Jump to content

Kan man ringe fra ens dk mobil til et svensk 6nr tlf.?

Recommended Posts

Skrevet

Nu syntes jeg har prøvet alt, hvad angår at ringe til et svensk telefon nummer på 6 sifre.. Nogle der kan bekræfte mig i at det ikke kan lade sig gøre.? Eller gør jeg noget forkert.?

Besvaret
Nu syntes jeg har prøvet alt, hvad angår at ringe til et svensk telefon nummer på 6 sifre.. Nogle der kan bekræfte mig i at det ikke kan lade sig gøre.? Eller gør jeg noget forkert.?
Du kan ikke bare ringe de 6 tal. Du skal også ringe område koden, så hvis det er Malmö så skal du også ringe 040 osv..
Besvaret
:lol: Du gør noget forkert......:lol: Hvornår ringede du sidst til danske numre uden område kode???? :lol:
Besvaret
Hvis du ringer fra en dansk mobil til et nr. i Sverige, skal du selvølgelig sætte 0046 + områdenr. foran
Besvaret

Som de andre skriver så er det med +46 foran samt områdekoden (dog uden det første "0") - altså, hvis det er et Malmö nummer ser det sådan ud: +46 40 XXXXXX Pede

Besvaret

Det er ikke sikkert, at det er det, der er problemet, men: De der service-numre, som er uden områdenummer, kan du ikke ringe til fra et ikke-svensk nummer. Hvis du skal i kontakte med et eller andet selskab, så kan du som oftest finde et 'rigtigt' nummer på deres hjemmeside.

Besvaret

Man behøver nu ikke trykke 0046 først hvis man er i sverige, så er det nok med det svenske nummer:th2:

Jep jeg bruger selvfølgelig +46 foran alt, men det med område nr Miriam som malmø er "40", det virket perfekt.. Så nu kom jeg igennem, og tak for hjælpen..
Besvaret
Hvis du ringer fra en dansk mobil til et nr. i Sverige' date=' skal du selvølgelig sætte 0046 + områdenr. foran[/quote'] Det virker faktisk også at man "bare" taster det fulde svenske nummer hvis mobilen er på svensk net... Fx er både 0413 443223 og +46 413 443223 gyldigt og giver samme resultat. Det er dog smartest bare at gemme i telefonbogen med landekode og det hele, så virker det uanset om man er i DK eller SE.
Besvaret

Mener også at det er det jeg skrev:rolleye:

Det virker faktisk også at man "bare" taster det fulde svenske nummer hvis mobilen er på svensk net... Fx er både 0413 443223 og +46 413 443223 gyldigt og giver samme resultat. Det er dog smartest bare at gemme i telefonbogen med landekode og det hele' date=' så virker det uanset om man er i DK eller SE.[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...