Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej, ved ikke om det er det rette sted at oprette emnet. det fordi konen og jeg har været rundt i sverige og danmark for at kigge på møbler, og har fundet de møbler vi gerne vil have langt billiger i dk end se, så spørgmålet lyder på om vi kan tranporter dem i en stor tranporter ved at bruge min brobiz

Guest Trine
Besvaret
hej, ved ikke om det er det rette sted at oprette emnet. det fordi konen og jeg har været rundt i sverige og danmark for at kigge på møbler, og har fundet de møbler vi gerne vil have langt billiger i dk end se, så spørgmålet lyder på om vi kan tranporter dem i en stor tranporter ved at bruge min brobiz
Så længe den er under 6 m, JA....kontroller lige inde på broens hjemmeside. Men mener det er almindelig pris optil 6 m...
Besvaret

men hvis den er lidt over 6 m, vil min brobiz ikke virke ved de andre stander ;) Bil op til 6 m DKK260 Varebil, minibus 6-9 m DKK520 Bil op til 6 m med anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m * DKK520

Guest Trine
Besvaret
men hvis den er lidt over 6 m, vil min brobiz ikke virke ved de andre stander ;) Bil op til 6 m DKK260 Varebil, minibus 6-9 m DKK520 Bil op til 6 m med anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m * DKK520
Virke? Du kommer vel til at betale 520..hvad er fordelen ved at køre den på brobizz? Er ikke helt sikker på jeg forstår dit spm?
Besvaret
Din bizz virker selvom bilen er længere end 6 m. Da jeg flyttede i 2006 benyttede jeg min BroPas bizz, og betalte dengang DKK 250 pr vej for en kassevogn. Nu ved jeg ikke hvilken bizz du har, så her er hvad det koster for de to typer. ØresundPendleren Enkelttur 1 - 16 per kalendermåned DKK 135 Enkelttur 17 - 50 per kalendermåned DKK 27 Enkelttur 51 - per kalendermåned DKK 135 Tillæg for anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m DKK 135 BroPas Bil op til 6 m DKK 135 Bil op til 6 m med anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m DKK 270
Besvaret
den jeg har er den normal pendler biz.. men vil helst gerne være sikker på det virker før jeg stiller mig i "kø" hvis i forstår hehe
Bizzen får bommen op under alle omstændigheder. Du faktureres så efter hvor lang din bil er. Såre simpelt.
Besvaret
Virke? Du kommer vel til at betale 520..hvad er fordelen ved at køre den på brobizz? Er ikke helt sikker på jeg forstår dit spm?
det jeg prøvede på at sige om det ikke er muligt at slippe for de 520 pr tur, da jeg muligvis skal køre frem og tilbage flere gange. så ville det være herligt hvis det kun kostede normal pendler pris. :D håber du med denne gang heheh
Besvaret
det jeg prøvede på at sige om det ikke er muligt at slippe for de 520 pr tur' date=' da jeg muligvis skal køre frem og tilbage flere gange. så ville det være herligt hvis det kun kostede normal pendler pris. :D[/quote']Nej - det kan du ikke.
Besvaret

øv. men kan det virkelige passer at der ca er 3000 kr forskel mellem ikea dk og se.. hvis ikke mere... altså på de møbler jeg har fundet og samlignede dem

Guest jxhab
Besvaret
øv. men kan det virkelige passer at der ca er 3000 kr forskel mellem ikea dk og se.. hvis ikke mere... altså på de møbler jeg har fundet og samlignede dem
Det kan sagtens passe. Det fandt vi i hvert fald ud af da vi kiggede på sofaer hos Ikea.
Besvaret

men er det overhovede tilladt? heheh en rigtig god ide hvis det var små ting. men tror sku ikke jeg tør med helt nye møbler. men du skal da have tak heheh

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...