Jump to content

Recommended Posts

• Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Så når den er klar, så skal jeg nok klaske ham......Efter et par justeringer af chip.....og en indkøring af gearkassen. Nu er det +600hk's biler der er i kikkerten......:D Men først lige lidt udstødning og en tur på Nurburgring...... Skal nok poste min omgangstid herinde.....Når jeg kommer hjem.

Sikke du får tæv af af forskellige Merc's :laugh:http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=157693&postcount=22 - og hver gang med en halv billængde. Sikker på de ikke bare undlader at trykke pedalen i bund? *g*
Besvaret
Buddha, hvormange af kleemans kit havde de på? Hvormeget er kampvægten oppe på på din audi, en E klasse vejer jo lige under 2 ton.
mmm min E'er er indveget til 1610 kg - men det er kun en alm. 430'er - tror E55'eren vejer mere, dunno.
Besvaret

Jamen den skulle veje ind på omkring 1860kg.....Jeg har ikke fået den vejet præcist. Det skulle være Kleemann stage 4.....Altså omkring 640hk..... Men jeg har ikke set nogen Kleemann biler yde det de er opgivet til. Et bud er 550-580hk...

Buddha, hvormange af kleemans kit havde de på? Hvormeget er kampvægten oppe på på din audi, en E klasse vejer jo lige under 2 ton.
Besvaret

Så vidt jeg husker så står min 55'er til 1955 kg men er ik helt sikker

mmm min E'er er indveget til 1610 kg - men det er kun en alm. 430'er - tror E55'eren vejer mere' date=' dunno.[/quote']
Besvaret

Stage 4, så har den vist også fået alt hvad den kan trække. jeg har også snakket lidt med kleeman, men ikke lavet noget endnu. Mvh A

Jamen den skulle veje ind på omkring 1860kg.....Jeg har ikke fået den vejet præcist. Det skulle være Kleemann stage 4.....Altså omkring 640hk..... Men jeg har ikke set nogen Kleemann biler yde det de er opgivet til. Et bud er 550-580hk...
Guest Trinity
Besvaret

Jeg havde Kleemann K3 på min E55 AMG ... Den blev rullet til 603 hk og 818 nm. Inden lå den på knapt 500 hk. Samme rullefelt samme temperaturer etc. Har en ven der har en E55 AMG stationcar med K4 og den er rullet til 642 hk. hos Kleemann samt 649 hk. på et andet rullefelt. De ruller altid bilerne INDEN og EFTER hos Kleemann og de yder som regel nogenlunde det de er opgivne til inden med tilsvarende effekt efter. Så rullefeltet er der heller ingen hokus pokus med. Tidligere gav jeg ikke meget for Kleemann, men må sige, at efter at have gjort egen erfaring så virker det bare som det skal og det ser ud til at holde ganske fint også. AP: Du kan lige hive fat i mig hvis du skal have gjort noget ved din. Jeg har nogle fine rabatter :-)

Guest Trinity
Besvaret

Du sendte IKKE en pm.... Du skrev en visitor-meddelelse... Den har jeg svaret på. Kig og læs.

Besvaret

Det lyder godt....Så yder min mere end jeg regnede med....:D En E55'er burde veje mindre end min. Men det kunne være rart at få den vejet præcist...... Er ikke meget til de fabriksopgivelser. Nogen bliver vejet uden væsker og andet i bilen og så ryger der jo lige knapt 100kg med fuld tank og olie...

Jeg havde Kleemann K3 på min E55 AMG ... Den blev rullet til 603 hk og 818 nm. Inden lå den på knapt 500 hk. Samme rullefelt samme temperaturer etc. Har en ven der har en E55 AMG stationcar med K4 og den er rullet til 642 hk. hos Kleemann samt 649 hk. på et andet rullefelt. De ruller altid bilerne INDEN og EFTER hos Kleemann og de yder som regel nogenlunde det de er opgivne til inden med tilsvarende effekt efter. Så rullefeltet er der heller ingen hokus pokus med. Tidligere gav jeg ikke meget for Kleemann, men må sige, at efter at have gjort egen erfaring så virker det bare som det skal og det ser ud til at holde ganske fint også. AP: Du kan lige hive fat i mig hvis du skal have gjort noget ved din. Jeg har nogle fine rabatter :-)
Besvaret

Arh for helvede.....Jeg bøvler rundt i tingene...... Haha....Ja..... Så tror jeg nok jeg får numse. Men det var nu mere for at vurdere min i forhold til en M3.....

Du sendte IKKE en pm.... Du skrev en visitor-meddelelse... Den har jeg svaret på. Kig og læs.
Guest Trinity
Besvaret
Det lyder godt....Så yder min mere end jeg regnede med....:D
Der er dog to ting med 55 kompressor bilerne man lige skal have med. Temperaturen stiger VILDT når man presser dem og så trækker de tændingen tilbage = stort effekttab. Samtidigt så er gearkassen out-dated og der går både en masse hk tabt der + den skifter for langsomt i forhold til mange andre performance-biler i samme klasse.
Guest Trinity
Besvaret
Arh for helvede.....Jeg bøvler rundt i tingene...... Haha....Ja..... Så tror jeg nok jeg får numse. Men det var nu mere for at vurdere min i forhold til en M3.....
Smid mig en mail... Så kan vi da aftale noget.
Besvaret

Det er det samme med min egen..... Jeg skulle ha' et effekttab i transmissionen på ca 110hk...... Så jeg ligger omkring 440hk på gaden. Og så er der lige pludseligt mange biler der kan følge med.....Men det arbejdes der kraftigt på....:D

Guest Trinity
Besvaret
Det er det samme med min egen..... Jeg skulle ha' et effekttab i transmissionen på ca 110hk...... Så jeg ligger omkring 440hk på gaden. Og så er der lige pludseligt mange biler der kan følge med.....Men det arbejdes der kraftigt på....:D
Der er M5'eren bare ond. De der automatgearkasser duer bare ikke hvis man vil have power! Men smid nu bare nogle store ladere på, en ordentlig intercooler, nogle 3½ tomme rør uden katter, en manifold og så en super mapning og lidt luftfiltre så burde den da være der. Hvor svært kan det være? :-) Så kan du jo altid lege med knaster og den slags senere og smide en sekventiel gearkasse i når du skal gå rigtigt til den.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...