Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Vær opmærksom på at Citygross kan have det 2 steder: Den almindelig Carlsberg-produktion sammen med andre sodavand og så den "ægte" amerikanske i den amerikanske reol (hvis der er sådan en i Malmö).

Besvaret
...og så den "ægte" amerikanske i den amerikanske reol (hvis der er sådan en i Malmö).
Ikke mere, den blev nedlagt for noget tid siden. Nu kan man købe arabisk konfekt i stedet ~ CityGross ligger i Rosengård-området.
Besvaret
Ikke mere' date=' den blev nedlagt for noget tid siden. Nu kan man købe arabisk konfekt i stedet ~ CityGross ligger i Rosengård-området.[/quote'] Tasty House ? Det går vist godt for dem. Det er ikke længe siden de kun havde butikken her på Södergatan og nu er de alle vegne. Jeg synes det er skønt at man kan købe lösviktsgodis i Väla for 4.90.
Besvaret

Jeg var lige i Citygross Hylling og her ER den amerikanske reol stadig og Dr Pepper koster den nette sum af 9,95 pr. dåse, men jeg kunne heller ikke finde den "almindelige". Måske er Carlsberg hold op med at lave den ? Det er iøvrigt ikke så lidt man for lov at betale for de varer der er amerikanske. De havde "ægte" peanutbutter til 38,95, mens der på en anden reol stod svensk peanutbutter til 25,50.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...