GoldMan Skrevet May 25, 2008 Rapporter Skrevet May 25, 2008 Hey Ved ikke om dette emne er placeret forkert men: 1. I Danmark brugte jeg www.rejseplanen.dk for at finde ud af hvordan man kommer frem til en adresse med det offentlige (bus/tog) - Er der noget lignende i Sverige/Malmö man kan bruge? 2. Hvor køber man buskort henne egentlig?
Paul Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Er der noget lignende i Sverige/Malmö man kan bruge? Reseplaneraren. 2. Hvor køber man buskort henne egentlig? Kundcenter och försäljningsställen. Læs endnu mere på Skånetrafiken.
GoldMan Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 Tusind tak for svarene Paul! :th2:
Mortimer Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Kundcenter och försäljningsställen. Der mangler godt nok nogle adresser på de steder der sælger i malmö, eller også er det bare mig der slet ikke kender alle de torve endnu eller ved hvad "södervärn" er
Lollikken Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Kundcenter och försäljningsställen. Der mangler godt nok nogle adresser på de steder der sælger i malmö, eller også er det bare mig der slet ikke kender alle de torve endnu eller ved hvad "södervärn" er Södervärn tror jeg skal oversættes til Sønderport eller Søndervold. Det ligger ca. mellem Trianglen og Dalaplan/Mobilia, lige over for Hospitalet MAS (Følg dette link) De fleste sydgående busser, samt en del "pendlerbusser" krydser igennem Södervärn. Edit: Brug www.eniro.se til at finde frem til de forskellige ting. Gustav Adolf Torg Det er det andet store torv der ligger i centrum, prøv pizzariaet VESPA der ligger lidt ved siden af mmmmm :) Her kører der også en del busser igennem. Du kan også købe på Malmø C stationen. Hvis du er ny, så kan du lige fået et Link til hvor Skatteverket ligger
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu