Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Der må være andre end mig, der oplevede politibilen og Volvoen i tunnelen her til morgen... Og de kunne godt finde ud af at bryde ind i min radio her til morgen... Havde det også sjovt med at den advarsel de havde sat op ved broen var blæst... :rolleye:

Besvaret
Der må være andre end mig, der oplevede politibilen og Volvoen i tunnelen her til morgen... Og de kunne godt finde ud af at bryde ind i min radio her til morgen... Havde det også sjovt med at den advarsel de havde sat op ved broen var blæst... :rolleye:
Netop. Jeg synes godt nok at der var mere end fuld knald på politibilen igennem tunnelen og så højre om ;)
Besvaret

Højre spor mod Danmark var lukket omkring 6.45 her til morgen, hvor det man ser er en politibil der holder bag en Volvo V70 (tror jeg) og politimænd og ejeren går rundt ved bilen. Umiddelbart ingen synlige skader.

Besvaret

Billeder og film for helvede...............Gylden chance for at trække dem rundt i helvede....:D Heyyyyyyyyy......GIO fik HELT sikkert noteret nr pladen..............:lol:

Besvaret
Billeder og film for helvede...............Gylden chance for at trække dem rundt i helvede....:D Heyyyyyyyyy......GIO fik HELT sikkert noteret nr pladen..............:lol:
Det var en ældre herre....
Besvaret
Heyyyyyyyyy......GIO fik HELT sikkert noteret nr pladen..............:lol:
Der er et eller andet galt med dit tastatur, Brian! Og nej, jeg var ikke i tunnelen på tidspunktet. Og hvorfor skulle jeg huske et registreringsnummer på en Volvo parkeret nede i røret? Utroligt du gider udstille din egen indebrændthed gang på gang, omkring et emne som vi vist har diskuteret til ende for længe siden. :rolleye:
Besvaret
En god griner på sådan en dag
Besvaret

De nævnte på Trafikradioen i går morges , at en bil havde fået motorstop i tunnellen på vej mod DK, og at højre bane var spærret. Mere var der ikke i dét. Men: OLD NEWS :lol:

Besvaret
De nævnte på Trafikradioen i går morges , at en bil havde fået motorstop i tunnellen på vej mod DK, og at højre bane var spærret. Mere var der ikke i dét. Men: OLD NEWS :lol:
jeps det var en Volvo S60
  • 2 weeks later...
Besvaret

hvem brød ind i din radio og hvor små har de mon været. hvor er advarslen blæst hen. og hva pokker mener du med det du skriver. kan umiddelbart læse mig til til at der var en patruljevogn der var i tunnelen for at afspærre for en volvo der var gået i stå. ????

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...