Jump to content

Recommended Posts

• 4 months later...
Besvaret

Mobil: Dansk 3 abonnement (det er det eneste rigtige hvis man har meget kontakt til danske numre) Bredband: Telia 24 mbit ADSL. Bor i hus og har ikke mulighed for en eller anden form for ejendomsinternet Telefoni: Redspot IP telefoni, med dansk nummer. Derudover svensk nummer da det koster tæt på ingenting hvis man alligevel skal have bredband.

Besvaret

Vi har lige bestilt 3 tlf. Har 28mbit igennem Alltele men de kan ikke portere svensk nummer fra Telia som vi har i øjeblikket, derfor søges et alternativ til Telias ågerpriser hvor det svenske nummer bibeholdes..

Besvaret
Vi har lige bestilt 3 tlf. Har 28mbit igennem Alltele men de kan ikke portere svensk nummer fra Telia som vi har i øjeblikket, derfor søges et alternativ til Telias ågerpriser hvor det svenske nummer bibeholdes..
Mobil : dansk 3 (fast ydelse 299 dkk/md, samt forbrug ud over, samme takst på begge sider af broen). Mobildata og internetbackup : dansk 3 dataabonnement (flatrate 299 dkk/md) Fastnettelefon : Telia i sverige (pris komplet uoverskuelig, da jeg er blevet faktureret for måneder FØR jeg fik nummeret, samt betalt depositum 2 gange :sick:) Internet : 4 mbit ADSL fra Teleservice, da de er de eneste som vil levere her ude på landet, og det er højeste hastighed her (knap 300 sek/ md, samt et depositum på 1000 sek, som tilbagebetales efter ½ år bindingsperiode). Og så har jeg jobmobil med frit forbrug på telia DK, men samme minuttakst på telia SE.
Besvaret

Cellip: Kun gode erfaringer, bare lidt forvirrende omkring takster - køber man et dansk telefonnummer, er det så lokal taktst til DK eller SE :rolleye: Men spørg kundeservice, de er top-nice! Teknisk har det været uhyre enkelt at starte op. Tommy

Besvaret

Körer med Comhem bredbånd, Viptel IP telefon (danskt fastnetnummer uden faste avgifter.) men med alle samtaler gennem smslisto.com (gratis til fastnet i Europa)

Besvaret
Cellip: Kun gode erfaringer, bare lidt forvirrende omkring takster - køber man et dansk telefonnummer, er det så lokal taktst til DK eller SE :rolleye: Men spørg kundeservice, de er top-nice! Teknisk har det været uhyre enkelt at starte op. Tommy
Hej Tommy. Købte du deres "startkit" med en PAP2 et eller andet...?
Besvaret

Telia Depositum Det er spøjst med Telia og depositum - det var aldrig på tale hverken da jeg oprettede fastnet telefon eller senere bredband hos dem. Gad vide hvordan de skelner mellem om det skal opkræves eller ikke....

Besvaret

Depositum I have no clue. Da jeg bestilte var det en måned før jeg flyttede og det var bestilt i en teliabutik (i mobilia) og sælgeren lovede 24 mbit ADSL (han målte på hussælgers linie - sagde han), og opkrævede 1000 i depositum. Måske skyldes det at jeg ikke havde et svensk personnummer. Da vi flyttede ind virkede hverken telefon eller internet ('routeren kommer 2-3 dage efter i er flyttet ind' *not*), og i forbindelse med fejlretning fik jeg pludselig en rykker fra Telia, at jeg inden et par dage skulle betale depositum på 1000 kr (igen), da de ellers ville annullere ordren. Brevet var en rykker sendt 2 dage før jeg flyttede ind, og havde 'cirklet' en uge i posten før det nåede mig.:fight: - og rykkeren skyldes, fik jeg oplyst af kundetjenst, at jeg ikke havde returneret ordrebrevet udsendt en måned tidligere til adressen, som jeg skulle. Bortset fra at jeg jo ikke var flyttet ind og derfor ikke havde en postadresse, som sælgeren i teliabutikken meget vel vidste. Men procedurer er procedurer, så jeg måtte bare betale. Nu virker min telefon og jeg har også betalt regninger for 3 måneder før jeg fik telefonen/flyttede ind (og skal siges det er et ny-oprettet nummer, ikke hussælgers). Og ADSL kunne de så ikke levere da Telia ikke har udstyr på den central jeg er tilsluttet? *sic* Jeg glæder mig bare til den dag jeg skal have Telia til at betale de gange depositum, samt de 3 måneders abonnement tilbage off>

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...