Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg skrev ikke hvad jeg skrev for at træde på nogen, men fordi dette i henhold til mange tyske fora og motor magasiner er et faktum. Dette har været diskuteret lige siden Audi besluttede at lave disse. Tyskere kritisere sjældent deres egne produkter, men det er, så vidt jeg kan forstå, sket mange gange med RS6. Dem der har en RS6 skal da bare hygge sig. Der er sågar nogle der siger at det bare er en A6 på steroider, som i det lange (korte) løb ikke er andet end problemer. De roser heller ikke altid RS4, men den er lysår foran RS6 i henhold til stil og holdbarhed, skal man tro de bil nørder som skriver/skrev på diverse fora og i magasiner. Mange er/var endda RS6 ejere, så noget der jo være om snakken. Personligt synes jeg en RS6 er en flot bil, men derfra og så til at eje en, er der langt. Hånden på hjertet.. Hvor meget kan man egentlig forlange af en Audi. :th2:

• Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Hahahahahahahahahahahahahahahah...... Nok svært at tage seriøst, når det kun er noget du har læst og ikke har haft personlige erfaringer med........ Som sagt er det en dejlig bil med stort uudnyttet potentiale......Så find et pænt eksemplar og nyd den!!

Besvaret

Kan lige så godt afslutte tråden også... Kom hjem i går med en RS6 Plus (fåes kun i Avant) fra 2005 som nu har kørt 32500 km. Sølv med "Black Cognac" - Fandeme flot synes jeg. Det er en en ejers bil som står fint og har kørt turen hjem fra Bergamo/Milano på fornem vis - og det er altså rigtigt at der ikke er hastighedsbegrænsning på Plus'en. Tak til alle der bidrog her i tråden, i særdeleshed dig Brian. Tråden her fik mig til at gå væk fra en ellers umiddelbart fin Sedan til Avant og det er jeg også meget glad for nu - måske mest fordi jeg fik fingrene i en Plus. Nu er papirer til ursprung sendt afsted og så håber jeg at få en riemlig fornuftig tid til reg.besigtning. Er der nogen der ved om Audi kan ændre sproget i comp. til Engelsk - for jeg kan sku ikke. Navi'en var ikke noget problem - men bordcomp. kan jeg ikke ændre sprog i. Vi tager på ferie i nat så jeg når ikke at smde bileder op - det må bive når vi er kommet hjem igen.

Besvaret
Er der nogen der ved om Audi kan ændre sproget i comp. til Engelsk - for jeg kan sku ikke. Navi'en var ikke noget problem - men bordcomp. kan jeg ikke ændre sprog i.
Tillykke med bilen, det er jo en fin køremaskine :th2: Man kan godt ændre sproget i bordcomputeren, men jeg mener, at man skal koble en VAGCom til for at ændre.
Besvaret
Tillykke med bilen, det er jo en fin køremaskine :th2: Man kan godt ændre sproget i bordcomputeren, men jeg mener, at man skal koble en VAGCom til for at ændre.
Jeps det er helt rigtigt.. jeg brugte vacom til at ændre på min golf og også til at ændre km. pr. liter fremfor 100km/L .. Sjovt nok skal den så stå på japansk indstilling, men det gjorde ingen forskel..
Besvaret
Kan lige så godt afslutte tråden også... Kom hjem i går med en RS6 Plus (fåes kun i Avant) fra 2005 som nu har kørt 32500 km. Sølv med "Black Cognac" - Fandeme flot synes jeg. Det er en en ejers bil som står fint og har kørt turen hjem fra Bergamo/Milano på fornem vis - og det er altså rigtigt at der ikke er hastighedsbegrænsning på Plus'en. Tak til alle der bidrog her i tråden, i særdeleshed dig Brian. Tråden her fik mig til at gå væk fra en ellers umiddelbart fin Sedan til Avant og det er jeg også meget glad for nu - måske mest fordi jeg fik fingrene i en Plus. Nu er papirer til ursprung sendt afsted og så håber jeg at få en riemlig fornuftig tid til reg.besigtning. Er der nogen der ved om Audi kan ændre sproget i comp. til Engelsk - for jeg kan sku ikke. Navi'en var ikke noget problem - men bordcomp. kan jeg ikke ændre sprog i. Vi tager på ferie i nat så jeg når ikke at smde bileder op - det må bive når vi er kommet hjem igen.
Det kan vi godt fix for dig..:) Og tillykke med bilen,nu har du bare det problem der er ingen vej tilbage.... Först en super bil altid en super bil :):)
Besvaret
Det kan vi godt fix for dig..:) Og tillykke med bilen,nu har du bare det problem der er ingen vej tilbage.... Först en super bil altid en super bil :):)
REMS har kørt Porsche før, svjh? Håber sgu alt er iorden med den italienske RS6. De er godt nok blevet krikilske hos VV, skal jeg hilse at sige. Har lige brugt et utal af timer på at få eksporteret/importeret 13 køretøjer fra DK til Sverige - I guder mand :rolleye:
Besvaret

Delvist rigtigt - jeg gør det stadigvæk ;) Jo papirer osv. skulle være helt okay så jeg forventer da at det går:) Peter - tak for tilbuddet. Jeg giver lyd - ville også gerne have bilen gennemgået sådan for dens almindelige tilstand..

Besvaret

Tillykke med den.... Jeg er lige kommet hjem fra sydtyskland!! Så nu sidder der RS6(nye) 390mm skiver på den med de nye 6 stemplede kalibre.....:) Den første i verden der er konverteret...... Jeg har et sæt jeg kan lave til dig for 30.000, når du alligevel snart skal ha skiftet skiver. MTM sagde at det var umuligt......Brian sagde naturligvis kan man det...:D Har kørt VIRKELIGT stærkt hjem og den har bare ikke slået en prut forkert. Men hold da kæft de tyske motorveje er i ringe stand....Ret meget over 200, så hopper det satme helt vildt....Men det tog kun 42 min fra Rødby færge til Shell på Lockarp.....Ca. 190km på én tankfuld benzin......:D Jeg har en masse ting til den og kender bilen som min egen bukselomme. Så hvis du skal bruge hjælp til kodning af vagcom, dele osv, så er du velkommen til at kigge forbi.... Jeg kan iøvrigt også chippe den, såfremt du skulle ha' brug for det. :)

Besvaret

ellers har jeg også VAGcom og ka ændre sproget til engelsk, samt ændre dit forbrug til km/l istedet for L/100km men det gør dig nok bar deprimeret når du ka se forbruget direkte istedet for at sku regne det ud:laugh::laugh: det tager 1min og ændre de ting så det ik noget som koster dig noget

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...