Michelletax Skrevet May 17, 2008 Rapporter Skrevet May 17, 2008 Hejsa. Jeg hører hele tiden fra venner, bekendte og familie at man skal passe på med at købe en bil i tyskland og tage den med til SE fordi man ikke kan komme af med den igen. Er der hold i dette? Er der nogen der har haft erfaringer med dette på den ene eller anden måde?
Buddha Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Jeg har hentet alle mine biler i tyskland.... Ingen af dem har der været noget problem at komme af med....
Thomas Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Hejsa. Jeg hører hele tiden fra venner, bekendte og familie at man skal passe på med at købe en bil i tyskland og tage den med til SE fordi man ikke kan komme af med den igen. Er der hold i dette? Er der nogen der har haft erfaringer med dette på den ene eller anden måde? Det er vel bare et spørgsmål om prisen!
Guest Mogens Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Tja' Er der hold i dette? - Er der nogen der har haft erfaringer med dette på den ene eller anden måde? Det kan være vanskeligere at sælge en importeret bil privat til en svensker - det afhænger af bilmodel og den pris, du forlanger. Det er ikke mit indtryk, at det samme gør sig gældende ift. en bilhandler - jég har ikke oplevet et problem i dén forbindelse...
BS Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Min Audi A6 var tydeligt mere besværlig at sælge pga import. Der var nogen stykker der var tydeligt interesseret i den men da de hørte "import" bakkede de ud. Men selvfølgelig hvis man har råd til at dumpe prisen uforholdsvis meget i forhold til en svensk såld kan man sagtens. Jeg køber ikke import igen.
credde Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Jeg har nu heller ikke haft problemer med at sælge mine importerede biler (3 stk).
Thyper Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Hvad er fidusen i at importere bil fra Tyskland ?
P.Hartmann Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Hvad er fidusen i at importere bil fra Tyskland ? Helt klart at man kan få 3 rammer cola med hjem for 99,-:lol:
bananas Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Hvad er fidusen i at importere bil fra Tyskland ? Brugtpriserne er som regel lavere end i Sverige og der er som regel meget større udvalg i Tyskland, når først man har bestemt sig for bilmodel og motorstørrelse.
Michelletax Besvaret May 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 20, 2008 Tak for gode svar. God info at ha med i baggagen til dagen kommer :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu