Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har bestilt abonnement hos danske 3 da jeg godt kan bruge man taler til samme priser i Danmark og Sverige. Men de vil ikke kreditgodkende mig. Sikkert fordi at de kun leverer i Danmark til folkeregisteradresse. I Sverige vil de sikekrt helelr ikke da jeg ingen indtægt har i Sverige, desuden betaler man udlandstakst til Danmark. Hvad gør man så ?

Besvaret
Jeg har bestilt abonnement hos danske 3 da jeg godt kan bruge man taler til samme priser i Danmark og Sverige. Men de vil ikke kreditgodkende mig. Sikkert fordi at de kun leverer i Danmark til folkeregisteradresse. I Sverige vil de sikekrt helelr ikke da jeg ingen indtægt har i Sverige, desuden betaler man udlandstakst til Danmark. Hvad gør man så ?
Du finder en anden medarbejder der kender reglerne!:) Du kan godt få dansk 3 abb. med svensk adresse!!!
Besvaret

Ja for deres webshop er ikke gearet til os der bor i Sverige.... Jeg bestilte et trådløst modem og kunne ikke forstå det ikke dukkede op..... Ordren bliver automatisk annuleret når de skal sende til Sverige.... Så jeg bestilte via tlf i salg hos en der hedder Betina...Hun var skidesød.

Det er webshop jeg har bestilt på. Måske skulle jeg gå hen i en butik.
Besvaret
Det er webshop jeg har bestilt på. Måske skulle jeg gå hen i en butik.
bare ring til dem, jeg prøvede næsten det samme men blev heldigvis informeret telefonisk om at webshop'en faktisk er et andet selskab. Derfor skal man ringe til dem, eller selvfølgelig gå ind i en butik. men det fungerer perfekt :)
Besvaret

jeg får jævnligt de der roaming beskeder fra 3 i sverige, dem ignorerer jeg så, jeg ved 100% at der er max signal der hvor jeg bor....og jeg har ikke oplevet at de har taxeret det som udlandsopkald endnu.

Besvaret

Det virker 100% - sørger for at du er på "3 SE" eller "3" herovre så ringer du til de normale danske takster. Vær meget OBS på at "Sweden 3G" er et andet selskab og altså koster kassen hvis du roamer på dem. Du kan bede 3 om at stille dit abonnement så telefonen ikke roamer på fremmede net. Det gør dog så at du IKKE kan bruge telefonen hvor der ikke er 3 dækning. Til gengæld er det ret cool det de gør syn's jeg, jeg fik en reklame for dem - de er alle lande hvor 3 er at man ringer og SMS til dansk takst (Australien, Danmark, Hong Kong, Irland, Italien, Sverige, Storbritannien og Østrig). Se også http://privat.3.dk/daekningudland/Udland/3-Like-Home/.

Besvaret

Og husk nu at der også er et net som hedder "Sweden" som er det samme som "3 SE" (brug sögefunktionen og du vil finde masser af mere (og mindre) relevante tråde om 3)

Besvaret
Man får altså roamingbeskeder fra 3 SE selvom man er på deres net ?
Ja, det sker en gang i mellem. Det er bare at slette disse beskeder. Nogle gange får jeg en "Velkommen til Sverige bla-bla..." med priser på udlandsopkald, altså selv om jeg har opholdt mig hjemme i Sverige i 3 døgn :rolleye: Bare sørg for der står 3 SE eller SWEDEN i dit display, så er du på 3's net i Sverige.
Besvaret
Hvilket 3 abonnement er bedst og billigst for en hvis behov ikke er stort ?
3 har ikke så meget at vælge imellem. Reload abb. giver ikke billig telefoni i SE så derfor er der kun Boost (og så deres data abb.) Så det gælder vel bare om at få det lavest mulige minimumsforbrug Har du allerede en 3G telefon kan du springe på Boost29 med kun 29.- i minimumsforbrug. Har du kun en GSM telefon og derfor skal have ny telefon er det bare at vælge hvilken boost værdi der giver lavest "i alt over 6 måneder" som kan aflæses nederst på siden. Efter 6 måneder kommer man automatisk ned 49.- i minimumsforbrug /Dennis
Besvaret
Og det er lang tid siden de begyndte på det!!!
Det var pokkers, så behøver jeg ikke min lillebror som stand in hehe :) Men til det med webshop, hold jer til deres butikker, webshoppen er ikke spor fleksibel, heller ikke når 3´s egne medarbejdere i butikkerne skal få noget igennem dér

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...