ZeNi Skrevet January 9, 2008 Rapporter Skrevet January 9, 2008 Så er der lidt behov for folk til indebold igen. Vi kunne godt bruge et par stykker som er friske nu på søndag (13 januar) klokken 10-11 på kockum fritid. Der er en betaling per mand på cirka 40 sek. Nogle som er friske med så kort tid?
Thomas Besvaret January 9, 2008 Rapporter Besvaret January 9, 2008 Er det fordi jeg er for dårlig at man skal læse om det herinde?
P.Hartmann Besvaret January 9, 2008 Rapporter Besvaret January 9, 2008 Jag är frisk, hvis det bliver til noget...der var inte mycket modstand sidste gång.... Og jag betaler gerne 45 igen....i tilfælde at folk ikke har fattet at det koster over 40 spän... PH
ZeNi Besvaret January 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 9, 2008 super, så kommer vi der op af, vi er nu 7½, så der er stadig 4-5 pladser. Føreløbig: MOZ, Lynge, Credde, Mc Manden, Thomas, P.Hartmann, Allan C og en såret Thygesen måske
Mortimer Besvaret January 10, 2008 Rapporter Besvaret January 10, 2008 Mig selv og min arbejdskollega, der også bor herovre dukker også op (hvis altså vi må) begge i tyverne og har begge da spillet fodbold før ;)
Uffe Besvaret January 10, 2008 Rapporter Besvaret January 10, 2008 Hvis der er flere pladser vil kræn og jeg gerne melde os til
ZeNi Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 Så er vi hvad vi skal være af folk, super med så kort varsel :th2: De heldige er: MOZ, Lynge, Credde, Mc Manden, Thomas, P.Hartmann, Allan C, Thygesen, Mortimer + kollega, Uffe & Aalborg. 12 mand, der er ikke plads til afbud eller undskyldninger. Vi ses klar og omklædte 1000 på søndag i Kockum Fritid i Västre Hamnen. SEK 42 per mand, 40 for P. Hartmann :D
Uffe Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Så er vi hvad vi skal være af folk, super med så kort varsel :th2: De heldige er: MOZ, Lynge, Credde, Mc Manden, Thomas, P.Hartmann, Allan C, Thygesen, Mortimer + kollega, Uffe & Aalborg. 12 mand, der er ikke plads til afbud eller undskyldninger. Vi ses klar og omklædte 1000 på søndag i Kockum Fritid i Västre Hamnen. SEK 42 per mand, 40 for P. Hartmann :D jeg meldte 2 på, er det Aalborg der er anden manden?
credde Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Uffe, jeg har snakket med Morten og det er noteret, at du har en ekstra med.
Uffe Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Uffe' date=' jeg har snakket med Morten og det er noteret, at du har en ekstra med.[/quote'] hej credde det lyder godt. tak for hjælpen. Det er ham der også var med sidste gang
MC Manden Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Jeg er også på toppen... Som I kan se så er timingen ved at være der... Man var vel lidt rusten sidste gang... http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&page=2&content=19789
Thomas Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hehe alene tanken om at du skulle kunne få benet derop er i sig selv meget sjov:rolleye: Jeg er også på toppen... Som I kan se så er timingen ved at være der... Man var vel lidt rusten sidste gang... http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&page=2&content=19789
APGraph Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hey, hvis der er nogen der springer fra eller bliver skadet m.m. så er jeg frisk, men giv lige lyd. Mvh A
Mortimer Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Tak for kampen, måtte desværre skynde mig afsted på arbejde lige efter (mig i den gamle barca rivaldo trøje) ;)
ZeNi Besvaret January 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2008 Tak for kampen alle, det var klart en af de bedste gang, knald på og en masser lækkerier fra alle sider. Bare syndt at stolperne er bredere i den ene ende Der var ingen tider næste weenend desværre, så der er egentræning for alle, men arbejder på en tid søndag 27 januar 10-11. Meld gerne ind allerede nu hvis I er friske. Sportshilsener Zeni
APGraph Besvaret January 15, 2008 Rapporter Besvaret January 15, 2008 Tak for kampen alle, det var klart en af de bedste gang, knald på og en masser lækkerier fra alle sider. Bare syndt at stolperne er bredere i den ene ende Der var ingen tider næste weenend desværre, så der er egentræning for alle, men arbejder på en tid søndag 27 januar 10-11. Meld gerne ind allerede nu hvis I er friske. Sportshilsener Zeni Hey jeg er frisk, kommer hjem lørdag fra skiferie, men forhåbentlig ikke noget brækket :-) Mvh A
Mortimer Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 Mig + Kollega er også klar igen på d. 27 (prøver lige at få lokket ham herind ;) )
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu