Toft Skrevet June 22, 2008 Rapporter Skrevet June 22, 2008 Er der nogen der ved hvor, eller om man kan købe Toms mørk pålægschokolade nogen steder omkring Malmö? Jeg ved at man i flere forretninger kan få den lyse model, men hvor får man den mørke model? Eller er det kun i DK den variant findes Sig lige til hvis du har set den mørke et sted :)
bluee Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 Netto ved lufthavnen, det må da gå under kategorien "omkring malmö" :)
Toft Besvaret June 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2008 Netto ved lufthavnen' date=' det må da gå under kategorien "omkring malmö" :)[/quote']Ja men det er stadig i DK, og da det ikke indgår i mine planer at komme til DK i denne uge her, så ville det være rart hvis man kunne købe et eksemplar herovre.
larsk Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Ja men det er stadig i DK' date=' og da det ikke indgår i mine planer at komme til DK i denne uge her, så ville det være rart hvis man kunne købe et eksemplar herovre.[/quote'] Synes da jeg så dem i coop extra i skurup, men jeg er ikke SÅ skarp på pålægschokolade :D kan ske det er de forhadte lyse stykker. Jeg kan se efter i aften, når jeg runder Skurup på vej hjem.
dannemare Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Er der nogen der ved hvor' date=' eller om man kan købe Toms [b']mørk pålægschokolade nogen steder omkring Malmö? Jeg ved at man i flere forretninger kan få den lyse model, men hvor får man den mørke model? Eller er det kun i DK den variant findes Sig lige til hvis du har set den mørke et sted :) Tror nok, at mine kone købte netop den mørke hos "Mor Idas Bageri" (sådan cirka, hedder det vist) i Oxie Centrum for et halvt års tid siden (til 150% af dansk pris, men hva' - vil man ha', så vil man ha' :))
larsk Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Tror nok' date=' at mine kone købte netop den mørke hos "Mor Idas Bageri" (sådan cirka, hedder det vist) i Oxie Centrum for et halvt års tid siden (til 150% af dansk pris, men hva' - vil man ha', så vil man ha' :))[/quote'] Alternativt kan man jo bestikke en, der alligevel er over broen, til at tage dem med fra den danske side
Toft Besvaret June 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2008 Synes da jeg så dem i coop extra i skurup' date=' men jeg er ikke SÅ skarp på pålægschokolade :D[/quote'] Jeg lurede også lige rundt i Coop igår, omkring marmelade reolen og slik reolen, men fandt intet der lignede. Men hva det kan jo stå et andet sted.
larsk Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Jeg lurede også lige rundt i Coop igår' date=' omkring marmelade reolen og slik reolen, men fandt intet der lignede. Men hva det kan jo stå et andet sted.[/quote'] I mit erindringsbillede er det på marmeladereolen i coop extra, ved siden af fun saften men som sagt. Det er ikke en vare jeg normalt bruger tid på :p
SanneJ Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Nettoen på Tornfalksgatan (tror jeg nok den hedder -den ved Munkhättegatan) i Malmö havde den gang jeg boede i Malmö -på deres danskerhylle:)
Toft Besvaret June 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2008 Nettoen på Tornfalksgatan (tror jeg nok den hedder -den ved Munkhättegatan) i Malmö havde den gang jeg boede i Malmö -på deres danskerhylle.Ja, de har den lyse version i den biks, jeg tjekkede igår.
SanneJ Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Ja' date=' de har den lyse version i den biks, jeg tjekkede igår.[/quote']De har nu haft den mörke også -jeg kigger aldrig efter den lyse;)
mrode Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Holder I al samtale mellem jer på debatten nu?
JkMa Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Netto, Regementsg. 70, Malmö, har ind imellem toms kæmpepålægschoko (dem i de små pakker), i mørk. Det er dog længe siden jeg sidst har købt det der, da jeg prøver at holde op
SanneJ Besvaret June 23, 2008 Rapporter Besvaret June 23, 2008 Holder I al samtale mellem jer på debatten nu? Ork nej, er du gal med lort der ville komme her så:p ...Jeg ved skam stadig ikke hvorfor han vil ha fat i det nu:cool:
larsk Besvaret June 24, 2008 Rapporter Besvaret June 24, 2008 Jeg var i Coop konsum i går (den bag Preem i femkorset) og de havde dansk mørk pålægschokolade, men ikke Toms. Det var et ukurant mærke produceret på fyn tilsyneladende, men med betegnelsen 'mørk pålægschokolade' på forsiden, så alle kan se det er dansk Hvis det alligevel er til svenskere, så kan de næppe se forskellen
Toft Besvaret June 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 24, 2008 Jeg var i Coop konsum i går (den bag Preem i femkorset) og de havde dansk mørk pålægschokolade' date=' men ikke Toms.[/quote']Nåh, ok. Jeg har kun været i den lille Coop én gang, så kan du sige hvor det der ukurante halløj findes inde i biksen?
Toft Besvaret June 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 24, 2008 Holder I al samtale mellem jer på debatten nu? Jeg undrer mig også ;)
larsk Besvaret June 24, 2008 Rapporter Besvaret June 24, 2008 Nåh' date=' ok. Jeg har kun været i den lille Coop én gang, så kan du sige hvor det der ukurante halløj findes inde i biksen? [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1380.gif Jeg kommer der heller ikke ofte, men efter hukommelsen, så prøver vi. Når du kommer ind forbi kioskområdet og gennem 'gaten', så går du frem til delikatesseafdelingen og følger vejen frem mod højre langs køledisken med afskåret pålæg og pølser. 1. eller anden gang til højre,i reolen til højre, sidste 3.del af reolen, øverste hylde ved marmelade, honning etc. Altså igen : 1)ind af døren fra vejen, 2)ind af lågen, 3)i bund, 4)til højre, 5)første eller anden gang til højre. 6)fjerneste ende af gangen, 7)højre side øverst. ved marmeladen. Håber det er til at forstå ? :D
dannemare Besvaret June 24, 2008 Rapporter Besvaret June 24, 2008 Nåh' date=' ok. Jeg har kun været i den lille Coop én gang, så kan du sige hvor det der ukurante halløj findes inde i biksen? [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1380.gif[/img Hvorfor ikke bare køre til Oxie og hente den ægte vare?
Toft Besvaret June 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 24, 2008 Hvorfor ikke bare køre til Oxie og hente den ægte vare? Fordi der i dit svar indgik ord som: "Tror nok' date= at mine kone købte netop den mørke hos "Mor Idas Bageri" (sådan cirka, hedder det vist) i Oxie Centrum for et halvt års tid siden". Og jeg er interesseret i hvor det kan købes her og nu ;) Ved godt at diverse forretninger rundt omkring har danskerhylder, og hver 2. måned kan man så få pålægschokolade. Som regel er danskerhylderne fyldt med forskellige ting i forskellige uger, og så må man håbe at man rammer den rigtige uge når man pludselig skal bruge lige dén vare. Men ved du om det er noget der ligger på hylden i Oxie idag, eller er det mere sådan "det var der for et ½ år siden, så mon ikke også det er der nu"? ;)
dannemare Besvaret June 24, 2008 Rapporter Besvaret June 24, 2008 Fordi der i dit svar indgik ord som: "Tror nok' date= at mine kone købte netop den mørke hos "Mor Idas Bageri" (sådan cirka, hedder det vist) i Oxie Centrum for et halvt års tid siden". Fair nok. :) Har dog lige fået bekræftet af min kone, at det rigtigt nok var den mørke, hun købte. Men ved du om det er noget der ligger på hylden i Oxie idag' date=' eller er det mere sådan "det var der for et ½ år siden, så mon ikke også det er der nu"? ;)[/quote'] Comon! "Mon ikke" er sgu da værd at køre efter. ;)
larsk Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 I mit erindringsbillede er det på marmeladereolen i coop extra' date=' ved siden af fun saften men som sagt. Det er ikke en vare jeg normalt bruger tid på :p[/quote'] Var i coop extra i går aftes og brugte nogle minutter på den marmeladehylde uden at finde pålægschokolade i nogen form. Beklager
MissCath Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 Jeg elsker simpelthen den her debat...! Fantastisk at en hel tråd kan handle om køb af mørk pålægschokolade og så oven i købet garneret med en vejviser i en Coop-butik! I låve it! :p Næste gang en eller anden mangler pålægschokolade, så melder jeg mig frivilligt til at købe det i Danmark, køre det over broen, hælde det i en lille, forsejlet kasse og sende det til vedkommende. Jeg er hundrede på, at det ville komme hurtigere frem! PS: Det er muligt at købe noget ligeså skodagtigt chokolade her i landet og lægge det på sine franskbrødsmadder. Det hedder bare noget andet og er lidt tykkere end det fra Toms.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu