Lasse Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Du går ind på Menu -> indstillinger -> gendan fabriksindstillinger -> ja Alternativt kan du også bare auto scanne for kanaler igen, så finder den også hvad der er af kanaler. den mulighed har jeg ikke, jeg er ret sikker på at kanalerne var installeret på forhånd og der er ingen autoscanningsfunktion under instillinger...
GoldMan Besvaret May 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 18, 2008 Jeg mener tyrkiske kanaler... Nu er tråden gået over til snakken om SAS ligaen og viasat i DK??
Gio Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Jeg mener tyrkiske kanaler... Nu er tråden gået over til snakken om SAS ligaen og viasat i DK??Du definerede jo ikke "hjemland" i dit oprindelige indlæg - så folk måtte jo gætte efter bedste evne. Og da de fleste er fodboldtosser, ja så...
jacobe Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Kan du ikke uddybe helt præcis' date=' hvad der var så [i']grotesk ved jeres forløb? Var det, fordi I insisterede på at have jeres svenske adresse som leverings-/betalingsadresse? Nej, det groteske består i, at ViaSpat gentagne gange har formået at slette vores ordre, og to måneder efter vi bestilte abbonementet (til en dansk adresse) har de stadig ikke leveret en parabol.
Emmi Besvaret May 20, 2008 Rapporter Besvaret May 20, 2008 hej, måske kan jeg hjælpe lidt. du snakkede noget om en løsning uden parabol måske kan det her være noget for dig en form for selector bar svensk udgave her http://comhem.se/. der kan du også vælge kanaler fra "hjemlandet"
Admin Besvaret May 21, 2008 Rapporter Besvaret May 21, 2008 Du definerede jo ikke "hjemland" i dit oprindelige indlæg - så folk måtte jo gætte efter bedste evne. Og da de fleste er fodboldtosser' date=' ja så...[/quote'] De må de tage på egen kappe. Hvis man læser indlægget ordentligt kan man regne ud at der ikke er tale om danske kanaler. For at svare trådstarter har Comhem samme løsning med en digitalbox. Her kan du oven i købet selv vælge hvilke kanaler du vil have.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu