Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Jeg hører hele tiden fra venner, bekendte og familie at man skal passe på med at købe en bil i tyskland og tage den med til SE fordi man ikke kan komme af med den igen. Er der hold i dette? Er der nogen der har haft erfaringer med dette på den ene eller anden måde?

Besvaret
Hejsa. Jeg hører hele tiden fra venner, bekendte og familie at man skal passe på med at købe en bil i tyskland og tage den med til SE fordi man ikke kan komme af med den igen. Er der hold i dette? Er der nogen der har haft erfaringer med dette på den ene eller anden måde?
Det er vel bare et spørgsmål om prisen!
Guest Mogens
Besvaret

Tja'

Er der hold i dette? - Er der nogen der har haft erfaringer med dette på den ene eller anden måde?
Det kan være vanskeligere at sælge en importeret bil privat til en svensker - det afhænger af bilmodel og den pris, du forlanger. Det er ikke mit indtryk, at det samme gør sig gældende ift. en bilhandler - jég har ikke oplevet et problem i dén forbindelse...
Besvaret

Min Audi A6 var tydeligt mere besværlig at sælge pga import. Der var nogen stykker der var tydeligt interesseret i den men da de hørte "import" bakkede de ud. Men selvfølgelig hvis man har råd til at dumpe prisen uforholdsvis meget i forhold til en svensk såld kan man sagtens. Jeg køber ikke import igen.

Besvaret
Hvad er fidusen i at importere bil fra Tyskland ?
Brugtpriserne er som regel lavere end i Sverige og der er som regel meget større udvalg i Tyskland, når først man har bestemt sig for bilmodel og motorstørrelse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...