Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Er det prisen for den nye golf gti du sammenligner med ? for den gamle kostede da kun 256.000 sek ? i grundmodel ? GTI er den eneste med 2.0 tfsi motoren af golferne, så vidt jeg ved.

Besvaret
Er det prisen for den nye golf gti du sammenligner med ? for den gamle kostede da kun 256.000 sek ? i grundmodel ? GTI er den eneste med 2.0 tfsi motoren af golferne' date=' så vidt jeg ved.[/quote'] Ja, det var det. Men den pris jeg fandt hed 259.000,-. Men "skit samma" prisen er så næsten den samme som en Golf GTI. Jeg betaler gerne 4.000 mere for en Scirocco kontra en Golf.
  • 2 weeks later...
Besvaret

Kommer lige fra premiere-fremvisningen af den nye Golf og Scirocco i Malmö, og hvad Sciroccoen angår kan jeg bare sige at den er lækker, lækker, lækker! :th2: Og jeg passer fint ned i forsædet... Juhuuu! :thumbup: Så mangler der bare en prøvetur...

Besvaret

Ja jeg må sige den rammer ikke mig, har haft en af de gamle, den var sku sjov at køre og det kan jeg læse mig til at det er den her også. Den har i min verden altid været under powered, håber den kommer med en brutal V6ere også. Men jeg har alle dage haft respekt for biler der skiller sig ud fra mængden og det gør den, det er fedt synes jeg.

Besvaret

Det virker ikke som om at VW Sverige har tænkt sig at sælge nogle Scirocco'er. Jeg var oppe I Din Bil i lørdags og der var tydelig at det var Golf,Golf,Golf. Ikke engang en brochure på Scirocco kunne de levere.

Besvaret

Jeg var nede hos Din bil i Trelleborg, i Lørdags, der stod en lækker grøn scirocco og de havde hyllerne fulde af brochurer og ivrige sælgere der ville fortælle om bilen. 2 måneders leveringstid pt. så det er ikke så galt. Det kunne jeg ikke vente på, så jeg købte en golf hehe

Besvaret
Ikke engang en brochure på Scirocco kunne de levere.
Tjah, der var heller ikke nogle Scirocco brochurer lagt frem til premieren, og den som ikke spørger får ikke svar ~ så jeg spurgte og fik brochuren (den findes).
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Besvaret

ja det er bare en fin bil, men det er utrolig synd de ikke har fået kvaliteten og forbedringerne med fra den nyeste Golf - var hos VW i lørdags, og der er stor forskel på interøret fra fx en Golf GTI og en Scirocco - men exteriørt vinder Sciroccoen stort, suk..... TNI

Besvaret
ja det er bare en fin bil, men det er utrolig synd de ikke har fået kvaliteten og forbedringerne med fra den nyeste Golf - var hos VW i lørdags, og der er stor forskel på interøret fra fx en Golf GTI og en Scirocco - men exteriørt vinder Sciroccoen stort, suk..... TNI
Ja, det er en skam. Interiøret i Sciocco'en er det samme som i en EOS. Lige bortset fra det flade rat og de trekantede dør håndtag. De burde have "lånt" det fra GTI'en.
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den sælger ikke vist godt. Ihvert fald ikke i Danmark og Sverige, hvor den ikke er på top 100. Din Bil i Helsingborg har den slet ikke mere.

Besvaret
Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den sælger ikke vist godt. Ihvert fald ikke i Danmark og Sverige' date=' hvor den ikke er på top 100. Din Bil i Helsingborg har den slet ikke mere.[/quote'] så en for første gang i dag på danske plader på østerbro.
Besvaret

Nej tror også de lavede en bommert med at sætte en ny golf på gaden samtidig med sciroccoen desvære -. de minder altså for meget om hinanden stadigvæk, for den almindelig mand på gaden. Syns segmentet var sat til de sportslige unge - men den nye golf har de jo også lavet sportslig syns jeg. Måske de skulle have holdt de gamle linier meget mere på bilen - istedet for at bygge den på en golf platform(sådan ser det i hvert fald ud).

Guest Mogens
Besvaret
så en for første gang i dag på danske plader på østerbro.
Egoistbil måske - jeg så iøvrigt en dansk på gule plader...
Besvaret
Egoistbil måske - jeg så iøvrigt en dansk på gule plader...
Der er også solgt 3 gange så mange på gule plader, som på hvide i år.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...