Menace Skrevet March 16, 2008 Rapporter Skrevet March 16, 2008 Hejsa vi har siddet lidt på nettet og set alle de startpakker man kan få, men man kan desværre kun få dem hvis man bor i DK. Så vi ville høre om der er nogen der ved om der også findes sådan nogle pakker her i Sverige? og evt links dertil :) Mvh Dennis og Heidi
Toft Besvaret March 16, 2008 Rapporter Besvaret March 16, 2008 Undskyld jeg spørger, men "startpakker" - til hvad
Menace Besvaret March 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 16, 2008 nåe ja med baby ting, vareprøver feks bleer, mad osv :)
Menace Besvaret March 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 16, 2008 Så fandt jeg en selv her er et link til andre interesseret http://www.babyproffsen.se/ Er der andre der finder noget, så skriv endelig, så vi kommende forældre kan få lidt gratis goder :)
Thomas Besvaret March 16, 2008 Rapporter Besvaret March 16, 2008 nåe ja med baby ting' date=' vareprøver feks bleer, mad osv :)[/quote'] Føder du i sverige får du en stor pose med hjem med vareprøver fra div. firmaer!
Miss W Besvaret March 17, 2008 Rapporter Besvaret March 17, 2008 Så fandt jeg en selv her er et link til andre interesseret http://www.babyproffsen.se/ Er der andre der finder noget, så skriv endelig, så vi kommende forældre kan få lidt gratis goder :) Måske Libero og Pampers... Og hvad med Matas?... der ligger også Matas i Malmö. Jeg har lige nu fået noget info ind af døren om at der ligger en pakke til os i vores lokale Lindex butik fra Libero. Jeg aner ikke hvad det er... Jeg har ikke tilmeldt mig noget... Men det skærper da ens interesse. :o Jeg synes faktisk det er meget interessant, hvor pokker de forskellige firmaer får opsnuset fra at man er blevet mor?!? For Menace, jeg kan betro dig at der også vil komme tilbud til dig som du altså ingenlunde har skullet registrere dig nogen steder for... Det er i hvert fald hvad jeg oplever. Jeg fatter ikke hvor de har mit navn og adresse fra. (pls. enlighten me if you can -anyone!?!) Derudover kan du altså godt få nogle af de der pakker fra DK alligevel. Jeg fik da selv en da vi købte stort ind i BabySam. :) og held og lykke, Winnie
skallstorp Besvaret March 17, 2008 Rapporter Besvaret March 17, 2008 Köber oplysninger Nu er der ikke så meget der er hemmeligt herovre. De köber ganske enkelt oplysninger om hvilken husstande der har börn i en vis alder. Derfor vil man også opleve reklamer igennem börnenes liv, der er beregnet til netop den alders gruppe dit barn har. Vi blev bomdaderet med bind og tamponger da min datter nåede den alder.
Miss W Besvaret March 17, 2008 Rapporter Besvaret March 17, 2008 Nu er der ikke så meget der er hemmeligt herovre. De köber ganske enkelt oplysninger om hvilken husstande der har börn i en vis alder. Derfor vil man også opleve reklamer igennem börnenes liv' date=' der er beregnet til netop den alders gruppe dit barn har. Vi blev bomdaderet med bind og tamponger da min datter nåede den alder.[/quote'] Tak, skallstorp... havde også en idé om du måske nok kendte svaret. :th2: Så blev jeg klogere. Og undskyld Menace, fordi jeg hijackede din tråd med dette spørgsmål :) Smil, Winnie
BRTH Besvaret April 5, 2008 Rapporter Besvaret April 5, 2008 Dennis og Heidi Jeg har ikke selv undersøgt endnu, hvordan det virker i praksis, men jeg har da tænkt mig at få startpakkerne sendt til fx min svigermor, som bor i DK. Burde det ikke være ligetil? Hilsen Britt
Menace Besvaret April 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2008 Hej Britt De pakker jeg har kigget på i DK der skal man selv ned og hente dem, og der skal man have et sygesikringskort med, som bevis for at man bor i DK osv Mvh Heidi
hpn Besvaret April 7, 2008 Rapporter Besvaret April 7, 2008 Hej Britt De pakker jeg har kigget på i DK der skal man selv ned og hente dem, og der skal man have et sygesikringskort med, som bevis for at man bor i DK osv Mvh Heidi öh... nej, det skal man ikke. Du skal bare opgive en adresse i dk - der vil de så efterfölgende sende gröd-pröver etc til.
LeneDK Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Prøv på http://www.babyland.se/ Her fik jeg en pakke da jeg ventede vores datter, og jeg har da tænkt mig at melde mig til igen nu hvor lillebror/søster er på vej. Sidst jeg var gravid fik jeg også en pakke fra Babysam/Jalsøe, men kan se de nu har ændret betingelserne for afhentning. Nu skal man have sygesikringskort med. Ikke for at bevise dansk adresse, men blot for at bevise din adresse. Det er så du kun kan få én pakke og så moster Anna og faster Birthe ikke henter pakker til dig :o) Jeg har meldt mig i Matas børneklub og hentet min første pakke. De har først en pakke til moderen og senere (inden fødslen) kan man hente en pakke med ting til barnet. Der var ikke noget med jeg skulle have dansk adresse. Da jeg ventede min førtse barn meldte jeg mig ind i Liberos klub, og de forsynede mig med bleprøver i det første år. Ret smart, for det var hver gang en størrelse større, så man kunne teste størrelsen inden man rendte ud og købte bleer et nummer større. Desuden kunne man samle mærker fra pakkerne og få gaver til barnet eller gavechecks til bleer. Forøvrigt kan jeg anbefale en tur til http://www.swedalaoutlet.se De har masser af billigt børnetøj til ½ pris. Det er mærker som Mini A Ture, Ugly Duck, Minymo, Pippi osv. Go' fornøjelse. Hilsen Lene
Menace Besvaret May 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2008 tak for svar alle sammen :) LeneDK - Tak for linket, det outlet skal jeg vidst ud og kigge lidt på :) Mvh Heidi
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu