Tomcat Skrevet February 9, 2008 Rapporter Skrevet February 9, 2008 Hvad sker der med folk. Nu har jeg et par gange set idioter (på danske plader) der bakker ud af tunellen når jeg var på vej hjem fra arbejde. Hvis man har lavet en bummert og glemt at køre til højre ved kastrup kører man fandme videre og tager smældet. Hvad fa*** laver de? Jeg kunne have kørt ind i de idioter.
PSAUSA Besvaret February 9, 2008 Rapporter Besvaret February 9, 2008 er ret sikker på at det koster mindst 3 klip i kortet for at bakke på en motorvej! ( sys a jeg en gang så i station 2)
Liverpool CHL 5X Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Det er fra tagelse af kørekort og en kæmpe bøde det mener jeg fik læst engang
Buddha Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Men han overholdt i det mindste hastighedsbegrænsningen.........;) Man kan ikke få det hele piger..... I må vælge......
Mohlin Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Vad??? Backar de hela vägen tillbaka till Kastrupavfarten? Holy shit....
Mulde Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Gad vist hvad der er dyrest? 2 x passage af broen eller den bøde man får, hvis man bliver taget? Godt jeg aldrig har mødt sådan en... skal vi sige alternativt begavet billist....
Futz Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Ja - det er helt vildt - anmeldte selv en forleden.
Fagerborn Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Ja - det er helt vildt - anmeldte selv en forleden. Tager du så billeder, ringer til politiet og giver dem registreringsnumret ?? Det synes jeg i så fald er vildt fedt :th2: Sådan nogen kvajpander skal vide at de lever !!
michael k Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 jeg er lidt splittet selvf bakker man ikke tilbage men.... folk begår fejl og der er immervæk MANGE der begår den fejl hver eneste dag og øresundsbrokonsortiet ved dette så hvorfor faen har de ikke lavet det så man kan vende om ude på saltholm eller hvad den hedder ... det er da for lamt det viser bare at de nyder at kræve bompenge fra folk der har taget fejl og det er i mit hovede til grin!! i min verden ville det mest logiske være at få så lidt unødig trafik på broen som muligt , og gi folk en ærlig chance for at vende om så de netop ikke panikker og prøver at bakke.. det andet er noget pis en ting jeg rigtig godt kan lide ved sverige er at de feks skilter med fotofælder ikke for at så kan man nå at bremse men af den årsag at det viser at det ikke er en pengemaskine for dem som det er i dk , men et egentligt forsøg på at få folk til at køre langsommere
mrode Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Michael K.. MAN BAKKER IKKE PÅ EN MOTORVEJ!! Er du gået helt fra forstanden? Folk kommer mod dig med minimum 110 km/t! Hvorfor tror du man konstant advarer mod spøgelsesbilister?
michael k Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 øhm læste du ikke mit indlæg?? prøv igen så vil du nok se at jeg skriver at "selvf bakker man ikke"
Gio Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Hvis folk ikke fatter "Sidste afkørsel i Danmark" med store gule skilte og blinkende lygter m.m., så må de sgu´ bare over på den anden side og vende/betale. Bordet fanger. Længere er den ikke. At bakke på en motorvej er sindssygt. At bakke i Øresundstunnellen (som er UDEN NØDSPOR) burde takseres til gabestok, frakendelse, bespottelse og udvisning *pfft*
ARN Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Jeg er ikke specielt imponeret over brokonsortiet, men at give dem skylden for, at der er så store idioter i trafikken, er måske lige at tillægge dem for store evner Gad vide hvor mange "fortrydelsesafkørsler" der skulle være for at fange alle tumberne????? Pas på der ude...
mrode Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 øhm læste du ikke mit indlæg?? prøv igen så vil du nok se at jeg skriver at "selvf bakker man ikke" Jo, jeg læste godt dit indlæg.. men det er da ikke et emne hvor man kan være splittet? Det er jo ikke et spørgsmål om man skal spise leverpostej eller paté på sin rugbrødsmad? Det handler om liv eller død. Der er bare ikke et "men" til den sætning..
michael k Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 jeg gav dem på ingen måde skylden .. men de kunne måske være med til at afhjælpe problemet eller ihvertfald en del af det istedet for kun at tænke på pengene!! der er ingen tvivl om at hvis mange af de idioter der bakker kunne vende på saltholm så ville de aldrig bakke der der er sikkert nogle der ville men hvis man bare kunne få størstedelen af dem til at lade være med at udsætte andre folk for fare så er man da den største idiot hvis man lader være.... større idiot end dem der bakker for så er man bare et pengegrisk røvhul der vejer penge højere end menneskeliv og ikke længere bare en idiot !! mit indlæg var på ingen måde et forsøg på at forsvare de tumper der bakker min pointe var at brokonsortiet fandme er en del af problemet og i mine øjne burde gøre ALT menneskeligt muligt for at forhindre det!!
michael k Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 jeg mente splittet i forhold til hvem jeg synes vard e største idioter i den sag !! og det er fint hvis du er uenig men det korte og det lange er at brokonsortiet kunne gøre noget endda et ret lille tiltag for at komme det til livs men det vil de ikke for så tjener de ikke de mange tusinde kroner hver dag på at folk kører forkert og politiet kan ikke holde statistikken for klippede kørekort og bøder oppe!! en ting er at være så dum at man bakker en anden ting er fandme at være så pengeliderlig at man ikke vil sørge for at de dumme mennekser har en anden mulighed!!
mrode Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 ah, hold nu op.. Mange ting kan broen beskyldes for, men bilister der ikke kan læse skilte er ikke en af dem. Det koster 520,- at køre forkert og ende i sverige, hvilket er væsentligt billigere end at bakke på en motorvej.
michael k Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 du fatter eller læser jo tydeligvis ikke hvad jeg skriver vis mig hvor jeg skriver det er deres skyld!!!! ??? det eneste jeg skriver er at de burde gøre alt de kan for at forhindre det.. hvis du ikke er enig i at broen burde gøre alt hvad de overhovedet kan så skriv det istedet for at skrive at jeg gir dem skylden læs ffs hvad jeg skriver og nej det koster kun een passage
ARN Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Det er en rigtig god ide med at sende dem til Saltholm, men så skal der lige laves en enkeltsporet tunnel til Saltholm først, så vi er sikre på de ikke kommer tilbage Ville nødig ha' de skulle ud og vende på Peberholmen - Tænk hvis de så kom i tvivl endnu en gang og begyndte at bakke der ude... Så må brokonsortiet tænke over, hvordan de får idioterne til at tage tunellen til Saltholm ;)
michael k Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 mente den første lille ø du komme ud på hvor der rent faktisk er serviceafkørsler med bommeder kunne de meget nemt og uden de vilde omkostninger lave så man kunne køre af og op igen i den anden side det er allerede lavet det skulle bare lige laves til en rigtig afkørsel
Guest Mogens Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Det er en OM'er... Det er en rigtig god ide med at sende dem til Saltholm... Næppe - der bliver sikkert hurtigt fyldt. Du ved - "Alle andre i trafikken er jo idioter..."
hsahirf Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 - hvis det skulle være på Saltholm skulle de bygge en bro mere -hvis folk kan misse sidste frakørsel i lufthavnen, så kan de sq nok også misse sidste frakørsel på Peberholm og så forsøge at bakke tilbage til den:confused:
TDC Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Til broens forsvar skal det lige siges at jeg for et par år siden selv kom til at køre over broen selv om jeg kun skulle til lufthavnen, og da jeg sagde det til bropigen lod hun mig bare vende og trille retur uden at det kostede mig en krone. Så svært at finde et argument for at bakke og bringe sit eget og andres liv i fare bare fordi man ikke kan finde ud af at dreje af :)
Paul Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 ...og så forsøge at bakke tilbage til den Eller bakke frem til den næste.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu