duni Skrevet February 2, 2008 Rapporter Skrevet February 2, 2008 Hej Er der nogen som har erfaring med at købe dr. pepper, hvis Citygross ikke har det? Malmø området :-)
Admin Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Vær opmærksom på at Citygross kan have det 2 steder: Den almindelig Carlsberg-produktion sammen med andre sodavand og så den "ægte" amerikanske i den amerikanske reol (hvis der er sådan en i Malmö).
jacobe Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Dem er jeg næsten sikker på, at jeg har set i ICA-Maxi på Ystadsvägen... næsten...
TDC Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Købte et par stykker i ICA, VH i dag så jo de har dem.
CoolAIR Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Hej Er der nogen som har erfaring med at købe dr. pepper, hvis Citygross ikke har det? Malmø området :-) Prøv "Grays American Eats" på S. Vallgatan 3 (bag ved G.A.Torg) - de har ALT i amerikanske specialiteter :) http://www.limeway.se/243133/Grays_American_Eats.aspx
Paul Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Er der nogen som har erfaring med at købe dr. pepper' date=' hvis Citygross ikke har det? Malmø området[/quote'] Dr. Pepper kan med sikkerhed fås hos ICA-Maxi på Cypressvägen (9,95 ½ liter), Toftanäs (8,95 ½ liter) og i Löddeköpinge Center Syd (8,95 ½ liter). Desuden, så har COOP Forum Jägersro også Dr. Pepper (9,95 ½ liter) samt Mountain Dew på 35 cl dåse.
Paul Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 ...og så den "ægte" amerikanske i den amerikanske reol (hvis der er sådan en i Malmö). Ikke mere, den blev nedlagt for noget tid siden. Nu kan man købe arabisk konfekt i stedet ~ CityGross ligger i Rosengård-området.
Admin Besvaret February 3, 2008 Rapporter Besvaret February 3, 2008 Ikke mere' date=' den blev nedlagt for noget tid siden. Nu kan man købe arabisk konfekt i stedet ~ CityGross ligger i Rosengård-området.[/quote'] Tasty House ? Det går vist godt for dem. Det er ikke længe siden de kun havde butikken her på Södergatan og nu er de alle vegne. Jeg synes det er skønt at man kan købe lösviktsgodis i Väla for 4.90.
Admin Besvaret February 3, 2008 Rapporter Besvaret February 3, 2008 Jeg var lige i Citygross Hylling og her ER den amerikanske reol stadig og Dr Pepper koster den nette sum af 9,95 pr. dåse, men jeg kunne heller ikke finde den "almindelige". Måske er Carlsberg hold op med at lave den ? Det er iøvrigt ikke så lidt man for lov at betale for de varer der er amerikanske. De havde "ægte" peanutbutter til 38,95, mens der på en anden reol stod svensk peanutbutter til 25,50.
Paul Besvaret February 3, 2008 Rapporter Besvaret February 3, 2008 Tasty House ? Yup, Tasty House. De har gode kager, men vi foretrækker et sted der også serverer kaffe. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu