golf 2 1-8w Skrevet May 13, 2008 Rapporter Skrevet May 13, 2008 hej alle i kloge.. Jeg har læst et sted at når man skal ha sin bil med til sverige, og skal ha den på svenske plader. og for at man kan få det skal bilen stå i 100% orginal stand. er der hold i det eller hvad..?? for så er jeg da godt nok på skideren med min bil, for der er ikke meget orginalt tilbage på den:scared:
Peter H. Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 hej alle i kloge.. Jeg har læst et sted at når man skal ha sin bil med til sverige, og skal ha den på svenske plader. og for at man kan få det skal bilen stå i 100% orginal stand. er der hold i det eller hvad..?? for så er jeg da godt nok på skideren med min bil, for der er ikke meget orginalt tilbage på den:scared: Den skal stort set se ud som da den var ny :):)
golf 2 1-8w Besvaret May 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 14, 2008 det er jo noget møg. det vil så sige at jeg ikke kan få den på svenske plader
Gio Besvaret May 14, 2008 Rapporter Besvaret May 14, 2008 det er jo noget møg. det vil så sige at jeg ikke kan få den på svenske pladerHvad med at lade os se The Øse! :D
golf 2 1-8w Besvaret May 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2008 gio.. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=78352&ipc=247401 her er slæden, ved godt det kun er en golf 2, men det er bilen jeg skal have til den skal på kirkegård..
jacobe Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 Er sgu' bange for, at det ikke bliver en svensk kirkegård....
Mortimer Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 Hvorfor skal den på kirkegården?...den ser jo fin ud :)
golf 2 1-8w Besvaret May 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2008 lige pludselig kan jeg ikke li svenskere. :D nej den skal sgu ikke på kirkegård endnu, men når den engang skal om mange mange år. eller den dag jeg taber den på en bane til trackday:scared:
Eg Egemarke Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Hvis du sætter de orginale fjedre i og putter et par stål fælge, kan jeg ikke se problemet. Jeg har da fået lidt specielle sager igennem. så det kan du sikkert osse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu