from dk-se Skrevet January 5, 2008 Rapporter Skrevet January 5, 2008 Til jer der har skiftet til det nye bredbånd Netværket er ændret så alle har adgang til alt der er delt uden rettigheder!! Så kig lige jeres delte mapper igennem og sikre jer at alt der ikke skal deles ikke er delt. Havde selv delt en mappe eller drev der ikke skulle deles!!!:thumbdown Martin
larscph Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Hehe... Ups.. "Ej for da.. Var den dér hemmelige mappe med de private familiefotos virkelig delt"... Sæt en router på, så styrer man selv hvem der kan nå hvad. Uanset at man lukker for shares så er det imo ikke særlig trygt og/eller sikkert at tilfældige "untrusted" hosts i et netværk har adgang til ens PC
Gio Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Hvilken udbyder/leverandør er i skiftet til?
torben Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Hvilken udbyder/leverandør er i skiftet til? Det er (ViaEuropa, internet fra Bredband2 og telefoni fra MegaPhone).
jpc Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Til jer der har skiftet til det nye bredbånd Netværket er ændret så alle har adgang til alt der er delt uden rettigheder!! Det må vist kaldes for talentløst!
Menace Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 helt enig alt er åbent og frit... og det laver timeout osv. virkeligt dårligt sat op og kundeservice er der intet af (de tager ikke tlf)
Menace Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 det er sku lidt sjovt... ham der Big_mamma på vores netværk, han deler rimeligt meget, flere hundrede GB... på alle hans harddiske/partitioner er der enda både skrive, ændre og slette... prøvede at oprette en mappe og slette den igen han ville sku glo noget hvis der var en som slettede alt på hans drev
Bigmike Besvaret January 5, 2008 Rapporter Besvaret January 5, 2008 Er du klar over at du bliver straffet HÅRDT såfremt en evt log finder ud af dette???? Bare til din info.....De ser IKKE på det med milde øjne!!!
Menace Besvaret January 6, 2008 Rapporter Besvaret January 6, 2008 Jeg er også rimeligt sikker på at der ingen log er og Big_mamma ikke melder til politiet at man sletter hans MP3, divxfilm, spil og crackede programmer. jeg vil nu mene at noget ansvar ligger hos udbyderen jvf. "due care" pricippet. Det kan jo være et newbi-uheld, man skal jo bare lige komme til at markere alt og snitte knappen "del".
larscph Besvaret January 6, 2008 Rapporter Besvaret January 6, 2008 Ja det virker fuldstændig til grin at man installerer det piv-åbnet internt i en beboelsesejendom. Måske det er en newbi-tekniker der har konfigureret netværket? Selv ville jeg nu altså nok under alle omstændigheder sætte "noget" på i min lejlighed der blokerer indgående requests.
macpack Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Hej alle sammen.. Ja jeg bor også selv på serenadgatan 15, og der er ikke andet end fucking timeouts hele tiden... Dog når nettet endelig køre, så køre det også med fint routing om natten/weekenden, men ellers køre det pisse ustabilt.. Og ved i hvordan man ringer til deres kundeservice fra en dansk mobil.? Deres nr: Telefon: 0770-811 000
Bigmike Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Enten er det en switch der ikke kan håndtere trafikken, eller også er det den backbone nettet er koblet op til..... Men jeg ville gætte på switchen, da det virker som om det er i spidsbelastningsperioder det kniber..... Tjek evt hvad det er for noget grej og se om i ikke kan få erstattet det med noget der kan blokere intra-bss trafik. Så er det problem løst....
Menace Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 jeg mener du skal fjerne 0, som alle andre numre i sverige ;-) +46770811000
macpack Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Jeg kan se at de har ændret ip om til noget som starter med 213.bla.bla hvor den førhen var 84.bla.bla.bla Så er vi måske heldige at de har været og kigge på problemet nu.?
macpack Besvaret January 10, 2008 Rapporter Besvaret January 10, 2008 De har rykket en tilbage til bbb.se nu,, samt har ringet til supporten og hørt hvad fanden der sker... Jamen det kan de da ikke forstå, og kan ikke sige nogen præcis dato på hvornår de kan rykke en tilbage til bredband2.se Hvad pokker gør man,,, hvis jeg går ned til boligforeningen som har stablet kontrakten ihus med bb2, og fortæller at de må gøre noget, så vil de jo helt sikkert bare sige at man skal henvende sig der..
macpack Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Nogen der har hørt noget nyt fra bb2.? (He, er nu ikke fordi jeg spammer denne her tråd... Men vil bare gerne høre jer andre som også har samme net..)
DoJo Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 måske er det kun din blok. Mig har de ikke rykket og min forbindelse er bedre nu end med bbb
Menace Besvaret January 12, 2008 Rapporter Besvaret January 12, 2008 jeg har også forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . : bredband2.via.eu så er ikke rykket tilbage.... min forbindelse er blvet lidt bedre nu, men stadig ikke på højde med BBB mht. download kan kun suge med ca. 26 Mbit/s fra USA, hvor med BBB kunne jeg suge 80 Mbit/s (newsbin) jeg er "hoppet" om bag min router som har switch/accesspoint funktion
macpack Besvaret January 12, 2008 Rapporter Besvaret January 12, 2008 Hvilken blok er i bosat i.? min nr. 15. jer?
ulmus Besvaret January 12, 2008 Rapporter Besvaret January 12, 2008 Jeg kan slet ikke komme på det nye net. Jo, jeg kan fra i dag komme på nettet, men jeg har ingen e-mail. Jeg har en bekræftelse på inlogningen, men det duer ikke. Har I nogle forslag??? Jeg bor i Kvartettgatan.
Menace Besvaret January 12, 2008 Rapporter Besvaret January 12, 2008 huh ? en bekræftelse på inlogningen.... hvad mener du med du ingen email har da dagen hvor vi kom på det nye net kom, kunne vi ikke komme på, fik bare en side med "log in" og det brugernavn vi havde fået tilsendt virkede ikke.... så tilmeldt mig på deres side og vupti virkede det igen..... bor også kvartettgatan macpack, er blok det samme som opgang ? eller står der et nummer på ens blok som jeg har gået forbi 1 års tid uden at se det :-)
macpack Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 he ja ja, Ej jeg mente opgang. :)
macpack Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Damn nu er der gået 2uger, uden jeg er blevet rykket tilbage... Fandme utroligt..
Gio Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Damn nu er der gået 2uger, uden jeg er blevet rykket tilbage... Fandme utroligt..Jeps...og du er også på dynamisk ip :D
Menace Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 macpack, havde du så net i weekenden ? fordi bredband2.via.eu var nede hele weekenden, lækkert..... bor i "blok" 52, ud mod almvik parken :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu