Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja så tør vi snart selv tro på det... Gården i Billinge er solgt og køberne er allerede mere eller mindre ved at flytte ind. Deres heste er kommet herud i det mindste og en masse rod og sager - ja de havde travlt! I går fik vi skrevet købsaftale på vores nye sted som vi så overtager 2. maj og 10. maj - det er lørdag ugen efter skulle vi gerne være ude herfra. Køberne af vores flytter ind den 12. maj. Og - yes(!!) - vi fik talt os ud af at skulle lave flyttstädning!! Vores nye hus ligger i Husie - Kvarnby ud til Risebergabäcken og en sjat skov. Det virker som et rigtig fint område, fredeligt og rart. Sælgerne - ja de var såmænd et dansk par der har købt bolig på Amager her til 1. maj, så det hele passede perfekt. Det glæder vi os en del til! Det giver blandt andet mig cirka 80 minutter om dagen som jeg kan bruge til andet end at køre i bil. Det er 6,5 time om ugen - nærmest et døgn ekstra hver måned! Nåja, og så glæder vi os bare til at komme til provinsen! Hvis nogen har lyst - der ligger lidt billeder fra salgsopstillingen her: http://lars.ftpaccess.cc/photo/index1.php?currdir=Bygr%C3%A4nd%204 Ja det ER plastmatta i køkken og entré.. Og JA det skal der lige gøres noget ved. Men ellers er det fint! :)

Besvaret

Markowitch> Tak-tak.. Ja det er rigtig lækkert - dejligt - mest hvis man er til gamle huse med alt det ny fører med sig. Åbent hus - jooo.. Hvis man så får gaver kan det da overvejes? :D larsk> Ja det er noget andet... Grunden er faktisk ikke mere end 481 kvm, men det er lidt snedigt at den støder lige ud til et stort område ned mod en bæk hvor der ikke rigtig kommer andre en kommunens folk når der skal slås græs. Og der så gåaftstand om til skoven. Det er et stort plus med den beliggenhed!

Besvaret
Ja smart' date=' det kan jeg godt se. Ellers havde springet nok været for stort :lol:[/quote'] Hehe - ja det er faktisk ikke engang løgn, det stod ihvertifælde på vores top-liste over "egenskaber for ny bolig". Men seriøst, når man har et par hunde er det et stort plus at bo tæt på (i gåafstand) til grønne områder hvor man kan lufte dem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...