cbpwr Skrevet January 11, 2008 Rapporter Skrevet January 11, 2008 Hejsa. Findes dette ? BB og Telia tilbyder 3 up. Tele2 kan jeg ikke rigtig se hvad de tilbyder. -cb-
Rene Larsen Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Nu ved jeg ikke hvor du bor - og hvilken ADSL muligheder du har. Hvis du kan få fx Telia's Fiberlan, kan du få 10Mbit/s eller 100Mbit/s op
Gio Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hvis du kan få fx Telia's Fiberlan, kan du få 10Mbit/s eller 100Mbit/s opDer blev spurgt på ADSL
Rene Larsen Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Der blev spurgt på ADSL Ja, Ok :th2: men for nogle personer er ADSL jo bare et ord, som dækker over alt der har noget at gøre med en internet forbindelse - så for en sikkerheds skyld foreslog jeg FiberLan som en mulighed.
Gio Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Ja' date=' Ok :th2: men for nogle personer er ADSL jo bare et ord, som dækker over alt der har noget at gøre med en internet forbindelse - så for en sikkerheds skyld foreslog jeg FiberLan som en mulighed.[/quote']Point taken :D
BS Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Telia tilbyder 3 up. -cb- Link tak. For jeg har ikke kunnet se det nogen steder på deres HP
Gio Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Link tak. For jeg har ikke kunnet se det nogen steder på deres HP2,5mbps - ADSL2+ http://www.telia.se/privat/link.do?tabId=0&OID=1537014398&type=EDITORIAL&channelId=-101085 Ha´ dog i mente...: "Observera att hastigheten (t.ex. upp till 24 Mbit/s) är en uppgift på den hastighet per sekund som du maximalt kan nå upp till. Det finns olika faktorer som avgör vilken surfhastighet du kommer upp till vid varje enskilt surftillfälle. Faktorer som t.ex. din datorkapacitet, avståndet till din telestation, att många surfar samtidigt eller något annat. Zyxel Prestige 660H Triple Play (silverfärgat skal) är förberett och klart för ökad uppströmshastighet. Har du både Telia Bredband med hastigheten upp till 24 Mbit/s och Telia Digital-tv kan du inte få högre uppströmshastighet"
cbpwr Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2008 oki måske "kun" 2,5 på telia. Den gang jeg stod og overvejede telia var det 20/3 (måske kun 2,5). Men fandt ud af det kostede kassen fordi man SKULLE have fastnet tlf abn hos telia (ikke iptlf), så manden fra telia sagde faktisk det blev dyrt. så prøvede jeg bredbandsbolaget, og det har jeg været oki tilfreds med. Officielt hedder min 20/3. De kunne også tilbyde 24 men så var det vist ikke 3 upstream. Den kører nu heller ikke 3 men et sted mellem 1,5 og 2. Bor 1700m fra centralen. -cb-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu