Jump to content

S: Kondomer (Was: Hvad synes i om denne side?)

Recommended Posts

Besvaret
argh.. sender du ikke nok spam herinde i forvejen!?
Det synes jeg egentlig ikke... Men jeg skal nok begrænse mine indlæg. Tilmeldings dato: 10-11-2007 IndlægTotal indlæg: 26 (0.33 posts pr. dag) Find alle meddelelser fra gummihat.dk Find alle emner startet af gummihat.dk
Besvaret
Din signatur er en stor spam :sick:
Og nu er mit indlæg endda flyttet til køb og salg tråden... Hvad sker der for jer? Er der et hemmeligt kodeord man skal sige for at være med i jeres klub? Er det kun børnetøjssælgere og bilhandlere der må have en signatur? Jeg prøvede sådan set bare at få en respons på mine forretninger. Men jeg kan nu se at sunddebat ikke er det rette sted at spørge mennesker til råds. God fornøjelse med at være enige i jeres trafik og navlebeskuelse.
Besvaret
Og nu er mit indlæg endda flyttet til køb og salg tråden... Hvad sker der for jer? Er der et hemmeligt kodeord man skal sige for at være med i jeres klub? Er det kun børnetøjssælgere og bilhandlere der må have en signatur? Jeg prøvede sådan set bare at få en respons på mine forretninger. Men jeg kan nu se at sunddebat ikke er det rette sted at spørge mennesker til råds. God fornøjelse med at være enige i jeres trafik og navlebeskuelse.
Nej, hvor bliver du tøsefornærmet :scared: Ingen af bilforhandlerne her på siden har da noget med "køb den bedste og billigste bil her hos mig". Deres signatur består da af deres adresser, telefon numre og hjemmeside. Havde du bare haft din url til hjemmesiden plus fx. kontakt info, så havde jeg ikke betragtet det som spam. Det er i øvrigt kun min holdning, jeg er ikke moderator eller noget her. At du så spørger om folks mening til din netbutiks nye hjemmeside, udover at få feedback - hvilket selvfølgelig er fint - så ligger der da sandsynligvis også en tanke, at folk skal kende til din hjemmeside; det har jeg ikke noget imod, det må være op til den enkelte at bedømme hensigten ;)
Besvaret
Nej, hvor bliver du tøsefornærmet :scared: Ingen af bilforhandlerne her på siden har da noget med "køb den bedste og billigste bil her hos mig". Deres signatur består da af deres adresser, telefon numre og hjemmeside. Havde du bare haft din url til hjemmesiden plus fx. kontakt info, så havde jeg ikke betragtet det som spam. Det er i øvrigt kun min holdning, jeg er ikke moderator eller noget her. At du så spørger om folks mening til din netbutiks nye hjemmeside, udover at få feedback - hvilket selvfølgelig er fint - så ligger der da sandsynligvis også en tanke, at folk skal kende til din hjemmeside; det har jeg ikke noget imod, det må være op til den enkelte at bedømme hensigten ;)
Jeg bliver fornærmet ja, og hvad så? Var det ikke også hensigten med dit indlæg, at fornærme? For det bedste for dig og Mikkel var da bare at lade være med at kommentere. Min signatur er med url's, det er bare en mere venlig url, det er nemlig dybe links ind til produkterne. Jeg gør det nemt for alle at klikke ind. Den måde at linke på er helt almindelig og meget anvendt og tjener også det foremål at den er søgemaskine venlig. Jeg var/er ikke ude på at få kunder her fra, helt ærligt hvad tror du selv? Dette forum med de få besøgende er da ikke et sted at få kunder. Det var udelukkende for at få netop feedback. Jeg bor i malmø, har boet her i mange år. Derfor er det vel meget naturligt at jeg spørger her. Jeg har brugt mange mange timer på mine sites, de skal hele tiden passes. Derfor er det rart sommetider at få nogle uafhængige vurderinger. Men dig credde, du har så travlt med at være en lille netbetjent sammen med en håndfuld brugere herinde, hvori rode også indgår, ham har jeg endda mødt personligt,troede egentlig at der var mere substans i ham, der kan jo være meget i ham. Hvorfor skal i ødelægge oplevelsen af dette forum for bla. mig? Lad dog indlæggene være hvis i ikke kan lide dem, du _skal_ ikke svare på alt..
Besvaret
Jeg bliver fornærmet ja, og hvad så? Var det ikke også hensigten med dit indlæg, at fornærme? For det bedste for dig og Mikkel var da bare at lade være med at kommentere. Min signatur er med url's, det er bare en mere venlig url, det er nemlig dybe links ind til produkterne. Jeg gør det nemt for alle at klikke ind. Den måde at linke på er helt almindelig og meget anvendt og tjener også det foremål at den er søgemaskine venlig. Jeg var/er ikke ude på at få kunder her fra, helt ærligt hvad tror du selv? Dette forum med de få besøgende er da ikke et sted at få kunder. Det var udelukkende for at få netop feedback. Jeg bor i malmø, har boet her i mange år. Derfor er det vel meget naturligt at jeg spørger her. Jeg har brugt mange mange timer på mine sites, de skal hele tiden passes. Derfor er det rart sommetider at få nogle uafhængige vurderinger. Men dig credde, du har så travlt med at være en lille netbetjent sammen med en håndfuld brugere herinde, hvori rode også indgår, ham har jeg endda mødt personligt,troede egentlig at der var mere substans i ham, der kan jo være meget i ham. Hvorfor skal i ødelægge oplevelsen af dette forum for bla. mig? Lad dog indlæggene være hvis i ikke kan lide dem, du _skal_ ikke svare på alt..
Nu er det et åbent debat forum, så jeg må da svare på, hvad jeg vil - du kan jo bare ignorere mig, hvis du ikke kan tåle min kritik af din signatur, som jeg synes er spam at have i et debatforum - det er min og alene min holdning. Hvis du selv siger, at det ikke er for at få besøgende, så burde du heller ikke tage sådan på vej vel ;) Som jeg skrev, så bestemmer jeg ikke reglerne herinde og tror ikke der er nogen regel for signaturer, jeg kommer kun med min mening. Jeg har da ikke bedt om, at du skulle ændre din signatur eller andet, det er dit valg. Du forespørger jo selv efter feedback, så nu kom jeg blot med feedback på din signatur. Havde du ikke taget sådan på vej, så havde jeg måske endda også kigget på din netbutik og givet lidt feedback ... .. .! Jeg er absolut ikke nogen netbetjent, men hvis du har sådan en hodning og fordom til mig, så værsgo' - jeg kunne ikke være mere ligeglad - det er fredag og snart weekend :love:.
Besvaret
... Hvorfor skal i ødelægge oplevelsen af dette forum for bla. mig? Lad dog indlæggene være hvis i ikke kan lide dem' date=' du _skal_ ikke svare på alt..[/quote'] Tror faktisk kun det er dig der har den oplevelse. Jeg kunne nævne adskillige der opfører sig som netbetjente men lige de 2 du nævner der ville ikke have været på listen. Så mon ikke du bare er meget nærtagende? Så er et åbent debatforum bare ikke sagen for dig. Der BLIVER sagt sandheder. Også selvom du ikke kunne lide den.
Besvaret

Jeg skal være ærlig, og sige at det var mig der flyttede indlægget til salgs-afdelingen oprindeligt. Og det gjorde jeg, fordi min personlige opfattelse (og gut-feeling) af Gummihat.dk´s intentioner med sine indlæg herinde, primært har været at få eksponeret sin butik på den ene eller anden måde. Tilbage i december tog Gummihat.dk også bloggen i brug, med det simple formål at reklamere for sine varer - og det er jo ikke just det den skal bruges til. Jeg bad Gummihat om at kontakte Steen, hvis han var interesseret i eks. bannerreklamer - og ikke bruge bloggen som et værktøj til egen vinding. Responsen var lig nul fra Gummihat´s side - så det tog jeg som en stiltiende accept på at der var begået en brøler, og det ikke skulle gentage sig. Jeg kan sagtens have fået det forkerte indtryk af Gummihat - det skal jeg ikke udelukke. Men jeg har al´så stadig den dér mavefornemmelse af at der skal eksponeres knald-hatte og tjenes penge. Og jeg skal være den første til at beklage, hvis det ikke er tilfældet. At det oprindelige indlæg i denne tråd er blevet redigeret bort af OP, synes jeg egentlig bare bekræfter min mavefornemmelse. Hvorfor himle så meget op når der bliver gået lidt til benet, og ende op med at blive fornærmet og kalde folk netbetjente!? :sad: Hvis der er nogle netbetjente herinde, så er det Steen og jeg. Alt andet er, som Credde også skriver, debat og meningsudveksling - præcis hvad dette her forum har som hovedformål. Konflikterne er derfor svære at undgå - især når bruger og besøgs-antallet udvikler sig som det gør. Steen og jeg forsøger at afbalancere moderationen herinde så godt vi kan - men også vi fejler i ny og næ.

Besvaret
...Steen og jeg forsøger at afbalancere moderationen herinde så godt vi kan - men også vi fejler i ny og næ.
Men det er vist ikke tilfældet her. :th2:
Besvaret
Men det er vist ikke tilfældet her. :th2:
FLOT SVAR.......he he he he......ikke i dette tilfælde ??????...hvad mener Du smarte...???.... Og hvor er Du en dygtig dreng "GIO"..:th2:...smiler......sikke dog Du kan rose dig selv og din "mave".....super gået..!! Ha en dejlig fredag.... Peter
Besvaret
FLOT SVAR.......he he he he......ikke i dette tilfælde ??????...hvad mener Du smarte...???.... Og hvor er Du en dygtig dreng "GIO"..:th2:...smiler......sikke dog Du kan rose dig selv og din "mave".....super gået..!! Ha en dejlig fredag.... Peter
Endnu en af Supermule aka Big Mike aka Buddha's dæk profiler?
Besvaret
Og hvor er Du en dygtig dreng "GIO"..:th2:...smiler......sikke dog Du kan rose dig selv og din "mave".....super gået..!!
Kan jeg ikke få et par stykker af dem også!? :rolleye::rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...