cbpwr Skrevet January 25, 2008 Rapporter Skrevet January 25, 2008 Hejsa. Nu får dem som har bilforsikring hos motormannen 10% rabat hos www.micro.se. http://www.motormannen.se/mm1/site/artiklar/Arkiv_2007/18-12-2007.html Endnu en fordel ved motormannen :) Burde måske ligge i forum under forsikringer?
Mortimer Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Burde måske ligge i forum under forsikringer? Hvorfor skriver du det så her ? :D Bare surt deres forsikring er så dyr
Scion Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Hvorfor skriver du det så her ? :D Bare surt deres forsikring er så dyr ej da, kun 22.000 SEK for at forsikre mig og min bil til 200.000SEK. totalt wtf :) jeg stiger rent faktisk markant i forsikringsomkostninger når jeg får min nye bil, på trods af "billige" svenske forsikringer, det ville bare være billigere i danmark :(
cbpwr Besvaret January 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 25, 2008 hmmm, synes nu motormannens forsikring er ok. Har kun brugt den som trafik-forsikring (har kun gamle biler :D) billigere end i dk ihvertfald. Og så skal man regne med de 26øre man sparer pr. liter benzin man tanker hos preem. Diesel er for dyr hos preem, så det kan nok ikke svare sig. Jeg mener jeg giver ca. 3000sek for trafikforsikringen hos motormannen på ford sierra'en 93'er. Dog er det vist før at de lagde den der extra på, som alle fik - pga trafikofre.
BS Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 ...det ville bare være billigere i danmark :( Så var http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44561773 måske en mulighed? :th2:
sup3rior Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 ej da, kun 22.000 SEK for at forsikre mig og min bil til 200.000SEK. totalt wtf :) jeg stiger rent faktisk markant i forsikringsomkostninger når jeg får min nye bil, på trods af "billige" svenske forsikringer, det ville bare være billigere i danmark :( Ja deres forsikring er dyr - har min A8 forsikret til 22.000 hos Läns, mens motormännen skulle ha 48.000 :(
Thomas Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Hejsa. Nu får dem som har bilforsikring hos motormannen 10% rabat hos www.micro.se. http://www.motormannen.se/mm1/site/artiklar/Arkiv_2007/18-12-2007.html Endnu en fordel ved motormannen :) Burde måske ligge i forum under forsikringer? Alle kan da få 10% hos micro, det er da bare at oprette et medlemskort.det koster ikke noget. Så det er da vist ikke noget særligt
cbpwr Besvaret January 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2008 ja så jeg så lige også :D men måske er det så 10% oven i de 10% eller hvad? Står jo at man får 10% uanset kampangner og andre tilbud. Dvs hvis en vare er på tilbud får du stadig 10%. Hmmm... Ellers er det jo næppe en stor nyhed :) Iøvrigt nogle der ved om motormannen har rabat ordning med andre end preem og bilisten (alså benzin-partnere). Synes engang jeg så også statoil, hvor man fik nogle rabatter. Men kan ikke finde noget på deres hjemmeside. Problemet er at preems diesel er mega dyr, så selv om du får 57øre pr. liter er det stadig billigere at købe hos shell express som kontant kunde (og for mig ligger de med 100m mellemrum)... Mener også preem er dyrer end fx. statoil med diesel. -cb-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu