Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Synes det undre mig at der er et gebyr på 15kr + moms for at få lov at betale en regning (betalings gebyr). Virker lidt fusket. Så kan jeg sælge webhoteller til 1kr pr år. men lave et betalings gebyr på 5000 :) Men ellers ok service fra one :) -cb-

Besvaret

Yes.. De kører også stuntet med ikke at "advare" om at de fornyer aftalen for de næste 12 mdr. Dvs du skal selv huske at opsige det INDEN de sender opkrævningen - ellers hænger du på 12 mdr til.

Besvaret

det går nok, synes bare det er underligt der er adm (betalings-gebyr på) undgår man det ved at betale med betalingsservice mon ? Er ligeglad kun 153kr ialt, men aligevel :D -cb-

Besvaret

btw må man som virksomhed gøre det. Skal man ikke kunne komme ud af det for 6mnd. Viasat har jo været udskeldt for at have lange opsigelser. gad vide om det overhoved er lovligt. Men forsikringer binder jo også folk med 1 års opsigelser, tror jeg men om det er lovligt til privat personer ved jeg ikke. -cb-

Besvaret
btw må man som virksomhed gøre det. Skal man ikke kunne komme ud af det for 6mnd.
Nej, der er intet lovgivningsmænssigt, der forbyder at de gør det.
Viasat har jo været udskeldt for at have lange opsigelser. gad vide om det overhoved er lovligt. Men forsikringer binder jo også folk med 1 års opsigelser, tror jeg
Det, jeg syntes er "uartigt" ifm One.COM er de at fornyer abonnementet automatisk, det ville da være en smal sag at lave en service der sender en mail fx 14 dage inden - "dit webhotel udløber, hvis vi ikke hører fra dig inden bliver abonnementet jvf din aftale fornyet for de kommende 12 mdr". Men det er fuldstændig lovligt. Jeg har da også med Canal Digital accepteret en 12 mdrs forlængelse af mit abonnement mod så at spare en prisstigning i perioden - det har jeg faktisk gjort flere gange. Det syntes jeg er helt OK, men her er forskellen at efter de 12 mdr bliver abonnementet jo ikke automatisk fornyet så det igen er uopsigeligt i 12 mdr.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...