Buddha Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Indtil videre ingen problemer...... Den fikser lige et messenger patch inden DT er helt oppe.... Men jeg ved ikke om det kun er på min maskine..... Alle programmer er oppe....Ingen har rapporteret fejl endnu.
Buddha Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Der ligger en mærkbar hastighedsforbedring i den.....
Guest jxhab Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Der ligger en mærkbar hastighedsforbedring i den..... I er det generelt hastighed, eller opstart eller?
Buddha Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Jeg har endnu ikke rebootet den igen.... Men i opstart af programmer osv, virker den en del hurtigere.....:) I er det generelt hastighed' date=' eller opstart eller?[/quote']
Guest jxhab Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Jeg har endnu ikke rebootet den igen.... Men i opstart af programmer osv, virker den en del hurtigere.....:) Cool.. det ville da være fantastisk.. Hvis den blev lidt hurtigere..
Buddha Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Jeg må nok sige jeg er imponeret indtil videre..... Nu vil jeg lige prøve på min arbejdsstation....
Buddha Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Den virker til at integrere JAVA betydeligt bedre end før og loader JAVA væsentligt hurtigere..... Den er lidt sløv under første opstart....Men ellers synes jeg den er blevet kvikkere.
credde Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Det lyder virkelig godt. Så skal man hjem og opgradere.
Buddha Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Prøvede lige noget underligt.... Fra det ene sekund til det næste, skrev den ordene baglæns....... Det forsvandt ved en genstart.....
Gio Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 Jeg oplever også et gevaldigt boost i respons ved almindelig brug. Så indtil videre en positiv oplevelse.
MRoderick Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Det er altid dejligt når en opgradering af ens OS rent faktisk gør maskinen sjovere at bruge, og ikke sløvere at bruge. I realiteten, kører Windows nok samme hastighed, som den hele tiden har gjort, men Microsoft har sikkert opdateret en masse af de ting, der kommunikerer direkte med brugerne. Man kan læse en masse interessante ting om hvordan brugere opfatter hastighed af systemer ... det gør jeg ihvertfald ;) Så skal jeg da vist også lige have opdateret min Windows XP i Parallels :)
Juka Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Den begyndte at crashe mit system efter hvert genstart, så jeg blev nødt til at fjerne den...Fatter det ikke...
Buddha Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Kører du med en ægte kopi af windows??? For den er nemlig gearet til ikke legale kopier og smadrer alt på sin vej....Den begyndte at crashe mit system efter hvert genstart' date=' så jeg blev nødt til at fjerne den...Fatter det ikke...[/quote']
Juka Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Det er en ægte kopi.. Kører du med en ægte kopi af windows??? For den er nemlig gearet til ikke legale kopier og smadrer alt på sin vej....
Buddha Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Ok....Så ville jeg nok kigge lidt i crash logs eller prøve at trykke F8 under opstart.... Og starte den i fejlsikker tilstand... Det er en ægte kopi..
Juka Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Er ikke haj i fejlfinding i windows.. Har dog fjernet den via sikker tilstand, så det var det for mig mht service packen...Ok....Så ville jeg nok kigge lidt i crash logs eller prøve at trykke F8 under opstart.... Og starte den i fejlsikker tilstand...
Gio Besvaret May 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2008 Er ikke haj i fejlfinding i windows.. Har dog fjernet den via sikker tilstand' date=' så det var det for mig mht service packen...[/quote']Tag en backup af dine sager, og installér så en frisk XP - og mok SP3 oven i hatten på den umiddelbart efter. Hvis det heller ikke virker, så kunne noget tyde på en hardware-konflikt. En god idé kunne være at hive alt eksternt udstyr fra, inden opgradering til SP3 - hvis du altså har noget sådant (ekstern HD, cd-rom, kort-læser, DVB-tuner osv.)
Juka Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Har næsten lige installeret xp, nu gider jeg bare ikke gøre det igen..:o.. Nå men, jeg tror bare at jeg installerer Vista næste gang... Tag en backup af dine sager, og installér så en frisk XP - og mok SP3 oven i hatten på den umiddelbart efter. Hvis det heller ikke virker, så kunne noget tyde på en hardware-konflikt. En god idé kunne være at hive alt eksternt udstyr fra, inden opgradering til SP3 - hvis du altså har noget sådant (ekstern HD, cd-rom, kort-læser, DVB-tuner osv.)
sup3rior Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 XP SP3 crash... Den begyndte at crashe mit system efter hvert genstart' date=' så jeg blev nødt til at fjerne den...Fatter det ikke...[/quote'] Du er åbenbart ikke den eneste med det problem. Computerworld har nævnt problemet og linket til en artikel som kan fixe det :) http://www.computerworld.dk/art/45746?a=block&i=205&pos=5
Juka Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Super godt.. Tak for tippet ;) Du er åbenbart ikke den eneste med det problem. Computerworld har nævnt problemet og linket til en artikel som kan fixe det :) http://www.computerworld.dk/art/45746?a=block&i=205&pos=5
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu