Buddha Skrevet February 20, 2008 Rapporter Skrevet February 20, 2008 Her er en oversættelse af hvad der blev råbt og skreget på volapyks.... Skal vi som danskere finde os i at folk fra varmere himmelstrøg, så åbentlyst ikke har lyst til at være her??? Baseret på den gæstfrihed vi viser folk???? Spørgsmålet er, som lederen stiller; hvorfor er de her så???? Er det ikke bare retur igen???? Hvad er jeres mening om dette???? Dagens leder fra EB: HØR LIGE, hvad taleren Khalid Amin sagde til 1500 jublende deltagere i den demokrati-fjendtlige forening Hizb-ut-Tahrirs demonstration fredag mod 17 danske blades gentagelse af Muhammed-tegningen med bombe i turbanen: – Hvor vover de at udfordre over en milliard muslimer verden over? Tror de, at vi vil glemme. Tror de, at vi har glemt? Vi har ikke glemt og vil aldrig glemme. Regeringen bør vide, at den intet har set i forhold til muslimernes potentiale. Og hvis reaktionerne sidste gang var ved at give dem nervesammenbrud, så skal de bare afvente, at muslimerne genopretter kalifatet og forener hele den islamiske verden under sit banner. Vesten bør vide, at muslimerne er ved at vriste deres politiske vilje fra dem, og den dag, kære muslimer, vil der blive gjort regnskab for alt det, vi ikke har glemt. (Jyllands-Postens oversættelse) SÅ ÅBENLYSE lød truslerne mod danskerne og den danske regering fra denne islamistiske sekt af bindegale indvandrere, som man ville kalde fascister, hvis de havde været italienere. Det er en forening, som åbenlyst bekæmper demokrati og drømmer om at indføre kalifatet – et 1400 år gammelt religiøst diktatur med en kalif som diktator. DET AFSPOREDE, men truende vrøvl blev bl.a. påhørt af Islamisk Trossamfunds talsmand, Kassem Ahmad, der desuden gik i spidsen for foreningens protestmarch gennem Københavns Nørrebro. Denne mand blev i aftes modtaget af integrationsminister Birthe Rønn Hornbech. Aldeles ubegribeligt, at hun vil høre på en mand, der stiller op i sådan et fascistagtigt optog. Måske har regeringen ombestemt sig, siden statsministeren for to år siden afslog at høre på en snes nogenlunde civiliserede ambassadørers jammer over, at ytringsfriheden blev brugt til at tegne? MAN KAN også undre sig over, hvordan PET kan finde på at indlogere den mordtruede tegner Kurt Westergaard på et hotel, hvorfra han nu smides ud, fordi ejerne er bange for de øvrige gæsters sikkerhed. Er det kostbare hemmelige politi virkelig så amatøragtigt, at det ikke kan hitte ud af at tilbyde tegneren en sikrere adresse end et overrendt hotel? ET TREDJE væsentligt spørgsmål i denne opkogte tid: Hvad laver egentlig disse medlemmer af Hizb-ut-Tahrir og deres sammenrend af tilhængere fra Islamisk Trossamfund m.v. i Danmark? Hvorfor skal vi finde os i deres vulgære trusler mod vores styreform og regering? Når deres drømmes mål er en islamisk stat med en kalif som diktator - hvorfor drager de så ikke af sted til et muslimsk land uden ytringsfrihed, uden demokrati, uden generende tegninger? Der er over 50 af disse stater. Den ene mere udemokratisk end den anden. Det er lige noget for hele banden i Hizb-ut-Tahrir med tilløbere. God tur!
MC Manden Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Dagens leder fra EB: Her er en oversættelse af hvad der blev råbt og skreget på volapyks.... Skal vi som danskere finde os i at folk fra varmere himmelstrøg, så åbentlyst ikke har lyst til at være her??? Baseret på den gæstfrihed vi viser folk???? Spørgsmålet er, som lederen stiller; hvorfor er de her så???? Er det ikke bare retur igen???? Hvad er jeres mening om dette???? Min mening er at du ikke skal skrive DIN mening som om den er en del af EB's leder. Ovenstående er IKKE en del af lederen, selvom du har skrevet det sådan. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du er så sur... Du bor ikke selv i DK. Hvorfor tager du ikke kampen op imod alle som er imod vestlige værdier, eller er det kun fordi du er dansk (men alligevel ikke selv vil bo i landet) at du mener det er så frygteligt ? Men, derfor kan man jo godt være modstander af udtalelserne.
Buddha Besvaret February 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2008 Nu handler det ikke om DK/SE eller andet.....Det er princippet for gæstfrihed og misbrug af samme! Om jeg så sad på månen, ville jeg ha' det på samme måde..... Min mening er at du ikke skal skrive DIN mening som om den er en del af EB's leder. Ovenstående er IKKE en del af lederen, selvom du har skrevet det sådan. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du er så sur... Du bor ikke selv i DK. Hvorfor tager du ikke kampen op imod alle som er imod vestlige værdier, eller er det kun fordi du er dansk (men alligevel ikke selv vil bo i landet) at du mener det er så frygteligt ? Men, derfor kan man jo godt være modstander af udtalelserne.
MC Manden Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Nu handler det ikke om DK/SE eller andet.....Det er princippet for gæstfrihed og misbrug af samme! Om jeg så sad på månen, ville jeg ha' det på samme måde..... Så er vi da enige... Du skrev bare " skal vi som danskere...." Personligt ser jeg ingen forskel på hvor det foregår... Eller jo, hvis der render nogle mennesker rundt et sted i mellemøsten og brænder flag af, jamen så fint for mig.. Jeg kan da ikke være mere ligeglad... Men, hvis det foregår i vest europa hvor vi (tydeligvis) har et andet frihedsprincip, så er det da et problem. Og, hvis man ønsker at leve efter sharia, så gør det dog i de lander der anfalder det.... Ikke i vest europa eller noget andet sted som ikke går ind for sharia.
Buddha Besvaret February 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2008 Lige præcis, men jeg kan ikke udtale mig som svensker, da jeg er dansk statsborger...:D Så er vi da enige... Du skrev bare " skal vi som danskere...." Personligt ser jeg ingen forskel på hvor det foregår... Eller jo, hvis der render nogle mennesker rundt et sted i mellemøsten og brænder flag af, jamen så fint for mig.. Jeg kan da ikke være mere ligeglad... Men, hvis det foregår i vest europa hvor vi (tydeligvis) har et andet frihedsprincip, så er det da et problem. Og, hvis man ønsker at leve efter sharia, så gør det dog i de lander der anfalder det.... Ikke i vest europa eller noget andet sted som ikke går ind for sharia.
Zidane Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 HØR LIGE, hvad taleren Khalid Amin... Er han i familien med Amin Jensen?
Buddha Besvaret February 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2008 www.krak.dk Ring og spør'...... Er han i familien med Amin Jensen?
CoolAIR Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Hvad er jeres mening om dette???? 7.10 posts pr. dag Du kommer sandelig deruda' Supermu... øh undskyld Buddha! Hvor provokerende det end er at høre sådan en karikatur udtale sig - så synes jeg ikke at sådan en "nyhed" hører hjemme her på debatten. Det er ikke en politisk debat, bare fordi det hedder "fri debat"...
Lynge Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Hehe ja du har en pointe, personligt syntes jeg nu det er hyggeligt med lidt "politisk debat" så længe det foregår i en ordentlig tone, og det har det egentlig gjort det sidste stykke tid:) Men dette kunne måske smides ind under politik;) 7.10 posts pr. dag Du kommer sandelig deruda' Supermu... øh undskyld Buddha! Hvor provokerende det end er at høre sådan en karikatur tale - så synes jeg altså ikke at sådan en "nyhed" hører hjemme her på debatten. Det er altså ikke en politisk debat, bare fordi det hedder "fri debat"...
bananas Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Buddha er faktisk enig med Villy Søvndal på dette område: http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-10497081.html Søvndal udtaler sig endda så skarpt at han beder Hizb ut-Tahrir medlemmerne om at "gå af helvede til". Hvad så Brian - var det efter at Søvndal havde udtalt sig, at du fik lyst til at støtte dit idol? ;) :p
Lynge Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Det sker ikke tit at jeg er enig med Villy, men her kan jeg kun være enig:th2: Buddha er faktisk enig med Villy Søvndal på dette område: http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-10497081.html Søvndal udtaler sig endda så skarpt at han beder Hizb ut-Tahrir medlemmerne om at "gå af helvede til". Hvad så Brian - var det efter at Søvndal havde udtalt sig, at du fik lyst til at støtte dit idol? ;) :p
Morten K Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 hey supermule, hvorfor har du oprettet den der buddha profil istedet for bare at blive ved med at skrive fra din gamle?
Buddha Besvaret February 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2008 Trængte til lidt luft.......hey supermule' date=' hvorfor har du oprettet den der buddha profil istedet for bare at blive ved med at skrive fra din gamle?[/quote']
Gio Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Men dette kunne måske smides ind under politik;)Dår'n! :)
Marraffay Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Hvor er det lige Arabien ligger henne i verden...?
MC Manden Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Hvor er det lige Arabien ligger henne i verden...? Det er dér alle Mohammeddanerne kommer fra (gammelt Glistrup udtryk)
Buddha Besvaret February 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 26, 2008 http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daSE256SE256&q=arabien
EBL Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Hvor er det lige Arabien ligger henne i verden...? Arabien er en gyldig men måske ikke længere så almindelig alternativ betegnelse for Den Arabiske Halvø, altså den bunke sand der ligger mellem det Røde Hav, Adenbugten, Omanbugten og den Persiske Bugt. Det meste af halvøen består af en masse kameler og firehjulstrækere ejet af et galt folk hvor få har rigtig mange penge, og mange har rigtigt få penge. Disse to grupper kan ikke blive enige om så meget andet end at de rigtig godt kan lide Muhammed, ikke kan lide os og hellere ikke kan lide hinanden, ....og nå jo og så kan de hellere ikke lide iranerne, så lidt har vi da tilfælles med dem. Desværre er det dem der bestemmer hvor meget det koster os at fylde tanken på vores bil, og det er uanset om vi gør det hos Q8 eller Preem, derfor er der helst ikke nogen som, hvis de ellers er ved deres fulde fem, ønsker at være uvenner med dem fra Arabien, og derfor får de lov at gøre næsten hvad de vil, så længe de lader os jage banditter i ørkensandet og så længe de bliver ved med at suge olien op ad sandet og sende den i vores retning til rimelige penge. Det er Arabien ....en gang et frodigt land og sammen med Tigris-Eufrat området vuggen for vores tids civilisation, idag en sandkasse fyldt med vrede solbrændte mennesker med viskestykker og cykelslanger på hovedet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu