC P3300 (eller hvad modelnummer det nu er) Men hva ... Så bruger man bare iPhonen med et TDC-kort - der så hopper over på Telenor SE. Er det en af de der €999 iPhones, der var tilgængelige på et tidspunkt? Ellers hvad skal der forståes med ovenstående? Tror det er i Tyskland at du kan købe den unbundled for 999€. Jeg købte min hos Orange for 649€ og fik en gammel kollega fra Apple til at låse den op. Eller gør Orange det for 100€.
Homer Besvaret January 6, 2008 Rapporter Besvaret January 6, 2008 Jeg har en Iphone til overs, hvis der er nogen der vil købe den. Den er "locked", men der er et simkort på vej der skulle kunne hjælpe med det. Samlet pris omkring 3000 DKK - PM hvis der er nogen der er interesseret.
spinner Besvaret January 10, 2008 Rapporter Besvaret January 10, 2008 Tror det er i Tyskland at du kan købe den unbundled for 999€. Jeg købte min hos Orange for 649€ og fik en gammel kollega fra Apple til at låse den op. Eller gør Orange det for 100€. Ved du om, de bare kategorisk låser alle op for €100? Eller kun dem der er købt som 'Unlocked'?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu