REMS Skrevet July 23, 2008 Rapporter Skrevet July 23, 2008 Hej venner, Overvejer kraftigt at investere i en 2003 Audi RS6 Lim. Noget specielt man skal være opmærksom på / Se efter ?
credde Besvaret July 23, 2008 Rapporter Besvaret July 23, 2008 Snak med Buddha og få derefter Peter (Auto-Haus) til at checke bilen på stelnummeret.
Guest Mogens Besvaret July 23, 2008 Rapporter Besvaret July 23, 2008 Overvejer kraftigt at investere i en 2003 Audi RS6 Lim. Noget specielt man skal være opmærksom på / Se efter ? Vi har læst os til en del hér - www.rs6.com/forum
Buddha Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Prisen på en RS6 er ikke det der burde skræmme....Men den koster en arm at holde kørende. Kig efter følgende: Defekte bærearme foran, slidte bøsninger bagi, skæve bremser, cat der er faldet sammen, defekte/slidte turboer, defekt DRC og det sker MEGET tit og kan være MEGET dyrt at fikse.....Indeni er der ikke noget at komme efter. Gå efter en pæn sort kabine med sorte syninger.....ikke noget af det hvide som mange har. Alternativt kunne en Cognac gå an....
REMS Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Hej Buddha, Tak for svar. Jeg har kig på en der har gået 42.000 km. Skal jeg stadigvæk være obs på dette i så fald. Tillægs spørgsmål. Hvad f..... er DRC. Desværre en af dem med sort kabine med hvide syninger - og ved også at i den verden skal en RS6 være en kombi - men den jeg har fundet ser faktisk meget pæn ud.
Buddha Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 De er henved umulige at komme af med igen som Limo. Nej 42000 km er en ok km stand......Dog er bremserne ved at være færdige på det tidspunkt. DRC er Dynamic Ride Control og RS6'eren var den første bil med det på.....Når du har prøvet en med noget der virker og så prøver en med et defekt system, så ved du hvad det betyder............. Man kan rive den ufatteligt hurtigt rundt i sving med DRC.
Buddha Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Men jeg vil ikke skræmme dig......For når den virker, så kører den bare skide godt!! Det er bare en lækker bil der med en chip kan sætte rigtigt mange andre biler til vægs.....
REMS Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Hvorfor tror du at de er så svære at komme af med som limo. her i Sverige ?
credde Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Hvorfor tror du at de er så svære at komme af med som limo. her i Sverige ? Det gælder ikke kun RS6, men de fleste biler er bare meget mere populære som Avant/St.Car fremfor sedan, da de er mere praktiske. Se bare på fx. Volvo, der kører mindst 10 gange så mange V70-ere, som S60-ere. Det samme gælder VW Passat, Audi A4/A6. BMW er jeg lidt mere i tvivl om fordelingen, men tror også, der er flere st.car's end sedan'er.
Buddha Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Man skal også se på historien fra RS serien fra Audi.... RS2, RS4 B5 og RS6 4B..... Alle stcars..... Det er det det hele handler om. Quattro byggede en familiebil der kunne køre fra det meste.... Det er det der gør RS'eren speciel.
dkrath Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Det gælder ikke kun RS6, men de fleste biler er bare meget mere populære som Avant/St.Car fremfor sedan, da de er mere praktiske. Se bare på fx. Volvo, der kører mindst 10 gange så mange V70-ere, som S60-ere. Det samme gælder VW Passat, Audi A4/A6. BMW er jeg lidt mere i tvivl om fordelingen, men tror også, der er flere st.car's end sedan'er. Enig, enig, enig! Med hensyn til BMW er tendensen i vores garage, at der enten købes Coupeer i form af 335i/M3 eller Touring i form af 535D/M5. Der kører ikke mange Sedan-BMW'er i Malmö! Skulle jeg have en RS6 skulle det være en Avant!
APGraph Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Syntes nu BMW's M5 er pænere som Sedan, touring i 5 klassen er lidt for klodset. Efter min mening så er det audi der laver de pæneste avant/touring/st.car og hvad de ellers hedder. mvh A
REMS Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Nå okay - kan sku da godt se at jeg er slået totalt hjem. Men så finder jeg da bare noget andet sjovt.... Synes nu at den var meget fin alligevel - men hvis der er usælgelig i krig og fred så..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=65965579&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=50000&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1
Buddha Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Jeg siger ikke den er usælgelig, jeg siger den er sværere at sælge da der er en del historie forbundet med dem og at en familie er bedre tjent med en stcar..... Men ja den ser meget fin ud!!
APGraph Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Skal det være en RS6'er ? Nå okay - kan sku da godt se at jeg er slået totalt hjem. Men så finder jeg da bare noget andet sjovt.... Synes nu at den var meget fin alligevel - men hvis der er usælgelig i krig og fred så..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=65965579&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=50000&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1
REMS Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Nej - der er ingen der tvinger mig..:)
APGraph Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 hvad med RS4, eller skal den ha automat gear Nej - der er ingen der tvinger mig..:)
APGraph Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Yes, den er stadig til salg, er du intrasseret :-)
Buddha Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Ja hvis du vil bytte med en RS6'er og kontanter....:D Det gas......Skal lige hive de sidste 100hk ud af den...... Er pænt træt af at tabe til en Kleemann SL55'er med en halv billængde......:D Så det bliver lige vinterprojektet.......
APGraph Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Hvad med en E 55 AMG ? Dejlig vogn, den er også til salg hvis prisen er rigtig.
sup3rior Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Dejlig vogn' date=' den er også til salg hvis prisen er rigtig.[/quote'] Har du flere biler til salg
APGraph Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Har du flere biler til salg He he ikke lige PT. Dog tror jeg også at min bedre halvdels SLK er til salg, men der skal prisen være virkelig god. så tror jeg vist heller ik jeg kan finde flere mvh A
sup3rior Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Du kan få min A8 i bytte for din E 55 ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu