Jump to content

Recommended Posts

• Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest Mogens
Besvaret
Overvejer kraftigt at investere i en 2003 Audi RS6 Lim. Noget specielt man skal være opmærksom på / Se efter ?
Vi har læst os til en del hér - www.rs6.com/forum
Besvaret

Prisen på en RS6 er ikke det der burde skræmme....Men den koster en arm at holde kørende. Kig efter følgende: Defekte bærearme foran, slidte bøsninger bagi, skæve bremser, cat der er faldet sammen, defekte/slidte turboer, defekt DRC og det sker MEGET tit og kan være MEGET dyrt at fikse.....Indeni er der ikke noget at komme efter. Gå efter en pæn sort kabine med sorte syninger.....ikke noget af det hvide som mange har. Alternativt kunne en Cognac gå an....

Besvaret

Hej Buddha, Tak for svar. Jeg har kig på en der har gået 42.000 km. Skal jeg stadigvæk være obs på dette i så fald. Tillægs spørgsmål. Hvad f..... er DRC. Desværre en af dem med sort kabine med hvide syninger - og ved også at i den verden skal en RS6 være en kombi - men den jeg har fundet ser faktisk meget pæn ud.

Besvaret

De er henved umulige at komme af med igen som Limo. Nej 42000 km er en ok km stand......Dog er bremserne ved at være færdige på det tidspunkt. DRC er Dynamic Ride Control og RS6'eren var den første bil med det på.....Når du har prøvet en med noget der virker og så prøver en med et defekt system, så ved du hvad det betyder............. Man kan rive den ufatteligt hurtigt rundt i sving med DRC.

Besvaret

Men jeg vil ikke skræmme dig......For når den virker, så kører den bare skide godt!! Det er bare en lækker bil der med en chip kan sætte rigtigt mange andre biler til vægs.....

Besvaret
Hvorfor tror du at de er så svære at komme af med som limo. her i Sverige ?
Det gælder ikke kun RS6, men de fleste biler er bare meget mere populære som Avant/St.Car fremfor sedan, da de er mere praktiske. Se bare på fx. Volvo, der kører mindst 10 gange så mange V70-ere, som S60-ere. Det samme gælder VW Passat, Audi A4/A6. BMW er jeg lidt mere i tvivl om fordelingen, men tror også, der er flere st.car's end sedan'er.
Besvaret

Man skal også se på historien fra RS serien fra Audi.... RS2, RS4 B5 og RS6 4B..... Alle stcars..... Det er det det hele handler om. Quattro byggede en familiebil der kunne køre fra det meste.... Det er det der gør RS'eren speciel.

Besvaret
Det gælder ikke kun RS6, men de fleste biler er bare meget mere populære som Avant/St.Car fremfor sedan, da de er mere praktiske. Se bare på fx. Volvo, der kører mindst 10 gange så mange V70-ere, som S60-ere. Det samme gælder VW Passat, Audi A4/A6. BMW er jeg lidt mere i tvivl om fordelingen, men tror også, der er flere st.car's end sedan'er.
Enig, enig, enig! Med hensyn til BMW er tendensen i vores garage, at der enten købes Coupeer i form af 335i/M3 eller Touring i form af 535D/M5. Der kører ikke mange Sedan-BMW'er i Malmö! Skulle jeg have en RS6 skulle det være en Avant!
Besvaret

Syntes nu BMW's M5 er pænere som Sedan, touring i 5 klassen er lidt for klodset. Efter min mening så er det audi der laver de pæneste avant/touring/st.car og hvad de ellers hedder. mvh A

Besvaret

Jeg siger ikke den er usælgelig, jeg siger den er sværere at sælge da der er en del historie forbundet med dem og at en familie er bedre tjent med en stcar..... Men ja den ser meget fin ud!!

Besvaret

Ja hvis du vil bytte med en RS6'er og kontanter....:D Det gas......Skal lige hive de sidste 100hk ud af den...... Er pænt træt af at tabe til en Kleemann SL55'er med en halv billængde......:D Så det bliver lige vinterprojektet.......

Besvaret
Har du flere biler til salg :laugh:
He he ikke lige PT. Dog tror jeg også at min bedre halvdels SLK er til salg, men der skal prisen være virkelig god. så tror jeg vist heller ik jeg kan finde flere mvh A

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...