cbpwr Skrevet July 28, 2008 Rapporter Skrevet July 28, 2008 Hej. Flytter snart fra et sted i Sverige til et andet sted i Sverige. Hvem skal jeg melde adresseændring til og hvor tæt på flytte-dagen bør der gøres? Er der flere steder eller bare en centralt sted det foregår. Kan det gøres online?
mrode Besvaret July 28, 2008 Rapporter Besvaret July 28, 2008 hmm.. tænk hvis der fandtes en søgefunktion her på hjemmesiden.. for det kunne jo tænkes at der måske var nogen der havde spurgt om det samme før. Næh hov, det gør der jo!! Tænk hvis man bare gad bruge den så, i stedet for at lade andre folk gøre alt ens arbejde.. http://www.adressandring.se/?page=1
cbpwr Besvaret July 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2008 tak for svaret, vidste godt den ville komme med brug søgfunktionen. Grunden til jeg slet ikke brugte søgefunktionen er: 1. Folk kan komme med updateret info, måske var reglerne lavet om siden den og den dato. 2. Sker ikke noget ved at som som lige har flyttet måske giver deres erfaring vidre. 3. Er det meningen at sunddebatten skal være et rent opslagsværk? Så derfor :) MHT til fx. import af bil, er reglerne jo lavet om jeg er sikker på der findes masser af forældet information i søgefunktionen ;)
Silwer Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 -> cbpwr SÅDAN !! ;) Super skrevt!
Gio Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Nu er det jo tilladt at tænke selv, og ha' et øje på datoerne for diverse indlæg man får frem. Måske et nyere indlæg er mere relevant end et ældre ditto
thn Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 http://www.adressandring.se/?page=1 Hvad gør man forøvrigt hvis man ikke har noget svensk telefonnr? Man SKAL angive nr. og udenlandsk accepterer den ikke
Gio Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Hvad gør man forøvrigt hvis man ikke har noget svensk telefonnr? Man SKAL angive nr. og udenlandsk accepterer den ikkeRinger til dem, skulle jeg mene.
MMK Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Adresseændring www.adressandring.se er der man ændrer adressen hvis man ønsker at få sin post eftersendt. Det koster små 400 kroner for 1 år. Så pas på med at skrive under hvis du ikke vil betale pengene! Ellers kan adressen ændres her. http://www.skatteverket.se/folkbokforing/flyttninginomsverige.4.18e1b10334ebe8bc80001978.html Maria
thn Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Man kan altså også sagtens bruge www.adressandring.se selv om man ikke vil betale de 400. Det er gratis bare at ændre adressen uden eftersending
cbpwr Besvaret August 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 20, 2008 ja, men ang.hjemmesiden, virkede det ikke, fik hele tiden en fejl om forkerte oplysninger. Og kunne ikke se hvad det var, sa ringede til dem, sa udfyldte dem manualt. og det virker fint nok
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu