Jump to content

Og vi brokker os over fyldte toge!

Recommended Posts

Besvaret

Aah.. jeg er så ked af jeg ikke oplevede det da jeg var i Tokyo. Enten er problemet ikke så stort længere eller også oplevede jeg bare aldrig rigtig deres metro i myldretid. Japanere er underlige.. de har også vogne kun for kvinder, da de var trætte af at blive befamlet i de tætpakkede toge :D Derudover var det fantastisk at rejse med Shinkansen.. 300 km/t, ingen forsinkelser og store dejlige lædersæder til alle! :th2:

Besvaret
Japanere er underlige.. de har også vogne kun for kvinder, da de var trætte af at blive befamlet i de tætpakkede toge :D
Der er da ingen, der kan blive befamlet i den der vogn på filmen. Folk kan jo ikke bevæge armene (eller noget andet for den sags skyld...) :cool:
Besvaret
Av av av det må gøre ondt at være pendler! Dog er de situationer også set i mildere grad i Lufthavnen, hvor det af og til sker, at man må forlade passagere på perronen, fordi der ikke kan klemmes én mere ind i toget... Faktisk synes jeg, at det er blevet en smule bedre, men nu pendler jeg heller ikke så meget mere i myldretiden. Dog blev jeg lidt forsinket i går, da der måtte tilkaldes en ambulance til toget på Nørreport, og på hjemturen hvor folk måtte stå op fra Hovedbanen... Dog synes jeg, at folk er blevet mere aggressive og skubber og snerrer meget mere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...